Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et ole poikkeva.Olen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?
Mun mielestä teos kuuluu kastiin "kertakäyttö huumoria"
Tuo oli hauska netistä luettuna viime kesänä, mutta ei enää.
Juoppuhullun päiväkirja tuli kyllä luettua loppuun syksyn aikana.
Kertakäyttö huumoria, varmasti. Kuten kummelit jne aikoinaan. Skippaa ne luvut mitkä on tuttuja, on siellä hauskoja uusia tarinoitakin, jos vaan mieli on avoinOlen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?
Ei oikein tunnu samalta, mitä netissä. Viihdettä kyllä, muttei kovinkaan "hauskaa". Kouluarvosanalla noin 7-. En pidä kuitenkaan huonona ostoksena, kirjana suorastaan halpa, mutta ei huono, sidottu oikein. Jatkoa vaan pukkaamaan!!Et ole poikkeva.Olen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?
Itsekin pidin netistäluetusta alusta.
Mutta kun loppu ja alku ei oikein matsänny.
Silti, kun tilasin ja maksoin ton, en maksanu turhasta.
Maksoin siitä tunnelmasta mitä nettilukemasta sain.
Summa summarum.
Helvetin hyvä alkuosio, oikein loistava ja johdonmukainen, loppu hyppi liikaa ja oli lyhennelty liikaa.
Pointti alku versus loppu katos.
Sellanen Hdmies-englanti sanakirja tai hd-mies-suomi sanakirja ois ok...Pitäs varmaan käydä tankero englannin kurssi:Laut vaivs luus laivs...![]()
![]()
ja monia muita tulkattavia sanomisia![]()
![]()
![]()
Täytyyhän se loppuun lukea jossain välissä, mutta oli ehkä odotukset liian korkealla.Kertakäyttö huumoria, varmasti. Kuten kummelit jne aikoinaan. Skippaa ne luvut mitkä on tuttuja, on siellä hauskoja uusia tarinoitakin, jos vaan mieli on avoinOlen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?
Juoppuhullun päiväkirja tuli kyllä luettua loppuun syksyn aikana.![]()
Mistä nuo juoppohullun tarinat löytyy btw? Paljon kuullut, vähän lukenut.