Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai ei?? no mä oon ainakin eri mieltä, jos gixxer.com:ista kattelee mitä porukka on saanut uudesta kilosesta pelkällä sliparilla (+4-8hp) ja mitä tolla yoshi japanin koko putkella (jopa +16p) niin siin on aika iso ero.Samaa minäkin olen ihmetellyt. Eli porukka vaihtaa onnellisena kalliita alkuperäisiä titaaniputkistoja rosteriputkiin. Eipä alkukäyrästöllä voi olla merkitystä niin paljon, että kannattaisi...? Ahistavan vaimentimen vaihdon vapaammin virtaavaan vielä ymmärtää. Tai sliparin laiton niin, että saa sen läppäventtiilin pois.![]()
Riippuu pyörästä.. Joissain pyörissä vaimennin ahdistaa huomattavasti enemmän. Näin oikeestaan suurimmassa osassa. Paksummat primäärit auttaa siihen, että korkeilla kierroksilla hengittää vähän vapaammin -> venyy pidemmälle.Mun mielipide putkistoista on seuraava:
Tehot tehdään alkupäällä, äänet takapäällä. No joo, saahan sliparilla pyöräkohtaisesti 3-8 lisä hv:ta. Alkupäällä järjestään yli 10hv.
Ilmeisesti porukka vaihtaa titaaniputkiston pois ja laittaa tilalle rosterin juuri tästä syystä. Vaikka uuden K5:n alkupää on titaania ja kevyempää kuin rosteri, niin ei se sitä tarkoita, että sillä saadaan enemmän tehoa. Eiköhän ne ole jo testattu maailmalla, tuskinpa Troy Corserin uudessa Susnassa on vakiokäyrät![]()
Se siitä, enempää kommentoimatta ja häiritsemättä Suzuki-Talkia![]()
Kannattavuudesta siinä mielessä, että paljonkohan tuossakin tulee hevosvoimalle hintaaAi ei?? no mä oon ainakin eri mieltä, jos gixxer.com:ista kattelee mitä porukka on saanut uudesta kilosesta pelkällä sliparilla (+4-8hp) ja mitä tolla yoshi japanin koko putkella (jopa +16p) niin siin on aika iso ero.Samaa minäkin olen ihmetellyt. Eli porukka vaihtaa onnellisena kalliita alkuperäisiä titaaniputkistoja rosteriputkiin. Eipä alkukäyrästöllä voi olla merkitystä niin paljon, että kannattaisi...? Ahistavan vaimentimen vaihdon vapaammin virtaavaan vielä ymmärtää. Tai sliparin laiton niin, että saa sen läppäventtiilin pois.![]()
![]()
Kävin porisemassa eilen paikallisella "virittäjällä", tuli puhetta oman sradin säätämisestä, jolloin se esitteli jotain yoshimuran viritysvehjettä, jolla pääsee kiinni suoraan alkuperäseen purkkiin säätämään jonkinverran karttoja/rajoituksia. Mies oli sitä mieltä että rahan tuhlausta ostaa siihen PC II power commander, vaan paljon enemmän saa aikaan itse säätämällä tuon yoshin vehkeen avulla. PCII perustuu anturidatan huijauksiin, joten sen voisikin luokitella tommoseksi "jokapenanviritykseksi", jonka saa tehtya melkein potikoilla itse.Edit: Kiinostaa nuo säätökokemukset myös vanhemmista ruiskugixxereistä.
Tässäpä olisi kuvakin ko. härpättimestä...Kävin porisemassa eilen paikallisella "virittäjällä", tuli puhetta oman sradin säätämisestä, jolloin se esitteli jotain yoshimuran viritysvehjettä, jolla pääsee kiinni suoraan alkuperäseen purkkiin säätämään jonkinverran karttoja/rajoituksia. Mies oli sitä mieltä että rahan tuhlausta ostaa siihen PC II power commander, vaan paljon enemmän saa aikaan itse säätämällä tuon yoshin vehkeen avulla. PCII perustuu anturidatan huijauksiin, joten sen voisikin luokitella tommoseksi "jokapenanviritykseksi", jonka saa tehtya melkein potikoilla itse.Edit: Kiinostaa nuo säätökokemukset myös vanhemmista ruiskugixxereistä.
Juurikin sama vehje.Tässäpä olisi kuvakin ko. härpättimestä...http://www.hiekkalaatikko.org/yoshisaatoboksi.jpg![]()