• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Gsx-r 750 -05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chd
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Chd

New member
Onkos porukalla kokemuksia ko. laitteesta. Joku kohtaus tullu ja on pakottava tarve vaihtaa toi 636 ninja tommoseen. Siinähän pitäs papereiden mukaan olla heppoja ja vääntöä parikymmentä enemmän ku kawassa ni ilmeisesti vähän pirteempi laite ajaa. Mitenkäs kierrokset esim. 120km/h vauhdissa, huutaako paljon? Entäs muuten gixerit, yhtäkään ennoo vielä ajanu, tota 750:sta oli tarkotus mennä koeajamaan jahka kerkiän.

Niin ja joku kuitenki sanoo että osta kilonen suoraan... turha ajatus, liian iso mulle vielä. Mitään järkeä ostaa sellasta ku en sais siitä sen enempää irti kuitenkaan.  
confused_orig.gif

Mulla on tollanen ollu keväästä asti... ei voi ku kehua! Onhan niitä "parempia", tehokkaampia pyöriä olemassa kai, mutta on riittänyt mulle! Aluksi tärisi kun ajoi tasasilla kierroksilla, mutta sekin on jäänyt pois kun on tullu kilometrejä. Penkissä mitattiin (Korpiaho) 148,? hv koneesta! En ole kuullu että olis mitään tyyppivikoja kierroksista en osaa sanoa kun ei tuu seurattua muttei kumminkaan huuda! Malli tuli viimevuonna joten -04:n on ihan sama pyörä... saa vaan halvemmalla kuin -05:n, muutta värit ei osunu mun silmään!

On siinä vikaakin, se kuluttaa ihan sairaasti takarengasta
biggrin.gif

Sitten tärkein asia, miten tuo keulii kaasulla?
biggrin.gif

Meinaan vaan että sitten suljetulla tiellä on kiva puljata.
tounge.gif

Nyt vain lasketaan minuutteja milloin saatanallinen paheksuvien kommenttejen ryöppy alkaa.

Sitten tärkein asia, miten tuo keulii kaasulla?
biggrin.gif

Meinaan vaan että sitten suljetulla tiellä on kiva puljata.
tounge.gif
eheh... tuota... osta se kilonen vaan
wink.gif
nenii niin vaan v*****i ettei ehdi edes sinne suljetulle alueelle. hampaan pienempi ratas eteen etkä kissaa ehdi sanoa kun repii kakkosella kiiltävän puolen alaspäin.

no totuuden nimissä on sanottava että 2 sankaria osti tuollaiset K4-5 750Rät tämän kesän alussa ja ovat olleet ylitsevuotavan tyytyväisiä pyöriinsä. hyvä ajaa myös kovaa, tehoa runsaasti vrt 600cc mopoihin, eikä ole ihan niin repivä kuin tonni. osta pois, et kadu.

Koeajoin tommonen -05 750ärrän kuopion motokatissa tossa viime kuussa ja tommisia mietteitä tuli..

- Tosi reisinki ajoasento jopa Kypään verrattuna (todellakin maataan tankin päällä)

- Ei mene alhaalta kovin kummosesti, ykkösellä käänti kahvaa aluksi ei oikein mitään tapahtunut ja sitten yks kaks keula ilmaa..

- Hyvät jarrut ja hyvä keula ei niiannut yhtään.

- Makeet imuäänet (semmosta korinaa)

Semmonen...radalle kova peli mutta ei muuten sytyttäny.

Käy koeajamassa eri pyöriä ja valitse se mikä kekittää parhaiten kaasulla
biggrin.gif
biggrin.gif
, oisko jotaa supermotosettii..
tounge.gif

Se seiskapuokki on koneen luonteen puolesta lähempänä 600:sta kuin tonnista. Eli tehoa saat lisää, mutta väännön lisäys ei oikein tunnu miltään. Jos haluat myös alakierroksille ruutia, osta se tonninen.

Jos jollain sattuu tollanen täältä olemaan niin minkäs verran on kierroksia myllyssä jos ajelet tommosta 140km/h vauhtia?

idea3.gif
Jos sitten suoraan vaan ahdin 636:seen niin ei tarvi vaivautuu vaihtelee laitoksia
tounge.gif

mulla 04 vm 750 ja yhtään en oo katunu.. on niin kiva mopo ajaa. Ja totta mitä väitetään; ruutia ei oo hirveesti alakierroksilla mutta senpä takia uskallan sillä radallakin ajaa.. ei tarvii niin pelätä et takanakki katoaa alta avauksissa..
tounge.gif

Ei vieläkään tee mieli vaihtaa mihkään toiseen.

Rok

mulla 04 vm 750 ja yhtään en oo katunu.. on niin kiva mopo ajaa. Ja totta mitä väitetään; ruutia ei oo hirveesti alakierroksilla mutta senpä takia uskallan sillä radallakin ajaa.. ei tarvii niin pelätä et takanakki katoaa alta avauksissa..
tounge.gif

Ei vieläkään tee mieli vaihtaa mihkään toiseen.

Rok
Sama homma täällä. Uusien hinta on vuodessa laskenut roimasti, mutta ei haittaa pätkääkään, koska tällä ajelen vielä vuosikausia.
062802moto_prv.gif

Ja kyllä alakierrosteho kusiaisen voittaa, vaikkei tonnia vastaakaan.
120 nopeudessa kierroksia on n. 5500 muistaakseni.

Itseäkin poltellut 750r, mutta vähän vanhempi.
Oisko jossain näppärästi koottuna vuosimallien eroja?

Back