xxmiksa
New member
Mun mielestä toi muistuttaa muurahaiskarhua...mut eipä busasta saa hyvän näköistä edes photo shopilla..
pitää meinaan olla aika taikurikeula ja peräon kuin venytetty ankka![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sopii ku nenä päähän..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä toi muistuttaa muurahaiskarhua...mut eipä busasta saa hyvän näköistä edes photo shopilla..
pitää meinaan olla aika taikurikeula ja peräon kuin venytetty ankka![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onhan näitä, Hayabusan KOPIOITA eläinmaailma pullollaan...Mutta muurahaiskarhuhan on hyvin, hyvin sulavalinjainen.![]()
Riippuu siitä pidätkö silmälasit päässä vai taskussaBusa on oikeasti ehkä rumin kaikista pyöristä,ja miettikää mille se näyttää ku vielä muutama vuosi menee....
Ai oikeesti..niin ja joku on kotoisin....turusta...![]()
![]()
![]()
Ainahan sitä saa haaveilla...kun ennättää markkinoille, uusi 1.4 Zetori jää uudelle Busalle kuin paska Junttilan tuvan seinään...![]()
![]()
Heh, muistuttaa kyllä todella paljon!Minusta busa muistuttaa enemmän vompattia aerodynamiikaltaan http://upload.wikimedia.org/wikiped....ow).jpg
Itse valitsin ihan ajettavuuden takia ja siltäpohjalta että Busalla on mukava ajaa myös kaksipäällä. Kilokyykky on hieman huono monikäyttöpyörä jos samalla kikottimella pitää vetää mutkapätkiä ja painella pitkiä siivuja kaksipäällä.Älkää nyt ampuko mua, mutta miksköhän posse ostaa vielä busia?![]()
No jos haluaa ajaa bussilla. Itse en ko pyörää varmaan ikinä osta, mutta joskus messuilla sen koeistuin ja hyvältä tuntui, voisi mennä pitempikin Euroopan reissu hymyssä suin. Saksan motareilla olisi varmasti hymy tosi herkässä.Älkää nyt ampuko mua, mutta miksköhän posse ostaa vielä busia?![]()
Noi uudet 1000 on jo niin pal edellä, tehoissakin! Lisäks niillä voi ajaa myös mutkaan.![]()
Noi uudet 1000 on jo niin pal edellä, tehoissakin!
Ja kuinkas moni pystyy hyödyntämään normioloissa noi tonnisten tehot? Radallakaan tuskin suurin osa suomalaisista katujen-rosseista pystyy käyttämään kaikkia tehoja hyödyksi.Noi uudet 1000 on jo niin pal edellä, tehoissakin!
Meinasinkin suht vakioita pelejäNoi uudet 1000 on jo niin pal edellä, tehoissakin!
Hmm.. oikeesti et edes käsitä mitä tarkoittaa kun on tehoa.
Tervetuloo koe ajolle RT+ salla, käsitykset kilosten tehosta voi muuttuu aikalailla![]()
Hmm.. pieni varoitus, siltä tieltä ei oo paluuta![]()
![]()
(Harri @ Maaliskuu) sanoi:Ei sen tekniikan tarvitse normaali käytössä olla sitä hienointa hienoa, joka on kilpaolosuhteissa kehitetty. Jaappanilaiset kilokyykyt on niin pieniä, ettei niihin normaali ihminen mukavasti mahdu. Ja kyykky on kyykky, kun taas sport touring on eri asia. Pyörä käyttötarkoituksen mukaan.