• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hayabusa 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TomH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mut eipä busasta saa hyvän näköistä edes photo shopilla..
pitää meinaan olla aika taikuri
nixweiss.gif
keula ja peräon kuin venytetty ankka
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Mun mielestä toi muistuttaa muurahaiskarhua...
bowdown.gif

sopii ku nenä päähän..

Busa on oikeasti ehkä rumin kaikista pyöristä,ja miettikää mille se näyttää ku vielä muutama vuosi menee....

Rumahan se busa on, mutta eiköhän se ole tuulitunnelissa muotonsa saanut. Ei kai sen ole tarkoituskaan näyttää kevyeltä ja sirolta vaan isolta ja nopealta..

Kiva että mp-maailmasta löytyy näitä perinteitä kuten jokavuotiset uuden Bussin ja XX:n esittelyt.
wink.gif

Pitäisi varmaan laittaa vedonlyönti pystyyn aiheesta ja katsoa kuka osaa arvata minä vuonna ne oikeasti ilmestyvät kauppoihin vai ilmestyvätkö koskaan.

Älkää nyt ampuko mua, mutta miksköhän posse ostaa vielä busia?
wink.gif
Itse valitsin ihan ajettavuuden takia ja siltäpohjalta että Busalla on mukava ajaa myös kaksipäällä. Kilokyykky on hieman huono monikäyttöpyörä jos samalla kikottimella pitää vetää mutkapätkiä ja painella pitkiä siivuja kaksipäällä.

Ja yksi asia on kyllä se koneen vääntö
bowdown.gif

Älkää nyt ampuko mua, mutta miksköhän posse ostaa vielä busia?
wink.gif

Noi uudet 1000 on jo niin pal edellä, tehoissakin! Lisäks niillä voi ajaa myös mutkaan.
wink.gif
No jos haluaa ajaa bussilla. Itse en ko pyörää varmaan ikinä osta, mutta joskus messuilla sen koeistuin ja hyvältä tuntui, voisi mennä pitempikin Euroopan reissu hymyssä suin. Saksan motareilla olisi varmasti hymy tosi herkässä.

Eli mikäli haluaa ISON pyörän, jolla on mukava päästellä ei niin kovin mutkaisia teitä kovaa niin siitä vaan.. Ei sen tekniikan tarvitse normaali käytössä olla sitä hienointa hienoa, joka on kilpaolosuhteissa kehitetty. Jaappanilaiset kilokyykyt on niin pieniä, ettei niihin normaali ihminen mukavasti mahdu. Ja kyykky on kyykky, kun taas sport touring on eri asia. Pyörä käyttötarkoituksen mukaan.

Antakaan ihmisten ostaa Busseja (tai vaikka tukaateja
tounge.gif
). Pääasia, että omistaja on tyytyväinen peliinsä ja sillä on kiva ajella.

Ei pääse vielä
062802moto_prv.gif
, joten
033102beer_1_prv.gif
, mutta ensi viikolla jo
062802moto_prv.gif
.

Noi uudet 1000 on jo niin pal edellä, tehoissakin!

Hmm.. oikeesti et edes käsitä mitä tarkoittaa kun on tehoa.
Tervetuloo koe ajolle RT+ salla, käsitykset kilosten tehosta voi muuttuu aikalailla
wink.gif

Hmm.. pieni varoitus, siltä tieltä ei oo paluuta
crazy.gif
biggrin.gif
Meinasinkin suht vakioita pelejä
wink.gif

Saahan vaikka mosseen 1000hv jos aletaan virittämään, ei nyt ollu siitä kyse
wink.gif
Kunnolla viilatut laitteet on asia erikseen..

En tiedä, kun en ole turbobusalla ajanut, mutta onko se nyt niin hienoa vedellä suoraa tietä? Näyttää olevan noi turbovehkeet vähän väliä myytävänä ja jengi vaihtaa uusiin kilosiin, miksiköhän? Prätkässä on paljon muitakin asioita ja noissa uusissa kilosissa on mun mielestä kaikki kohdallaan.

(Harri @ Maaliskuu) sanoi:
Ei sen tekniikan tarvitse normaali käytössä olla sitä hienointa hienoa, joka on kilpaolosuhteissa kehitetty. Jaappanilaiset kilokyykyt on niin pieniä, ettei niihin normaali ihminen mukavasti mahdu. Ja kyykky on kyykky, kun taas sport touring on eri asia. Pyörä käyttötarkoituksen mukaan.

Mua tekniikka kiinnostaa
tounge.gif
Eikö noilla kilosilla voi ajaa matkaa samalla tavalla kuin busallakin?

Kyllä mä ymmärrän jos jollakin on noussu turbo ja busa huppuun!
biggrin.gif
mut heiiiiiiiii.. onhan se turbobusa varmaan helvetin hieno laite! Ei siinä mitään, en oo sellasta väittänytkään, vaan puhuin vakiopeleistä.

Tällä foorumilla aina ylitulkitaan, pitää näköjään olla tarkkana
wink.gif
Makuasioitahan nää on, esitin vain oman mieliteen ja heti sotketaan TURBOT mukaan, mä en niistä mitään tiedä, enkä ole sellasta väittänytkään
wink.gif

menikö jakeluun vai otetaanko uudestaan
cool.gif

Back