Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...mulla ei ole kateissa kun pyyhe![]()
Ai ettäkö miltä väliltä, muutamaa pätkää lukuunottamatta oisko pe klo 16.00- su 21.00. Toi taitaa olla se hatara osuus.Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...mulla ei ole kateissa kun pyyhe![]()
joo mut noita ei tarvii palauttaa - se pyyhe olis kiva kyl..Ai ettäkö miltä väliltä, muutamaa pätkää lukuunottamatta oisko pe klo 16.00- su 21.00. Toi taitaa olla se hatara osuus.Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...mulla ei ole kateissa kun pyyhe![]()
![]()
tää laittaa rahaa, kunhan olen varmistunut siitä ettei rouva ole maksanuKeneltä jäi Hasari-paita tai muuta maksamatta:
Sampo 800012-71157555
Paidan hintahan oli 15€/ kpl
Tuonne samalle tilille voipi laittaa myös maksamatta jääneitä mökkimaksuja, sekä jäsenmaksut, jotka sovittiin Hasarin portilla.
Maksun viestissä muistakaa aina mainita maksajan nikki, sekä se mitä maksat.
Voitais seuraavaan miittiin valjastaa inkaan kiinni sellanen "jurrikamera" GPS-ominaisuudella ja lähettimellä. Voitais seurata missä se millonkin heiluu ja samalla voitais jälkikäteen katsoa onko ollu hyvä menoAi ettäkö miltä väliltä, muutamaa pätkää lukuunottamatta oisko pe klo 16.00- su 21.00. Toi taitaa olla se hatara osuus.Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...mulla ei ole kateissa kun pyyhe![]()
![]()
Voitais seuraavaan miittiin valjastaa inkaan kiinni sellanen "jurrikamera" GPS-ominaisuudella ja lähettimellä. Voitais seurata missä se millonkin heiluu ja samalla voitais jälkikäteen katsoa onko ollu hyvä menoAi ettäkö miltä väliltä, muutamaa pätkää lukuunottamatta oisko pe klo 16.00- su 21.00. Toi taitaa olla se hatara osuus.Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...mulla ei ole kateissa kun pyyhe![]()
![]()
![]()
Tästä puheenollen me tätä suunniteltiin siinä sunnuntai aamun kokouksessa möksän takanaVoitais seuraavaan miittiin valjastaa inkaan kiinni sellanen "jurrikamera" GPS-ominaisuudella ja lähettimellä. Voitais seurata missä se millonkin heiluu ja samalla voitais jälkikäteen katsoa onko ollu hyvä meno![]()
Sunnuntaina portilla siinä kahviontapaisessa tyrkytettiin pyyhkeitä, shampoita ja vaatteita. Et käynyt kysymässä?Multa jäi saunalle koko setti pesuaineita.![]()
Jos joku tunnustaa ottaneensa talteen, ottaisin mielelläni ko. pussukan sisältöineen takaisin.
Shampoo (Kadus), hoitoaine (Kadus), sheiveri, pesupuffi, sekä vartalonpesuaine.
Tulee taas kalliiksi uusia koko setti jos sitä ei löydy...![]()
Itse itselleni vastaten. Muukka todellakin oli ilman paitaa siellä sikaosastossa.Ilman paitaa Muukka tais ainakin yrittää päästä sinne takakonttiin. Taksikuski tosin valitti ettei ota märkiä ihmisiä kyytiin, kun näki Muukan kaatavan pari tuoppia vettä päälleen. En muista totteliko Muukka kuskia..Nyt kun pätkii hieman jäin miettimään, että oliko muukka siellä taksin peräluukussa alastiRuoveden kunnan sivistysosasto lounaalla vastapäisessä ravintolassa
Kiitokset kaikille omasta ja Outin puolesta!kun lähdettiin takasin![]()
Kerrankin taksin sikaosasto oli nimensä veroinen![]()
No tajusinkö tämän vasta kotona?Sunnuntaina portilla siinä kahviontapaisessa tyrkytettiin pyyhkeitä, shampoita ja vaatteita. Et käynyt kysymässä?Multa jäi saunalle koko setti pesuaineita.![]()
Jos joku tunnustaa ottaneensa talteen, ottaisin mielelläni ko. pussukan sisältöineen takaisin.
Shampoo (Kadus), hoitoaine (Kadus), sheiveri, pesupuffi, sekä vartalonpesuaine.
Tulee taas kalliiksi uusia koko setti jos sitä ei löydy...![]()