• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hälyttimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja av2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

av2

New member
Nyt tarvis hankkia hälytin pyörään ettei kaiken maailman tunarit pääsis livahtamaan parkkiksilla kolhittuaan ensin mun moottoripyörää jälleen
veryangry.gif
. Xenasta sain paljon hyviä vastauksia, mut mitenkäs tämmöiset kuin DEFA, Laserline ja SPYBALL onko näistä minkälaisia kokemuksia?
bowdown.gif

Mulla on Spyball. Erittäin tyytyväinen oon ollu. ei yhtään vikahälytystä ja silti saa säädettyä laajalla skaalalla myös tosi herkälle. Suosittelen. Ittellä makso tasan 400 eskoo asennettuna SK-Autosoundissa Tikkurilassa.

Suosittelen muuten em. paikkaa. Asiallista ja nopeeta palvelua!

Mulla on Spyball. Erittäin tyytyväinen oon ollu. ei yhtään vikahälytystä ja silti saa säädettyä laajalla skaalalla myös tosi herkälle. Suosittelen. Ittellä makso tasan 400 eskoo asennettuna SK-Autosoundissa Tikkurilassa.

Suosittelen muuten em. paikkaa. Asiallista ja nopeeta palvelua!
No toi ei oo paha hinta SPYBALLille, kun tuolla konalassa Nakkilan Mopossa ja Pyörässä oli hintana 450e vastaavasta toimenpiteestä. Kiitos tiedosta! Tää hälytettävä pyörä olis 1997 africa twin. Tuskin tuota kukaan yrittää varastaa, mutta kerta on jo tarpeeksi kun sen ruttaaja pääsee liian helpolla karkuun, ja voihan olla että kyseinen heikkonäköinen autoilija ei ole nähnytkään kyseistä moottoripyörää, mutta tulevaisuudessa ainakin kuulee kun osuu.

Mulla itelläni on Defan hälläri, toimii kuin junan vessa...jos joku liikauttaa pyörää, niin pyöräpä rupeaa huutamaan kova äänisesti
062802jumpie_prv.gif

Ihan winkkinä häläri jossa on radiokaukkari = aika näpsäkkä. Esim. Defassa on se transponderi-nappi ja sen kanssa tuppaa menemään hiukka leikkimisen puolelle - etenkin jos lukijasilmukkaa ei saa asennettua s.e. se kykenee lukemaan napin virta-avaimen ollessaan paikoillaan. Ja tällöinkin virta-avaimessa ei saisi olla kiinni esim. laukkujen avaimia
confused_orig.gif
Tuolla kaukkarilla kun hälärin saa päälle/pois just tasan silloin kun sen haluaa eikä jonkun hälärisuunnittelijan päättelemällä "automatiikalla"
thumbs-up.gif

Missä liikkeessä sulla on asennettu, vai ootkos itse asentanu, ja paljonko tuli maksamaan?
Se oli valmiiksi siinä asennettuna kun ostin sen pyörän ja todellakin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen, joten voin suositella. Jos kiinnostuit, niin katoppa www.kaha.fi ja sieltä niitä jälleenmyyjiä.  
cool.gif

Ja niin joo, jos haluat tulla katsomaan mimmoinen on ja miten toimii, niin ei muutakuin viestiä tulemaan.

Missä liikkeessä sulla on asennettu, vai ootkos itse asentanu, ja paljonko tuli maksamaan?
Se oli valmiiksi siinä asennettuna kun ostin sen pyörän ja todellakin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen, joten voin suositella. Jos kiinnostuit, niin katoppa www.kaha.fi ja sieltä niitä jälleenmyyjiä.  
cool.gif

Ja niin joo, jos haluat tulla katsomaan mimmoinen on ja miten toimii, niin ei muutakuin viestiä tulemaan.
Kiitos esittely tarjouksesta, mutta kerkesin jo aamulla varaamaan ajan SK-Autosoundista Spyballin asennukseen. Ja sen saikin mukavasti jo ens viikolle. Laserlinesta ei sitten käyttö kokemuksia mistään löytynyt, oiskohan sen verran harvinainen laite?

Spyball saa ääneni, laatukamaa ja toimii kuin junan vessa. Eikös Spyball ole Cobran tytäryhtiö tai jotain?

Back