Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku poistanu näistä lambda-anturin??? Hyöty/haitta...jos samalla säädättää pyörän oman boksin?

Hei,
Minulla oli loppujen lopuksi hyvä ratkaisu se, että leikkasin pleksin aika matalaksi. Nyt kypärään tule puhdas ilmavirta ja kypärän aerodynamiikka toimii kunnolla. Turbulenssit iskevät rintaan. Nyt on hiljaisempaa ajaa kun koskaan ennen. Totta kai käytän myös korvatulppia.
T
.Jos ei laitetta ole alkujaan suunniteltu "liikkuvaksi puhelinkopiksi,"
reilulla korkeussäädöllä olevalla lasilla, tahtoo usein toimivin ratkaisu
olla tosiaankin riittävän matala käikäle.
Siinä kohtaa kun kypärä ei ole enää jatkuvasti, nopeudesta riippumatta puhtaassa ilmassa,
tahtoo "ongelmien ilmeneminen" vaan vaihtaa nopeusaluetta erilaisilla käikäleen korkeuksilla.
Jos isolla lipalla "paketti" on lähtökohtaisesti toimiva, niin kyllä ne eri ratkaisuin (ajossa)
toimivat korkeudensäädöt ovat ihan asiapohjalta ja todelliseen tarpeeseen noihin ilmestyneet.
Että ei tosiaan ole mitään käytännön tasolla jonninjoutavaa insinööripornoa..... kuten moni muu asia.
, Pakkaa vaan tuo lompakon rajallinen kapasiteetti rajottamaan harrastustoimintaa... toisinsanoen Bandu on hyvä ja halpa


Eikös tämä Feman kutsu ole käytännössä sama kuin tämä mikä täälläkin päin maailmaa on ollut?
KampanjaKoodi:
99-UN
EY-hyväksyntänumero:
e4*2002/24*0722*04, e4*2002/24*1300*01, e4*2002/24*1300*01, e4*2002/24*1342*00 jne...
Merkki:
Suzuki
Malli:
VL800, GSF1250S, GSF1250SA, GSF650S, GSF650SA, GSF650A, GSX650F, GSX1300R, GSX1300BK jne...
Vikakohde:
Tasasuuntaaja
Tasasuuntaajassa mahdollinen valmistusvirhe
Valmistenumeroväli:
Muu kohdeajoneuvojen määritys:
Mallit: VL800 GSF1250S GSF1250SA GSF650S GSF650SA GSF650A GSX650F GSX1300R GSX1300BK GSX1300BKA VLR1800 VZ1500 GSX-R600 GSX-R750 SFV650 SFV650A GSF650A Tyyppihyväksyntänumerot: e4*2002/24*0722*04 e4*2002/24*1300*01 e4*2002/24*1300*01 e4*2002/24*1342*00 e4*2002/24*1342*01 e4*2002/24*1342*01 e4*2002/24*1342*02 e4*2002/24*1618*00 e4*2002/24*1531*00 e4*2002/24*1531*01 e1*2002/24*0370*00 e1*2002/24*0405*00 e4*2002/24*1756*00 e4*2002/24*1852*00 e4*2002/24*2102*00 e4*2002/24*2102*01 e4*2002/24*2163*00
Kampanjaan kuuluvien ajoneuvojen lukumäärä:*1408
Kampanjan aloitus pvm:23.08.11
Kampanjan valmistumis pvm:
Kampanjaa hoitava yritys
Yritys:*Suzuki International Europe GMBH Suomen Sivuliike
http://www.trafi.fi/takaisinkutsuka...50A, GSX650F, GSX1300R, GSX1300BK jne...
24000km huollossa tyyliin kaikki venttiilien säätöpalat vaihtoon.....miksi??? Ku ite en näist tajuu, jollain muulla tietoo/kokemuksia?
Tuo on kyllä erittäin harvinaista, että tarvii noilla kilometreillä säätöä. Mitä maailmalta eri palstoilta lukenut, niin tätä ennen en muista yhtään kirjoitusta että venttiilit olisivat tarvinneet säätöä 24 tkm huollossa. Itse asiassa maailmalta löytyy useita yli 100 tkm ajettuja, joissa ei ole vielä kertaakaan säädetty venttiilejä kun ei ole ollut tarve.
Mikä vuosimalli? Ja onko ihan osaavan mekaanikon käsissä?
Edit: Olihan se vuosimalli allekirjoituksessasi.
Ja kyl kyseessä ns vaki korjaamo jossa kaikki huollot tehty. Yamahalla oli ajettu reilu 80 000 kun vaihdoin, kaksi isoa huoltoa eikä kummassakaan tarvetta säätöön. Kummallista kyllä.Onkin ollut useammin jo ainakin briteilläSama recall. Oli vain itseltä jäänyt huomiotta. Muutama ihmeellinen akun tyhjentyminen selittyi sitten tällä tavalla.
Tuohan eniten itseänikin ihmetyttää että noilla kilometreilläJa kyl kyseessä ns vaki korjaamo jossa kaikki huollot tehty. Yamahalla oli ajettu reilu 80 000 kun vaihdoin, kaksi isoa huoltoa eikä kummassakaan tarvetta säätöön. Kummallista kyllä.
. Olisiko huollon kaverilla ollut vähän tarkempi välysmitta käytössä ?Omassa K8 1250 SA Bandiitissa huollossa säädettiin yhtä venttiiliä 25 tkm kohdalla virallisessa huollossa laskun mukaan. Olisiko huollon kaverilla ollut vähän tarkempi välysmitta käytössä ?
Feman sivuilla on tällainen takaisinkutsu. Katselpaaka onko omaanne se tehty
Week 12 – Suzuki – Burgman 400, Bandit 650, Bandit 1250, GSR600, GSX600F, B-King, Hayabusa, GSX-R600, GSX-R750, Gladius, Intruder M1800, Intruder C1500, V-Strom 1000. The motorcycles concerned were built between 2007 and 2012. The regulator/rectifier may overheat and fail to charge the battery. Consequently, the battery may not be sufficiently charged and the engine may stall. Click here for the original listing.
http://www.fema-online.eu/website/index.php/consumer-information/rapid-alert-system-recalls/
Mistäs sen pystyy tarkistamaan?
Ostin oman 2010-mallisen reilu kuukausi sitten käytettynä, joten ei oo hajuakaan onko tuota tehty.