Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No toi ei oo paha hinta SPYBALLille, kun tuolla konalassa Nakkilan Mopossa ja Pyörässä oli hintana 450e vastaavasta toimenpiteestä. Kiitos tiedosta! Tää hälytettävä pyörä olis 1997 africa twin. Tuskin tuota kukaan yrittää varastaa, mutta kerta on jo tarpeeksi kun sen ruttaaja pääsee liian helpolla karkuun, ja voihan olla että kyseinen heikkonäköinen autoilija ei ole nähnytkään kyseistä moottoripyörää, mutta tulevaisuudessa ainakin kuulee kun osuu.Mulla on Spyball. Erittäin tyytyväinen oon ollu. ei yhtään vikahälytystä ja silti saa säädettyä laajalla skaalalla myös tosi herkälle. Suosittelen. Ittellä makso tasan 400 eskoo asennettuna SK-Autosoundissa Tikkurilassa.
Suosittelen muuten em. paikkaa. Asiallista ja nopeeta palvelua!
Missä liikkeessä sulla on asennettu, vai ootkos itse asentanu, ja paljonko tuli maksamaan?Mulla itelläni on Defan hälläri, toimii kuin junan vessa...jos joku liikauttaa pyörää, niin pyöräpä rupeaa huutamaan kova äänisesti![]()
Se oli valmiiksi siinä asennettuna kun ostin sen pyörän ja todellakin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen, joten voin suositella. Jos kiinnostuit, niin katoppa www.kaha.fi ja sieltä niitä jälleenmyyjiä.Missä liikkeessä sulla on asennettu, vai ootkos itse asentanu, ja paljonko tuli maksamaan?
Kiitos esittely tarjouksesta, mutta kerkesin jo aamulla varaamaan ajan SK-Autosoundista Spyballin asennukseen. Ja sen saikin mukavasti jo ens viikolle. Laserlinesta ei sitten käyttö kokemuksia mistään löytynyt, oiskohan sen verran harvinainen laite?Se oli valmiiksi siinä asennettuna kun ostin sen pyörän ja todellakin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen, joten voin suositella. Jos kiinnostuit, niin katoppa www.kaha.fi ja sieltä niitä jälleenmyyjiä.Missä liikkeessä sulla on asennettu, vai ootkos itse asentanu, ja paljonko tuli maksamaan?![]()
Ja niin joo, jos haluat tulla katsomaan mimmoinen on ja miten toimii, niin ei muutakuin viestiä tulemaan.
KylläSpyball saa ääneni, laatukamaa ja toimii kuin junan vessa. Eikös Spyball ole Cobran tytäryhtiö tai jotain?
Oiskos ollut jopa ihan samaa yhtiötä. Cobra autoihin ja Spyball moottoripyöriin.Spyball saa ääneni, laatukamaa ja toimii kuin junan vessa. Eikös Spyball ole Cobran tytäryhtiö tai jotain?