• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HD-miehen seikkailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Piti valvoa puoleen yöhön että sai luettua kerralla, ei voinut jättää millään kesken! Aivan loistavaa kamaa.
tounge.gif

Jeps kirja luettu läpi. Ameriikan osuus oli kanssa mieleisin.

Mervi-klooni ei näköjään päässyt sensuurin läpi
tounge.gif

Loistava kirja!
bowdown.gif

Olen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?
Mun mielestä teos kuuluu kastiin "kertakäyttö huumoria"
Tuo oli hauska netistä luettuna viime kesänä, mutta ei enää.

Juoppuhullun päiväkirja tuli kyllä luettua loppuun syksyn aikana.

Olen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?

Et ole poikkeva.
Itsekin pidin netistäluetusta alusta.
Mutta kun loppu ja alku ei oikein matsänny.

Silti, kun tilasin ja maksoin ton, en maksanu turhasta.
Maksoin siitä tunnelmasta mitä nettilukemasta sain.

Summa summarum.

Helvetin hyvä alkuosio, oikein loistava ja johdonmukainen, loppu hyppi liikaa ja oli lyhennelty liikaa.
Pointti alku versus loppu katos.

Odottaa hyllyssä ens viikkoa, kun on aikaa lukea. Tosin sata sivua tuli jo tänään luettua, sillai pohjustukseksi... Hyvää tavaraa kaikin puolin.

Ainii. Joensuun Suomalaisen KK:n täti tuumaili, et kovin suosittu kirja kyseessä, vaikka vasta ilmesty, eikä kirjailija ole kovinkaan tunnettu, niin kohta kaikki menny ( 2 jäi hyllyyn mun niteen jälkeen ). Kehotin hankkimaan ja lukemaan ko. opuksen, jotta saisi kuvan miksi on niin suosittu. ;)

Kertakäyttö huumoria, varmasti. Kuten kummelit jne aikoinaan. Skippaa ne luvut mitkä on tuttuja, on siellä hauskoja uusia tarinoitakin, jos vaan mieli on avoin
biggrin.gif

Mistä nuo juoppohullun tarinat löytyy btw? Paljon kuullut, vähän lukenut.

Et ole poikkeva.
Itsekin pidin netistäluetusta alusta.
Mutta kun loppu ja alku ei oikein matsänny.

Silti, kun tilasin ja maksoin ton, en maksanu turhasta.
Maksoin siitä tunnelmasta mitä nettilukemasta sain.

Summa summarum.

Helvetin hyvä alkuosio, oikein loistava ja johdonmukainen, loppu hyppi liikaa ja oli lyhennelty liikaa.
Pointti alku versus loppu katos.
Ei oikein tunnu samalta, mitä netissä. Viihdettä kyllä, muttei kovinkaan "hauskaa". Kouluarvosanalla noin 7-. En pidä kuitenkaan huonona ostoksena, kirjana suorastaan halpa, mutta ei huono, sidottu oikein. Jatkoa vaan pukkaamaan!!

Pari kappaletta kävin suomalaisesta hakemassa.. toisen itselle ja
toisen lahjaksi. Illalla ehtii lukemaan
062802jumpie_prv.gif

Luettu myös.. Minusta paras oli edelleen "saksan matka", oikea helmi ! Amerikan reissu alkoi hyvin, mutta rupesi tarina menemään vähän liian nopeasti eteenpäin. Kiire paistoi läpi loppua kohti, mutta kirja sisälsi upeita kohtia jotka aina vaan laittaa suupielet virneeseen. Jatka vaan nostalgia kirjoittamista. Sana on hyvin hallussa ja kun kokemusta tulee enemmän  niin susta voi tulla vaikka mitä. Ostan seuraavan kirjasikin....

Ihan hauska kirja mutta oli kyllä paljon parempi täältä foorumilta luettuna aikoinaan. Odotin enemmän mutta ei se tarkoita että olisi huono ollut.

Pitäs varmaan käydä tankero englannin kurssi:Laut vaivs luus laivs...
biggrin.gif
nixweiss.gif
tounge.gif
tounge.gif
ja monia muita tulkattavia sanomisia
tounge.gif
biggrin.gif

Kaksi kirjaa posti kantoi keskiviikkona 27.2 perille, ja siitä asti muutama luku kerrallaan on tarinoita täällä iltasaduksi ääneen luettu.

Kiitokset kirjasesta, Riku !

Pitäs varmaan käydä tankero englannin kurssi:Laut vaivs luus laivs...
biggrin.gif
nixweiss.gif
tounge.gif
tounge.gif
ja monia muita tulkattavia sanomisia
tounge.gif
biggrin.gif
Sellanen Hdmies-englanti sanakirja tai hd-mies-suomi sanakirja ois ok...
Itsellä ei toi englanti niin vahva, eli hetki menee aina miettiessä. No toisaalta kiva pähkäillä, ja ehdottomastio helmiä noi sanonnat.
Koskaan lukenu noin hauskaa kun noi nettijutut, kirjan ostan kun satun sellaiseen kauppaan joka myy.

Olisko vaikka Spagulla tietoo, milloin ORG:sta tilattu, ja maksettu kovakantinen motoristin "uusi raamattu" -ja "ohjekirja" saapuu ?  
nixweiss.gif

Kirja oli/on hyvä kuten odotinkin, varsinkin ameriikan matka oli nauruhermoa rasittavaa luettavaa. Mutta tuntuiko muistakin siltä, että tuo exään-törmäämis-episodi ja kerhon perustaminen oli pikkasen irrallaan muusta jutusta..? Jotenkin tuntuivat tavallaan turhilta, mutta tietenkin taiteilijallahan on taiteilijan oikeudet tarinaan... Kuvitusta odotin enemmän. Ei mitään kuvakirjaa kuitenkaan vaan vain tarinaa ryydittämään.

Kaiken kaikkiaan: Helvetin hyvä opus! Jatkoa odotan....
bowdown.gif

Kertakäyttö huumoria, varmasti. Kuten kummelit jne aikoinaan. Skippaa ne luvut mitkä on tuttuja, on siellä hauskoja uusia tarinoitakin, jos vaan mieli on avoin
biggrin.gif

Mistä nuo juoppohullun tarinat löytyy btw? Paljon kuullut, vähän lukenut.
Täytyyhän se loppuun lukea jossain välissä, mutta oli ehkä odotukset liian korkealla.

Juoppuhullun päiväkirja löytyy vaikka tuolta
Linkki

Nyt on kirja hankittu tännekkin paikallisesta kirjakaupasta. Hintakin oli hyvin kohtuullinen 14.95.  Pitää tässä joku päivä lukaista ja laittaa sitten kommenttia!!

E: Pitihän se lukaista samana päivänä!!
tounge.gif

Naurun käkätystä piisasi varsinkin puoliväliin asti. Välissä oli hetki, jolloin ei oikein huumori kolahdellut, mutta loppua kohden alkoi taas hekottelu. Kaikenkaikkiaan olen erittäin tyytyväinen osokseeni, ja ostan Rikun seuraavankin teoksen, jos sellainen joskus päivänvaloon putkahtaa. Kiitos Hyvistä lukuhetkistä Rikulle!

Kiitos, olit muuten eka joka antoi (edes jotain) palautetta tuosta hahmosta! Oli nimittäin jostain syystä minulle läheisin tuosta kaartista.

Savo is tö moust rokkenroll

Back