Ite kävin tänään koeajamassa kevaria frankilla. No vähän lattea fiilis kun odottelin yli puol tuntia että sain käsiini myyjän vaikka liikkessä ei ollut kuin yksi asiakas mun lisäksi. Sitten kun vihdoin pääsin kysäsee koeajoa ni eka vastaus oli "etkös sä ollu jo eilen täällä" tympeällä äänellä. "joo en ku en oo pitkään aikaan käynytkään". No siinä myyjä kyselee mun nykystä pyörää ja kertoo että käytetty-käytetty tyylisiä vaihtoja ei tehdä ja sit käskee vaan yhden toisen tyypin luo kirjottamaan ajolupaa.
No pihalla myyjä sitten sanoo että vähän erilainen peli on ku tuo cbr, että lähtee paremmin myös, että ajele varovasti.
No ensinnäkin se 15heppanen aprilia ei edes lähde paremmin kuin nykynen piikki cbr. Mutta joo.
Sitten liikkeeseen takas niin myyjä kyseli miltä tuntu ja eri fiilis oli tehdä kauppoja. Mutta ei niitä kuitenkaan tullut kun parempiakin on jo löytynyt koeajettavaksi....
Tjoo...ärsyttävää vaan kun mahdollisuus vaihtoon olisi jos siltä tuntuisi(kiva vehe löytyisi) niin palvelu on niin tympäisevää, että huhhuh, liittyyköhän kuskin ikä jotenkin tähän
? (jonka voinee päätellä tekstistä).
Ja vielä semmonen juttu kantautu korviin siinä, kun kirjoteltiin niitä ajo-oikeus lappuja, kun tämä nyman palveli toista asiakasta:
A=asiakas
M=myyjä
(näin pääpiirteittäin näin meni)
A:"oisin kiinnostunu siitä ja siitä ja siitä moottoripyörästä että mites noita pääsis koeajamaan"
M:"No en mä niitä kaikkia sulle koeajoon pistä"
-no tätähän se asiakas varmaan halusikin....