• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ghost rider

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missä ja milloin se sun frendis jäi keulivan moottoripyörän alle ja kuoli. En nimittäin ole kuullut koskaan tälläisestä tapauksesta.
Oikein kannatettava tarkennuspyyntö!

Noi pätkät on silti useimmille taruolennon tekemiä. Sitä olisi ehkä syytä wannabe-ehdokkaille korostaa -ja ehkä sitäkin, ettei se poliisi tee lopuksi niin, ku kaupunkipätkässä
nixweiss.gif

Hämmentää miten forumin modet sallivat minkääntyyppisen hyväksynnän ilmaisemisen kyseiselle tyypille.
Suoraan editointia kehiin ja postausbannia muutamaksi kuukaudeksi.

Mikään valmistautuminen ei pysty vaikuttamaan ihmismassan arvaamattomuuteen. Pitää laskea lottovoitoksi ettei noissa ole sattunut mitään.

veryangry.gif
Saattaa johtua siitä, että monella modellakin on Gixxeri, ja he tietävät, että Gixxeri hankitaan vain sen takia, että sillä kaahataan kunnolla ja että ylinopeussakkoja tulee aina silloin tällöin. Ei voi muuta sanoa kuin, että tosi siististi Köysti kavereineen vetää Kuulapään linkittämässä videonpätkässä.
bowdown.gif

Eikös tuo GR oo kuitenkin 2. luokan veromies, eikös ne alkuperäiset kahjot kokeilleet pariisin ympäriajon ennätystä...jos yhtään muistan...

Selvennän ettei samasta nimestä huolimatta pidä sotkea minua "Köystiin"
wink.gif

Eikös tuo GR oo kuitenkin 2. luokan veromies, eikös ne alkuperäiset kahjot kokeilleet pariisin ympäriajon ennätystä...jos yhtään muistan...
Se kieltämättä laimensi Köpsän suoritusta että oli yö ja muutama hassu auto Paris ringillä. Musta prinssi sentää veti tyyliin neljän ruuhkassa. Käsittäkseni kuoli yrittäessään parantaa aikaansa. Mistä muuten löytyy tietoa Black Princestä. Etin joskus mutten löytänyt kuin sivuja siitä 40kg / 149cm runkkari laulajasta
sad_orig.gif

Sen verran löysin joltain sivulta että ajoi ZXR750:llä ennätykset
bowdown.gif

Mun frendi heitti henkensä, kun yksi tollanen viihdetaiteilija veti keula pystyssä päälle. Revi siitä viihdettä. Ja kukkahatut voit työntää.
Yksi millainen? Keulija? Vauhdikkaasta ajamisesta videota tekevä henkilö? Tosi valottava juttu...

Onpa minullakin mm. yksi lapsuuden kaveri ammuttu, mutta en mene kaikkia aseiden omistajia nimittämään esim. vitun pelleksi.

Niin ja siihen alkuperäiseen kysymykseen niin Patrick on etunimi, sukunimeä en muista. Tuossa porukassa on useampikin ajomies ja olen minäkin antanut itselleni kertoa, että muutama jamppa tekee tarvittaessa vetoja.

PS. olisi tosiaan pitänyt käyttää tosiaan mennyttä muotoa, kun se on NIIN död...
tounge.gif
Ei morjens Tommy!!

Ghostriderin haastattelusta Performance Bikessa:

sanoi:
My worst nightmare is that I should hurt somebody else with my riding. Worst nightmare. I mean that. Christ, I don't know how a man could live if that were to happen.
Sittenhän se on pyhän hengen lisäksi myös ziisus.

Mutta katsokaa (jotkut) nyt edes noita filmejä ennenkuin alatte kertoa missä ajetaan. Ajetaanhan siellä kunkun linnan edessä moottorikelkalkallakin, mikä on aika metka pätkä. Tukholman keskustassa kaahataan myös autolla. Joten ei kannata höpöttää hiljaisista moottoriteistä. Kyllä niissäkin liikennettä on.

Se kieltämättä laimensi Köpsän suoritusta että oli yö ja muutama hassu auto Paris ringillä. Musta prinssi sentää veti tyyliin neljän ruuhkassa. Käsittäkseni kuoli yrittäessään parantaa aikaansa. Mistä muuten löytyy tietoa Black Princestä. Etin joskus mutten löytänyt kuin sivuja siitä 40kg / 149cm runkkari laulajasta
sad_orig.gif

bowdown.gif
YLEn kanavalta tuli vuonna 1 ja 2 Satunnaisen matkailijan pätkänä juttu kyseisestä hepusta. Olivat "liimanneet" VHS-kameran tankin päälle ja ajoi yön pikkutunteina Suzukin GSXR1100 vm1989. Liikennettä oli vaivaksi asti. Netissä löytyi koko pätkä, osoitetta en muista.

GR:äähän on hauska kattoa... viihdettä se on ei siitä mihinkään pääse... mutta asiollahan o aina kääntöpuolikin...
onko kukaan koskaan kuullut yleistystä siitä että motoristit ovat KAIKKI järjettömmiä kaahareita yms paskaa? mistähän moinen voisi johtua? p.s. en tarkota että juuri GR ja muut "kaahailuvideot" mutta tuskin ne on vaikuttamattakaan ihmisten mielipiteisiin...

