• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Haisevat saappaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lämmintä (ei kuumaa) vettä ja pesuainetta. Yön yli liuotus ja huolellinen huuhtelu. Kuivaus lämpimässä, hyvin ilmastoidussa paikassa. Esim. sauna, saunomisen jälkeen on hyvä paikka. Ensin saappaat ylösalaisin, loput kosteudet haihtuvat saappaansuut ylöspäin. Pesuaineena olen käyttänyt nestemäistä pyykinpesuainetta, luikenee helpommin veteen. Toimii ainakin minun saappaisiin.

Kokeilinpa iltapäivällä otsonointia ylempänä olevan vinkin perusteella, kun työpaikalla on otsonaattori käytettävissä. Ja tulos oli hämmästyttävä: Ajokengät olivat 4-5 tuntia otsonaattorin kanssa suurehkossa (70x70x70cm) pahvilaatikossa ja sen jälkeen haju ei uusista kummentunut, ainoastaan uuden nahkan haju oli aistittavissa. Ja vielä eilen kiikutin saappaat heti kotona terassille yöksi tuulettumaan. Siis tuo ainakin toimii kokeillusti, ja rouva todistaa.

Kokeilinpa iltapäivällä otsonointia ylempänä olevan vinkin perusteella, kun työpaikalla on otsonaattori käytettävissä. Ja tulos oli hämmästyttävä: Ajokengät olivat 4-5 tuntia otsonaattorin kanssa suurehkossa (70x70x70cm) pahvilaatikossa ja sen jälkeen haju ei uusista kummentunut, ainoastaan uuden nahkan haju oli aistittavissa. Ja vielä eilen kiikutin saappaat heti kotona terassille yöksi tuulettumaan. Siis tuo ainakin toimii kokeillusti, ja rouva todistaa.

Pitääkin ottaa taas oma otsinaattori projekti taas työn alle...
Tuosta jos puhallukseen laittaisi pari letkua ja ne monoihin.

Tämä tulee antamaan otsoonia 1000mg/h, onkse paljon vai vähän? :dunno:

Viimeksi muokattu:
500ml perus suihkepullossa myytävä Febreze hajun poistoaine on minulla poistanut epämiellyttävät hajut kaikista vaatteista ja ajovarusteista. Ainakin prismassa oli joskus myynnissä.

Yhdistetty kaksi samaa aihetta käsittelevää ketjua, tästä syystä toistoa viesteissä.

Back