Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tietysti pitää vaatia palvelua. Kuitenkin tuosta kiukuttelusta voi jäädä paska mieli itselle. Ja mahdollisesti muuten hyväkin kauppa tekemättä.Jos palvelua ei tule, minä kävelen ulos (kuten monasti olen tehnyt) ja liike jää ilman minun rahojani. Piste.
Vihdoin uskaltautunut uuteen myymälään, vaikka muutaman vuoden se vei, ja täytyy sanoa etten voi uskoa käyneeni samassa firmassa kun vuosia sitten. Palvelua sai, pyytämättä, ja erittäin hyvää sellaista. Myyjä oli erittäin ystävällinen ja pitkäjänteisesti yritti löytää minulle sopivat nahkahousut, kävi useamman kerran varastosta hakemassa malleja ja kokoja joita ei ollut esillä. Lähemmäs kaksi tuntia vierähti aikaa sovitellessa, mutta valitettavasti sopivia housuja ei vaan löytynyt.Pitäisiköhän uskaltautua testaamaan uusi myymälä, joskos palvelutaso olisi tosiaan parantunut...
On tuolla stormissakin meininki muuttunut muutamassa kuukaudessa! Niistä myyjistä.. On kyllä niin kyllästyneen näköistä possea, varsinkin se yks jostain landelta. Liian kauan asiakaspalvelussa?Etteks te oo huomannu ne stormin äijät on eristetty sinne tiskin taa palvelu sektorilta!!![]()
Jos puheaika on loppu sitä saa R:stä.