Hayabusan keula pompottaa??

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja busai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lasken viikonloppuna Botniaringillä tuon, kerron sitte, en muista enää ulkoa.

Ja muista, että skaala vaihtelee myöskin hitosti riippuen pyörästä ja keulasta.

Eli tarkoittaa sitä että jos 2 eri tyypillä 2 eri pyörässä on molemmilla 5 naksua auki ni ei se ihan sama asia ole jos toisella säätöasteikko on 0-24 ja toisella 0-8 .... tällöin ekalla tyypillä ois vielä lähes täysin kiinni pumppu, ku sen sijaan toisella se ois lähes maximiauki jo.

Laske naksut päästä toiseen myös, eli paljonko sulla se kokonaisnaksumäärä on.
Elikkä onko sinulla se alempi ruuvi täysin kiinni asennosta 5 naksua auki päin?
Alemmassa ruuvissa on kaikkiian 20 naksua ja ylemmässä 15.
Ja tosiaan nyt esijännitys 10 kierrosta auki ja yläruuvi ja alaruuvi 10 naksua auki täysin kiinni asennosta,tällä painanuma 60kg kuskilla 35mm eli mielestäni hyvä.
Takaa on esijännitys,puristus ja meno kaikki löysimmillään tällä sain painaumaksi 25mm eli sekin välttää ja emäntä saa perään eloa pomppimalla satulassa.
Mut jos viitit niin infoo mitä keulan puristus/paluu sulla on niin tietäs onks noi mulla edes sinne päin.
Paljonko sulla on painoa?
 
Lasken viikonloppuna Botniaringillä tuon, kerron sitte, en muista enää ulkoa.

Ja muista, että skaala vaihtelee myöskin hitosti riippuen pyörästä ja keulasta.

Eli tarkoittaa sitä että jos 2 eri tyypillä 2 eri pyörässä on molemmilla 5 naksua auki ni ei se ihan sama asia ole jos toisella säätöasteikko on 0-24 ja toisella 0-8 .... tällöin ekalla tyypillä ois vielä lähes täysin kiinni pumppu, ku sen sijaan toisella se ois lähes maximiauki jo.

Laske naksut päästä toiseen myös, eli paljonko sulla se kokonaisnaksumäärä on.

Mitkäs oli parhaat säädöt bussiin?
 
Back
Ylös