HASARI 2008 Kokoontuminen 8.-10.8.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meiltä löytyy paita missä lukee jassu... kenenköhän lienee...
mulla ei ole kateissa kun pyyhe
biggrin.gif

Keneltä jäi Hasari-paita tai muuta maksamatta:

Sampo 800012-71157555

Paidan hintahan oli 15€/ kpl

Tuonne samalle tilille voipi laittaa myös maksamatta jääneitä mökkimaksuja, sekä jäsenmaksut, jotka sovittiin Hasarin portilla.

Maksun viestissä muistakaa aina mainita maksajan nikki, sekä se mitä maksat.

Multa jäi saunalle koko setti pesuaineita.
bawling.gif

Jos joku tunnustaa ottaneensa talteen, ottaisin mielelläni ko. pussukan sisältöineen takaisin.
Shampoo (Kadus), hoitoaine (Kadus), sheiveri, pesupuffi, sekä vartalonpesuaine.

Tulee taas kalliiksi uusia koko setti jos sitä ei löydy...
bawling.gif

biggrin.gif
Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...
Ai ettäkö miltä väliltä, muutamaa pätkää lukuunottamatta oisko pe klo 16.00- su 21.00. Toi taitaa olla se hatara osuus.
wink.gif
joo mut noita ei tarvii palauttaa - se pyyhe olis kiva kyl..
loput löytäjää saa pitää .D

Keneltä jäi Hasari-paita tai muuta maksamatta:

Sampo 800012-71157555

Paidan hintahan oli 15€/ kpl

Tuonne samalle tilille voipi laittaa myös maksamatta jääneitä mökkimaksuja, sekä jäsenmaksut, jotka sovittiin Hasarin portilla.

Maksun viestissä muistakaa aina mainita maksajan nikki, sekä se mitä maksat.
tää laittaa rahaa, kunhan olen varmistunut siitä ettei rouva ole maksanu
blush.gif

tai toisaalta rouvahan voi maksaa sen bimmerin tuunauksen ja minä sen paidan
smile_org.gif

biggrin.gif
Aijaa, miten mul on sellanen hatara haamukuva mielessä, et sulla ois muistikin kadoksissa joltain aikaväliltä...
Ai ettäkö miltä väliltä, muutamaa pätkää lukuunottamatta oisko pe klo 16.00- su 21.00. Toi taitaa olla se hatara osuus.
wink.gif
Voitais seuraavaan miittiin valjastaa inkaan kiinni sellanen "jurrikamera" GPS-ominaisuudella ja lähettimellä. Voitais seurata missä se millonkin heiluu ja samalla voitais jälkikäteen katsoa onko ollu hyvä meno
tounge.gif

biggrin.gif
wink.gif
Voitais seuraavaan miittiin valjastaa inkaan kiinni sellanen "jurrikamera" GPS-ominaisuudella ja lähettimellä. Voitais seurata missä se millonkin heiluu ja samalla voitais jälkikäteen katsoa onko ollu hyvä meno
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
loistoidea - kannatetaan ehdottomasti

tounge.gif
Tästä puheenollen me tätä suunniteltiin siinä sunnuntai aamun kokouksessa möksän takana
tounge.gif
biggrin.gif
. En tosin muista keneen se oli tulossa kiinni, mutta veikkaan että sillä oli jotain tekemistä titanicin ja sieg heilin kanssa...
tounge.gif

bawling.gif

Jos joku tunnustaa ottaneensa talteen, ottaisin mielelläni ko. pussukan sisältöineen takaisin.

bawling.gif
Sunnuntaina portilla siinä kahviontapaisessa tyrkytettiin pyyhkeitä, shampoita ja vaatteita. Et käynyt kysymässä?

Minä ja Taru käytiin pariinkin otteeseen portilla kyselemässä, ja lopulta Tarun pyyhe löytyi, mut mun matka-pesuaineet ei
sad_orig.gif

Ja ei kyllä tyttö tunnustanut, et olis muitakaan ollut palautettu sinne!?!? Poistuimme paikalta siis ennen yhtä, jos sen jälkeen löytyny.....

Nyt kun pätkii hieman jäin miettimään, että oliko muukka siellä taksin peräluukussa alasti
biggrin.gif
kun lähdettiin takasin
Ilman paitaa Muukka tais ainakin yrittää päästä sinne takakonttiin. Taksikuski tosin valitti ettei ota märkiä ihmisiä kyytiin, kun näki Muukan kaatavan pari tuoppia vettä päälleen. En muista totteliko Muukka kuskia..

Kerrankin taksin sikaosasto oli nimensä veroinen
biggrin.gif
Itse itselleni vastaten. Muukka todellakin oli ilman paitaa siellä sikaosastossa.
biggrin.gif
Testailin tuossa että toimiiko kameran muistikortti, sieltähän se totuus löytyi.. Täytyykin ladata kuvat jonnekin kätevään paikkaan, niin saatte muutkin niitä ihastella.

Jammuun luurin kalenteriin oli ilmestyny merkintä: "Muukan ja Handelsbanken häppäpäivä, 18-19.10". Kemujen sijainti vain puuttuu. Jos jollain tietoa missä em. kemut on, voisiko ystävällisesti valaista...
biggrin.gif

bawling.gif

bawling.gif
Sunnuntaina portilla siinä kahviontapaisessa tyrkytettiin pyyhkeitä, shampoita ja vaatteita. Et käynyt kysymässä?
No tajusinkö tämän vasta kotona?
shaun.gif

Back