• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GTR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä on viimeisin tieto tämän GiiTuRin hinnasta? Ei sillä että pyörä minua mitenkään kiinnostaisi, kunhan muuten vaan kyselen...
blush.gif

"Varmaa" nettitietoa: Taiwanissa ZZR1400 maksaa n. 19 000 USD ja GTR:lle on annettu hinnaksi 22 700 USD.

Voisi olla olla aika lähellä meikäläisiä hintoja euroina.

062802moto_prv.gif

Jokohan löytyisi tietoa suomen hinnoista?
Entä huippu tehosta ja väännöstä?
Mielenkiinnolla odotan syksyn vertailua FJR:ään.
Jos on merkittävästi parempi,täytynee tilata itselle yksi.

062802moto_prv.gif

ava mc :ssä Tukholmassa näky olevan joyksi kappale Myynnissä hinta oli n. 155000 sek käsittääkseni laukkujen kanssa. onhan se hieno mopedi
smile_org.gif

En tiedä onko näitä jo paljonkin Suomessa liikenteessä?

Yhden bongasin viime viikonloppuna koekilvissä Räyskälässä...

Uudessa Bikessä tuo on testattuna, mutta hintaa eivät julkistaneet. EE-speedistä ainoa hintatieto tähän mennessä.

eiku mä oon sokio tällä kertaa, (kuten yleensä aina iltaseittämän jälkeen)

jatkakaa te, mä meen nukkuun

MCN oli näemmä jo kolaritestannutkin tuollaisen gtr1400 kawan, jostakin juutuupista löysin videokuvan semmosesta. aika sopivan painoiseltakin tuo vaikuttaa, taisi olla kuivapaino 279 kg erään sivuston mukaan. mitenhän tuo VTEC tai mikä sen nimi nyt onkaan, venttiilien muuttuva-aukiolo kuitenkin, toimii ja kestää? lisääkö paljonkin huolta? ainahan liikkuvat osat voivat mennä rikki ja tullee ylimääräistä huoltoa tai huolia, vaikka ajossa semmonen saattaisikin olla just hyvä matkapyörään. autoissahan tuollaisia sysyteemejä on ollut jo pitkään. prätkissä tietääkseni vain hondan vfr800 lienee ainoa jossa on aiemmin ollut vastaava systeemi.

melkoisen iso muovisenmakuinen matkasohva tuo näyttää olevan kuten niin monet muutkin vastaavat isot matkapyörät. tehoa taitaa olla enemmän kuin useimmissa kilpailevissa malleissa, noh, buimurissa on vähän enemmän huipputehoa, jos se nyt on ihan samaan luokkaan laskettavissakaan, se k1200s nimittäin, siinäkin vääntöä taas paljon vähemmän kuin getarissa.

gtr on aika paljon samanoloinen tavallaan kuin zx12r kawaan olisi laitettu kardaani, tehoa laskettu hieman, porausta ja iskua suurennettu, ajoasentoa muokattu, muovia ympätty lisää jne.

+1 edelliselle.

On vissiin just niin, että GTR-1400 on sunniteltu aidosti Eurokelpoiseksi, kun taas esim. Busa '07 ja Zetor '07 on myynnissä enää "armopaloina" (eli alle 5000 kpl EU-laajuisesti).

EURO3-pakokaasunormi iskee myös niihin vuonna 2008 vääjäämättä, ja satavarmasti tarvitaan modausta ruiskuboxiin ja isot katit pakoputkiin. Äänet ei ehkä enää ole ainoa syy noille tehorajoituksille...

Back