Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tasaisella nopeudesta riippumatta,en huomannu lopettaako mutkissa.Missä tilanteessa se pompottaa? Tasasella vauhdilla, kiihdyttäessä, jarruttaessa vai koko ajan? Pyörä pystyssä vai kallellaan? Muuttuuko pompotustaajuus vauhdin mukaan?
Pompotuksen huomasin nyt ekaa lenkkiä tänä keväänä ajaessa,keulahuollon jälkeen ajettu muutama tonni,eturengas silmämääräisesti ok,keulaa säätelin löysemmälle syksyllä kun ei tahtonut painua ollenkaan päälle istuttaessa.Pompottiko ennen?
Mitä keulalle on tehty?
Minkä pompotuksen haluatte pois?
Pompotuksen huomasin nyt ekaa lenkkiä tänä keväänä ajaessa,keulahuollon jälkeen ajettu muutama tonni,eturengas silmämääräisesti ok,keulaa säätelin löysemmälle syksyllä kun ei tahtonut painua ollenkaan päälle istuttaessa.
Hayabusan keula pompottaa ärsyttävästi,sama jokaisella tiellä tämän päivän ajeluilla,jos suljetaan eturengas pilalla teoria ensin pois ja yritän säätää jousitusta niin mitä ja kuin paljon nyt kaikki kolme säätöä puolessa välissä?
Ohjekirjassa on ohjeet miten laitetaan jousituksen säädöt "tehdas asetuksiin" jos edelleen pompottaa saattaapi olla huollon paikka, liika öljyn määrä tekee pumpuista kovat.Hayabusan keula pompottaa ärsyttävästi,sama jokaisella tiellä tämän päivän ajeluilla,jos suljetaan eturengas pilalla teoria ensin pois ja yritän säätää jousitusta niin mitä ja kuin paljon nyt kaikki kolme säätöä puolessa välissä?
Ei se pompottanut ennen juosituksen säätelyä.
Ei se pompottanut ennen juosituksen säätelyä.
Kuulostaisi keulaputkien tai etuakselin linjausongelmalta.
Esijännitys ensin (myötäpäivään) kokonaan kiinni sitten 4 kierrosta (vastapäivään)
paluu vaimenuksen säätö(esijänityksen säädön keskellä)
ensin kokonaan kiinni sitten 8 naksahdusta auki,
puristus vaimenuksen säätö(tolpan alapässä) ensin kiinni ja sitten 8 naksahdusta auki,
E:siis tuo on se perus asetus,
Pompotuksen huomasin nyt ekaa lenkkiä tänä keväänä ajaessa,keulahuollon jälkeen ajettu muutama tonni,eturengas silmämääräisesti ok,keulaa säätelin löysemmälle syksyllä kun ei tahtonut painua ollenkaan päälle istuttaessa.
Eka lenkki joo,paineet ok,talvisäilö renkaat lattiassa(lämmin sisätila eli lattiakin lämpöinen).Ennenkuin kovin paljon ehdit purkaa niin ihan tuli sellainen mieleen kun sulla kerta kevään eka lenkistä on kyse:
-kuinka pitkään ajoit?
-kävitkö laittaan ilmanpaineet kohdilleen ennen lenkkiä?
-oliko pyörä talvisäilytyksessä etunakki lattiassa?
Ainakin nelipyöräisissä harrastevehkeissä on ensikilsat seisonnan jälkeen olleet pomppivaa ennekuin kumit on taas muotoituneet pyöreiksi.