Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, ostaako täällä joillekkin isät mopojaKenen isät täällä ostaa ja mitä?
Omani jos saisi päättää niin koko harrastus loppuisi.![]()
Ihmeen fanaattista vääntöä kenen mopo on kovin.![]()
Ihan samaa pelleilyä kuin poikaset armeijassa siitä, mikä on kovin aselaji.
Kaikki samalla puolella ja jokainen on tarpeellinen.
Vetäydyn taka-alalle. Kiitos ja anteeksi.
Jos oot alle 2metrinen ja polvet toimii, niin ei pitäis olla busan kans ongelmianaapurin sälli päräytti itselleen uuden busanvanha oli joku japanin ihme olikose nyt bläk pöörtti vai joku
honda kuitenki. sano että siihen olis saannu tonnin investoinnilla vielä vajaa 280 heppaa. no kai ne siellä tehtaalla osaavat. itsekkin kiinnostunut pyörästä
en vaan oo uskaltanut kertoo
niin tuolla olikin jo juttua siitä että madalletaan pyörää. mutta onko busa myös pitkille sopiva pyörä? mielellään ottaisin vastaan vastauksia. ja mites nuo säädöt penkissä vakiona?![]()
polvet toimii ja kaikki muuki. pituutta vaan on 193 cm. ei sitten taida olla mun pyöräJos oot alle 2metrinen ja polvet toimii, niin ei pitäis olla busan kans ongelmianaapurin sälli päräytti itselleen uuden busanvanha oli joku japanin ihme olikose nyt bläk pöörtti vai joku
honda kuitenki. sano että siihen olis saannu tonnin investoinnilla vielä vajaa 280 heppaa. no kai ne siellä tehtaalla osaavat. itsekkin kiinnostunut pyörästä
niin tuolla olikin jo juttua siitä että madalletaan pyörää. mutta onko busa myös pitkille sopiva pyörä? mielellään ottaisin vastaan vastauksia. ja mites nuo säädöt penkissä vakiona?
Saa toki jalkatappeja modaamalla/vaihtamalla polvikulmaa loivennettua, ja stongan korotuksella vähän pystympää ajoasentoa.![]()
Käy Mp-messuilla koeistumassa. Sekin kertoo jo jotain.polvet toimii ja kaikki muuki. pituutta vaan on 193 cm. ei sitten taida olla mun pyöräJos oot alle 2metrinen ja polvet toimii, niin ei pitäis olla busan kans ongelmianaapurin sälli päräytti itselleen uuden busanvanha oli joku japanin ihme olikose nyt bläk pöörtti vai joku
niin tuolla olikin jo juttua siitä että madalletaan pyörää. mutta onko busa myös pitkille sopiva pyörä? mielellään ottaisin vastaan vastauksia. ja mites nuo säädöt penkissä vakiona?
Saa toki jalkatappeja modaamalla/vaihtamalla polvikulmaa loivennettua, ja stongan korotuksella vähän pystympää ajoasentoa.![]()
![]()
kyllähän tuohon busan päälle isokin taittuu, mut jos hartioissa on pikkasenkin leveyttä niin tuo stongan kapeus häirittee.kawassa parempi.polvet toimii ja kaikki muuki. pituutta vaan on 193 cm. ei sitten taida olla mun pyöräJos oot alle 2metrinen ja polvet toimii, niin ei pitäis olla busan kans ongelmianaapurin sälli päräytti itselleen uuden busanvanha oli joku japanin ihme olikose nyt bläk pöörtti vai joku
![]()
näillä näkymillä olen tulossa mp messuille. jos täältä turun tienoilta on joku kyytiä vailla matkalla niin voipi ottaa yhteyttä. tosin varauksena sanon että ellei mitään suurempaa estettä tule.Käy Mp-messuilla koeistumassa. Sekin kertoo jo jotain.polvet toimii ja kaikki muuki. pituutta vaan on 193 cm. ei sitten taida olla mun pyöräJos oot alle 2metrinen ja polvet toimii, niin ei pitäis olla busan kans ongelmianaapurin sälli päräytti itselleen uuden busanvanha oli joku japanin ihme olikose nyt bläk pöörtti vai joku
![]()
![]()
Kyllä, 09 on 'oikea' musta. Aivan erilainen kuin 08 Harmaa/Musta.Kuvissa näyttää että -09 mallinen musta väri on rehellisesti musta, kun taas -08 mallinen musta on enemmän harmaan sävyinen. Pitääkö paikkansa ne jotka ovat livenä molemmat nähneet?
Itse olen livenä nähnyt vasta tuon -08 mallin.
OK. No ei voi vielä varma olla kun en ole livenä nähnyt, mutta kuvien perusteella omaan makuun tuo -08 musta/harmaa jopa mieleisempi kuin -09 täysin musta.Kyllä, 09 on 'oikea' musta. Aivan erilainen kuin 08 Harmaa/Musta.Kuvissa näyttää että -09 mallinen musta väri on rehellisesti musta, kun taas -08 mallinen musta on enemmän harmaan sävyinen. Pitääkö paikkansa ne jotka ovat livenä molemmat nähneet?
Itse olen livenä nähnyt vasta tuon -08 mallin.
Luonnossakin ihan hyvä musta, mutta ei anna yhtään anteeksi likaa. Jopa messuillakin pöly näkyi 'ärsyttävän' selvästi![]()
kyl mää on yhistänyt nää kaks nikkiä ajat sitten -busa- = Jukkis.Vmatti, siellä taustalla oli hienon värinen busa![]()
..jukkis, jos eet oo tunnistanu vie..![]()