Elämäntapamotoristi
New member
EDIT: linkki nettimotoon poistettu kun hinta pomsahti 4-tonniin
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syksy on saapunut hinnoitteluun, Versys 3-tonnilla nettimoto 3000e
No sinustahan tässä ei ollut kysymys vaan ketjun avaajan mieltymyksistä.Ei tuo kyllä juuri muistuta sellaista laitetta jota esimerkiksi minä pidän matkapyöränä..... no, ehkä snagarille ja takaisin.
Muuten, Suzukin GSX-F 750 (68 Kw ja jos oikein laskin 0,295 Kw/kg) saa kuristettua A2:teen ja on vakuutuksiltaan selvästi edullisempi kuin GSX-F 600. Suurempi kuutiotlavuus tuo hieman enemmän vääntöä joka taas kompensoi kuristamisen aiheuttamaa tehonmenetystä. Lisäksi se muistuttaa etäisesti matkapyörää... Ja näyttää olevan sopuisasti myynnissäkin. Tänäänkin nettimotossa parikin -04:sta hintaan ~1800€.
Mietin myös Yamaha XJ 600s Diversionia, mutta lukemani/ymmärtämäni mukaan alusta ei ollut hyvä(?).
tagi-laatikkoon.
Vois tietty lähteä siitä(kin) liikkeelle, että jos se moottoripyörällä ajo on vaik sata pinnaa, niin kuinka paljon noiden pyörien erojen vaikutus olis siihen sataan pinnaan? Noilla vaihtoehdoilla… viis pinnaa… kymmenen pinnaa jopa…?

Kuinka pahoissa paikoissa meinaat ajella kun DL:n kohdalla on miinuksena tuo pohjapanssari? Ei se ainakaan normaali kanttikivien ylityksessä kiinni ota.
Eli käytännössä se ja sama minkä noista valitsee minun käyttötarkoitukseeni?![]()

No ei, mieluiten ottaa sellaisen mistä jotenkin tykkää tai minkä päällä on mukava istuaMutta eikös nuo ole melkolailla peruspyöriä, että onko niissä kokonaisuutta ajatellen niin hirveesti eroa. Sitten jos aletaan venyttämään ajoa joko yleisten teiden tai tieliikennelakien ulkopuolelle, alkaa minun ajatelman mukaan pyörien ero nousemaan esille. Ajomukavuuteen vaikuttaa melkein enemmän ajovarusteiden mukavuus, kun peruspyörä versus peruspyörä.
Sen voin sanoa Honda NT 700:lla 25 tkm ajaneena, että soveltuu taajama-ajoon loistavasti. Kyllä sitä tehoakin on ihan riittävästi. V-2 kone vääntää alhaalta ja siis ei tarvitse huudattaa.
Niin ja kardaaniveto pitää mopossa olla, kuka sitä viitsii kontata ja rasvoa ketjuja![]()