Streethawk
Repsol
Itse olen tilaillut ebayn kautta paljonkin kamaa ja aina kaikki mennyt ihan ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen tilaillut ebayn kautta paljonkin kamaa ja aina kaikki mennyt ihan ok.
Hyvät hintaerot kyl ebayn kautta ku kattoo esmes.noit katteita aika huikee esim tos takapenkin suojukses ei saatana![]()
Hyvät hintaerot kyl ebayn kautta ku kattoo esmes.noit katteita aika huikee esim tos takapenkin suojukses ei saatana![]()
On hintaeroa, mutta Honda orginellin värit mätsää pyörän väreihin, mukana tulee vaimennuskumet ja naarmuuntumisen estävää suojateippiä seat cowlin takareunan alle laitettavaksi. Kiinaversioissa ei tule nuita kumityynyjä eikä suojateippiä ja värit ei ole kaikissa sinnepäinkään.
Omaan -12 bladeen tilasin ruotsista OEM Honda seatcowlin, maksoin siitä muistaakseni jotain 170€ kun suomessa hinta ois ollu n. 250€
Nuo katesarjat sitte... Kiinasta saa yhden honda orginal kylkikatteen hinnalla 2-3 kokokatesarjaa![]()

). 
Mitä niistä sytytystulpista vuosi?

Niin tai näin, uudet oli jo hommattu ja päätetty ruuvata sisälle! Nyt ainakin pääsee sen 50k !
Ainakin pyörä kävi tasaisemmin!
Ehkä se oli vain ne liukkaat öljyt! Kevään koittaessa pitäisi alkaa rakenteleen kärryyn kuljetuskiinnikkeitä, mutta perskules kun hävitin paperin, johon oli syksyllä kirjannut muistiinpanot ennen pyörän talvisäilöön vientiä.
Kaipailisin tietoja -05 vuoden CBR1000RR mittasuhteista.
Olisin kiitollinen, jos joku pystyisi mittaamaan partiarallaa millä korkeudella sijaitsevat vakiopyörässä
onttojen "runko"- ja taka-akselien keskipisteet.
Tiedot ei tarviste olla mitään millin toleranssiin mahtuvia, kun jätän rakennelmiin riittävästi pystysuuntaista säätövaraa.
![]()
... Runko n.415mm ja taka-akseli n.300mm...
Moi,
Sitä piti vielä kysästä ammattilaisilta. Tyhjensin jäähdyttimen nesteet pumpussa(?) olevasta tyhjennysruuvista. Jonka jälkeen täytin jäähdyttimen sekä sen sivusäiliön. Annoin pyörän sen jälkeen käydä niin lämpimäksi että neste varmasti lähti pyörimään koko järjestelmässä. Tämän jälkeen avasin korkkia ja kuulin että vielä pakeni hieman ilmaa järjestelmästä. Milläköhän sen tietäisi että siellä ei enää ole ilmaa?
Jos kukaan nyt ymmärsi mitä haen takaa!![]()
Kiitos tiedosta, pystytkö vielä mittaamaan reikien halkaisijat? ts. pitäisi tietää, kuinka paksu kierretanko menee akselista ja runkoreiästä läpi.
... No taka-akselistahan ei mene mikään läpi, jos sulla ei ole joku spesiaali ontto akseli, mut voinhan mä sen halkaisijan mitata, jos jaksan purkaa slaiderit pois tieltä...

Tere! Kävin just tallissa mittomassa 06-07 1000rr:n takarenkaan akselin kun sopivasti oli rengas irtaallaan. Akseli on ontto. Mutterin päästä mitattuna reikä on 13.8mm ja takajarrusatulan puolelta 18.8mm. Näyttäisi 06-07 olevan sama akseli kun 04-05 mallissa -> http://www.cheapcycleparts.com/mode...ne-1000-cbr1000rr/assemblies/16799-rear-wheel