Selvennän ettei samasta nimestä huolimatta pidä sotkea minua "Köystiin"
wink.gif
Ou nou: mä oon aina Köpi luullu, että toi "touring-ilme" on hämäystä ja toi on oikeasti ahdettu ja kaasutettu peli...  
tounge.gif

Milloin muuten tulee se GR5 pätkä? Tiimi on kerännyt jo tovin erilaista materiaalia faneilta, joista parhaat kuulemma pääsevät bonusraidoiksi levylle.

Ja sehän on se viimeinen GR-pätkä, GR:hän sanoi että jää eläkkeelle noista hommista.
062802jumpie_prv.gif

sad_orig.gif

bowdown.gif
YLEn kanavalta tuli vuonna 1 ja 2 Satunnaisen matkailijan pätkänä juttu kyseisestä hepusta. Olivat "liimanneet" VHS-kameran tankin päälle ja ajoi yön pikkutunteina Suzukin GSXR1100 vm1989. Liikennettä oli vaivaksi asti. Netissä löytyi koko pätkä, osoitetta en muista.
Pascalhan se Perifillä:
http://video.google.com/videopl....herique

Nopee kaveri. Mulla meni yleensä 10 km pätkään tuota kehää semmoinen 5-10 min, vähän liikenteestä riippuen. Pascalin tasoisia suorituksia kyllä näkee ajoittain edelleen siellä.

Onpas tosiaan muuten paheksuttava threadi tämmöinen. Bannia ja moderointia vaan lisää. Harmi että modejen oikeudet ei ulotu tän foorumin ulkopuolelle.

Ghost Riderilla on tuossa vauhdissa liike-energiaa:

1/2 * m *v^2 = 0.5 * 250 kg * (55.55m/s)^2 = 385.7 kJ

40 tonnin rekalla on saman verran liike-energiaa kun se liikkuu 4.39 m/s eli 15.8 km/h
Ja sellanen lisäys vielä että täysperävaunu täydessä sementtikuormassa ei paina 40 tonnia... se voi painaa (ja yleensä painaa) yli 60 tonnia... Ainaki faija ajanu useempaan kertaan sementtikuormaa joka on välillä ollu vitusti sakkorajan yli (jotain 66 tonnia)...

eli koska massa on tossa yhtälössä lineaarinen, niin
60 tonnia = 40 tonnia * 1,5 ...
Näin ollen tällaisella kuorma-autolla ei tarvitse olla vauhtia kuin
15.8km/h / 1.5 = 10km/h ...
Itse kyllä ajaisin mieluummin 60-tonnisella 10 km/h seinään, kuin motolla 200 lasissa. Mut mähän oonkin koristekasvipäähine. 95%
Kyse onkin siitä kumman alle jäisit mielummin. Luulen että lopputuloksessa ei paljoa olisi eroa...

Ghost Riderilla on tuossa vauhdissa liike-energiaa:

1/2 * m *v^2 = 0.5 * 250 kg * (55.55m/s)^2 = 385.7 kJ

40 tonnin rekalla on saman verran liike-energiaa kun se liikkuu 4.39 m/s eli 15.8 km/h
Ja sellanen lisäys vielä että täysperävaunu täydessä sementtikuormassa ei paina 40 tonnia... se voi painaa (ja yleensä painaa) yli 60 tonnia... Ainaki faija ajanu useempaan kertaan sementtikuormaa joka on välillä ollu vitusti sakkorajan yli (jotain 66 tonnia)...

eli koska massa on tossa yhtälössä lineaarinen, niin
60 tonnia = 40 tonnia * 1,5 ...
Näin ollen tällaisella kuorma-autolla ei tarvitse olla vauhtia kuin
15.8km/h / 1.5 = 10km/h ...
Itse kyllä ajaisin mieluummin 60-tonnisella 10 km/h seinään, kuin motolla 200 lasissa. Mut mähän oonkin koristekasvipäähine.      95%
Kyse onkin siitä kumman alle jäisit mielummin. Luulen että lopputuloksessa ei paljoa olisi eroa...
Moottoripyörän tönäisyyn kuolisit, rekan tönäisyssä ei kävisi mitään.

Missä ja milloin se sun frendis jäi keulivan moottoripyörän alle ja kuoli. En nimittäin ole kuullut koskaan tälläisestä tapauksesta.
Lappeenrannassa about -88. Ai niin, tästä on jo niin kauan , ettei sillä ole mitään väliä. Haistakaa kaikki pitkä vittu. Tämä lasten kerho saa jäädä.
Eipä näy tilastoissa tuollaista onnettomuutta. vuonna 1988 oli kuolemaanjohtaneita onnettomuuksia yhteensä 23, mutta ei yhtään keulimisonnettumuutta tai sivullisia uhreja.

Valehtelitko?

Haista vaan itse!

Lappeenrannassa about -88. Ai niin, tästä on jo niin kauan , ettei sillä ole mitään väliä. Haistakaa kaikki pitkä vittu. Tämä lasten kerho saa jäädä.
Hep hep...oiskohan fiksua pistää ne huopatossut muurin kupeeseen lämpiään ja mennä kiikutteleen hetkeks keinustuoliin.
thumbs-up.gif

Jos kaikkien muiden mielipiteet on vääriä, niin kannattaa ehkä keskustella vain itsensä kanssa. Silloin vältyt erimielisyyksiltä ja mielesi pahoittamiselta.
pftroest.gif

Back