• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dreamer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kiitän!
Olenko ihan väärässä, kun elän sellaisessa käsityksessä, että Stomppi olisi "rajumpi" grippi? Eli parempi pito, mutta ajohousujen kustannuksella. Eazissa pyöreämmät grippinappulat.
Selosteessa kyllä lukee:
Does not Grind down lethers, unlike abrasive grip tape.

Stompin gripeillä kyllä pystyn vertaamaan 929: ja 954:n eroja.


Edit. Stompilta löytyy kyllä tällainen universaali, joka näyttää olevan ilman nappuloita: http://www.stompdesign.com/universal-small-streetbike-kit-smoothridge-50-11-0002-detail
 
Kiitän!
Olenko ihan väärässä, kun elän sellaisessa käsityksessä, että Stomppi olisi "rajumpi" grippi? Eli parempi pito, mutta ajohousujen kustannuksella. Eazissa pyöreämmät grippinappulat.
Selosteessa kyllä lukee:

Stompin gripeillä kyllä pystyn vertaamaan 929: ja 954:n eroja.

Ei nuo stompgripit housuja kuluta. Sellaisia elastisia kuminystyröitä. Ei kannata verrata mihinkään tankinkylkeen liimattuun hiekkapaperiin. Ne varmasti syövät nahat pilalle.

Minulla on nuo stompgripit 07 bladessa ja hyvin ovat toimineet. Housutkin on vielä ehjät.

-tuomas-
 
Ei nuo stompgripit housuja kuluta. Sellaisia elastisia kuminystyröitä. Ei kannata verrata mihinkään tankinkylkeen liimattuun hiekkapaperiin. Ne varmasti syövät nahat pilalle.

Minulla on nuo stompgripit 07 bladessa ja hyvin ovat toimineet. Housutkin on vielä ehjät.

-tuomas-

Kiitos tiedosta!

Kuvista kun vertaa, niin eazit näyttää vähemmän kuluttavilta:

Stomp
sto_black_stomp.jpg


Eazi
Close-up-of-tank-grip.jpg


Katuajoa suurimmaksi osaksi minulla, niin en hae sitä maksimaalista pitoa, vaan pientä ekstraa käsittelyyn.
 
Nyt olis kanssa pikku ongelma. pyörä cbr 1000rr-06 17tkm ajettu . viime kesänä etupäähuolto kun toinen stefa vuosi. oli ollu kuulemma naarmu putkessa jonka saivat hiottua pois. nyt stefa hikoilee uudestaan. muutama ratapäivä ja 6tkm on tullu ajeltua välissä. eli pitäiskö alkaa katteleen sisäputkea uutta kun ei pidä . tai hioa uudestaan
 
Kyllä stefa voi talviseisonnan jälkeen vuotaa, eli ei välttämättä johdu naarmusta.

Uuttaa stefaa kehiin ja putken tarkistus ja hionta/kiilloitus.
 
tuo yksi pahasti kärvähtänyt staattori kummittelee edelleen..
lataa kyllä hyvin.14.6v on ajossa ja joskus 14.7v tyhjäkäynnillä käy hetkellisesti joskus 13.7v
varmaan kuuluu asiaan mutta kysyn varmuuden vuoksi silti että onko normaalia että staattorin koppa on todella kuuma?
 
Tuli hommattua tuossa fireblade vm.06. Aikas kiva peli ajella mutta äänimaailma ei vastaa kulkupuolta.
Mistä kannattais alkaa etsimään sliparia tai kokoputkistoa ko. laitteeseen?
 
Olisko antaa apuja seuraavaan hommaan... 04-blade joka oli telakalla pari vuotta ja kun vihdoin sain aikaiseksi kasattua pyörään uusiksi maalatut katteet niin nyt on pyörää kasattu ja purettu, liian monta kertaa kun aina on jotain...

Viimeisenä tuli tällainen, kun virrat laittaa päälle niin bensapumppu ei käy. Startti pyörii hyvin mutta bensapumppu ei herää missään vaiheessa. Irrotin pumpun tankista ja kokeilin pyörittää ulkopuolisella virralla ja toimi. Pumpun johdot mitattiin ja sähköä tulee pumpulle asti kun virrat on päällä mutta kun johdot kytkee ja laittaa virrat avaimesta, mitään ei tapahdu. Sulakkeet ok, uudet bensat jne... Pyörää on nostettu keulasta hissimatkaa varten aikalailla pystyyn ennen "lepoa", voiko olla merkitystä? Tosin virrat eivät olleet päällä.

Sitten jos löytyy mittariston "kantta" ja ehjää vakio pleksiä, olisin kiinnostunut. Tuplakupla toimi parivuotta sitten suurennuslasina ja sulatti koko mittariston kannen ylhäältä kun pyörä seisoi parkkipaikalla :kääk:
 
^Kallistuksen anturi? Onko asennettu oikein päin.

Kuittaa - virrat päälle ja stumppari päälle - pois. Auttoi kun kaadoin 1000rr:n.
 
Viimeisenä tuli tällainen, kun virrat laittaa päälle niin bensapumppu ei käy. Startti pyörii hyvin mutta bensapumppu ei herää missään vaiheessa.

Mites se Hondan ajonesto (HISS) toimii? Olisiko ollut siten ettei bensapumppu käynnisty, jos ei tunnista avaimen koodausta? Eli voisiko vika olla avaimessa tai koko HISS-järjestelmässä?
 
Pumpun johdot mitattiin ja sähköä tulee pumpulle asti kun virrat on päällä mutta kun johdot kytkee ja laittaa virrat avaimesta, mitään ei tapahdu.

Mittasitko jännitteen myös pumppu kytkettynä? Digitaalinen yleismittari voi nähdä "haamujännitettä" esimerkiksi hapettuneen liittimen läpi, vaikka kuormitettuna jännite putoaa nollaan. Vaihtoehtoisesti ongelma voi olla maadoituksen puutteessa jos plussapuoli on ok.

Ajonestoa tuossa joku jo veikkailikin, itse lisäisin listalle hapettuneen tappokytkimen. Tosin tuo sillä varauksella, että en tiedä katkaiseeko tappokytkin Hondassa normaalisti myös startin toiminnan? Kytkentäkaaviota bensapumpun virtapiirin osalta kannattaisi lukea, niin mahdolliset ongelmat pitäisi olla helposti rajattavissa.
 
Ajonestoa tuossa joku jo veikkailikin, itse lisäisin listalle hapettuneen tappokytkimen. Tosin tuo sillä varauksella, että en tiedä katkaiseeko tappokytkin Hondassa normaalisti myös startin toiminnan? Kytkentäkaaviota bensapumpun virtapiirin osalta kannattaisi lukea, niin mahdolliset ongelmat pitäisi olla helposti rajattavissa.

Ei katkaise, mulla ainakin pyörittää tappokytkin offilla.

Ehjää mittariston kuorta tuskin löytyy keltää, eiköhän ne oo kaikki sulanu :) Mitenköhän noi ebayn kiinalaiset kuoret toimis? ei ois pahan hintaset.
 
Viimeksi muokattu:
Ääni tappokytkimelle. Itsellä oli -08:ssa hapettunut viime talven aikana ja pariin otteeseen ihmettelin kun bensapumppu ei tuttuun tyyliin hyrähtänyt virtoja päälle laittaessa.
 
Back
Ylös