Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi! Pystyykö jollakin pirkkaniksillä saamaan K9 kilogixerin ohjaustangon
tärinää aisoihin, n. 4600-5000 kierrosten kohdilla tärinä on niin voimakasta
että sormet puutuu tunnottomaksi. Vi...mainen pidemmillä siirtymillä.
Milles nopeudelle toi osuu? Välitystä vaihtamalla tietty pääsis pois tuolta kierrosalueelta. Tai sit vaan ajaa vähän reippaammin?![]()

Pielessä oleva ruiskun synkka lisää koneen värinöitä, se kannattaa säätää jos edelliskerrasta on aikaa. Suzukin huolto-ohjelmassa synnkausväli taisi olla pitkähkö jollen väärin muista.
Meinasin jo huudella, että mitähän hittoa? Mutta maltoin mieleni ja googletin.
https://www.louis.eu/rund-ums-motorrad/schraubertipps/einspritzanlage
Empä oo ikinä tollasesta kuullutkaan aikaisemmin ja siten myös pidän sitä epätodennäköisenä syynä.
.
.Ihan on kokemusperäinen havainto, että tuo synkka vaikuttaa koneen värinään. Ja päinvastoin voi kysyä, että miksi ei vaikuttaisi, kun tuo kuitenkin vaikuttaa suoraan seokseen ja siten myös palotapahtumaan. Joissain pyörämalleissa toki vaikuttaa enemmän, joissain vähemmän, kun sekä ruiskun että koneen rakenne vaikuttaa herkkyyteen.
Esimerkiksi Yamahalla joissain malleissa synkkaus tehdään 10tkm välein, eli joka huollossa, jos vuotuinen ajomäärä on riittävä. Kawassa itsellä taisi olla 12tkm välein joka toisessa huollossa (6tkm huoltoväli), Suzukissa saattoi olla jopa 24tkm (6tkm huoltoväli), mutta voin muistaa tuon väärinkin.
Olisikohan tässä itua vai tehtaan edustajan mainospuheita..
https://www.youtube.com/watch?v=wbGoI9R02mA
Harvemmin ilmamäärä/tyhjäkäyntisäätö vaikuttaa 4-5 tonnissa pruuttavehkeessä.
Ei jaksa kattoo pitkää videoo, mitä se mainostaa?