B12
New member
Niin se osa mun viestistä joka ignorattiin täysin oli se osa missä kawa on jo antanu 300 heppaa H2R:stä...
Joten kun kerran busan idea ei ole olla mikää rataluoti vaan suoraan menevä laiva, ni onko se muka täysin mahdoton ajatus että tollaseen jo valmiiks painavaan pyörään (jossa riittää kokoa ja tilaa) ni lyötäis remmiahdin kii?
H2R ei ole katukäyttöön tehty eikä rekisteröitävissä, vaan vain sellainen vau-erikoisuus. Onhan noita turbo-busseja varmaan 1000hv tehoilla, niin eikun sellainen suoraan myymälästä kilpiin.
Kaupassa myytävään ja normit täyttävään katupyörään on muitakin kriteereitä, kuin että kuinka paljon jostakin kisavehkeestä on saatu tehoja.
https://www.financialexpress.com/auto/bike-news/this-1000-hp-hayabusa-eats-kawasaki-h2rs-for-breakfast-440-kmph-in-400-metres/1453857/
Euro5 malli puuttuu vielä joten siitä Suizalle marginaalinen etulyönti jos UusiBsa on jotenkin veretseisauttava kuten tuo perusH2 mielestäni on. 

