Suzu-ukko
MopeDraattori ®
Vaimennin tilattu.
Mittaa on 45cm.
Ei ne tämmöset ketjut lähde kasvamaan missä porukka ei vastaa viesteihin...![]()
Totta juu. Mut kohta osaan vastata käykö tapit vai ei....jos ne vaan joskus tulee..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaimennin tilattu.
Mittaa on 45cm.
Ei ne tämmöset ketjut lähde kasvamaan missä porukka ei vastaa viesteihin...![]()
. Multa justiin kulahti takanen kankaille. Nyt pitäs uutta kyetä investoimaan, ni tuossa katellu joko Michelin Pilot Road 3 tai Michelin Pilot 3.sta. Kummat lie paremmat? PR:ssä näkkyy olevan ainaki vesiuraa enemmän (eli se pikkunen ura puikkelehtii keskellä pintaa) kun pelkässä pilotissa...
Nii entine oli Pilot Road 2, eikä mittään pahhoo sanomista
PR3:t Bandiittiin sai Mynetmotosta 258 € kotiin kuljetettuina ( etu ja taka ). Alta alle asennuksesta maksoin 60 €.
Mulla on tuo suoja käytössä ja en kesällä huomannut että olisi pyörteillyt kypärän edessä ilmavirta.Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.
![]()
Pitäisi teettää 48 tkm huolto ennen ajokautta, vaikka kilsat ovatkin vähän alle. Mitä olette maksaneet huollosta ? Huollon ulkopulelle jää öljyjen vaihto, koska se ei osu aikatauluun. Jarrupalat hoituu itse
Eli siihen kuuluu ainakin
- jarru-ja kytkin nesteet
- venttiillivälykset
- ym tarkastukset
Mikäs tämä ongelma on?Kuinkas moni on törmännyt bensapumppu ongelmaan? Tai ongelmahan ei ole bensapumput vaan nykyinen bensa...
Mikäs tämä ongelma on?
huoltsikalta saa lisää18tkm mittarissa pyörä ei ota kierroksia enää, ainoastaan silloin jos sammutat ja käynnistät uudelleen. Viaksi bensapumppu aivan tukossa sihti pumpulla myös tukossa. Näitä on ollut useita tapauksia. Myös muilla merkeillä, jossa pumppu ja sihdit on tankin sisällä.
) kaikki takas kasaan, ja vika lähti tällä toimenpiteellä. Kustannuksia 0€ työnä sen tekee alle 1h...Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.
![]()
Ostin omaan S-Bandiittiin -08 MRA:n Vario Touring Screenin viime kesän Euroopan reissulle. Lippa toimi parhaiten mulla alimmassa asennossa. Muissa asennoissa humisi ja paukutti ilmavirtaa kypärään todella häiritsevästi. Testasin kaikilla nopeuksilla 0-200 km/h +. Pituutta minulla on 182 cm. Orkkis on mielestäni ehkä jopa parempi. Joten MRA VT:tä en ainakaan minä suosittele Banduun.

Näissä plexihommissa tahtoo jostain syystä tarpeeksi paljon ja kauan kokeillessa päätyä
aina lopputulokseen "fifty - sixty"
(jos ihan rehelliset puhelinkioskit jätetään pois).
Mitäs sitten jää käteen?
Ehkä se, että härpäkkeiden kanssa pitää päättää, nauttiiko lisääntyneestä mukavuudesta
johonkin hieman yli sadan kyytiin ja siitä ylöspäin alkaa "maksun aika".... vai kääntäen.
Usein näissäkin puitteissa realiteetit murskaavat lopulta illuusiot ja tulee se perinteinen
valaistumisen hetki.... TAAS.
Tuotaja tuotaja tuotaja...... nii.... ostin nakun![]()