• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Helsingin Storm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Stormi on ollut aina ihan asiallinen mesta. Hinnat myös asialliset ja siihen vielä tulee yleensä asialliset alennukset! Sitten tärkein, usein kamaa hyllyssä aika hyvin!
cool.gif

eli ihan asiallinen mesta!
cool.gif

hmm.. mitähän negatiivista keksis jostain lafkasta.. noh eipä tuu mieleen..
tounge.gif

Viime vuoden loppupuolella kävin Helsingin Stormilla ja palvelu pelasi hyvin.

Tänä vuonna olen asioinut Turun Stormilla ja palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa sekä paikan päällä, että puhelimessa.

jake

Eilen kävin pukuja katsomassa ja tänään sitä ostamassa. Apua kun tarvitsin niin sitä menin sitten pyytämään. Palvelu oli kyllä hyvää ja asiantuntevaa, olis varmaan tullut ostettua numeroa liian iso nahkapuku muuten. Itelle sopi ihan hyvin näiden palvelu.

Multa kanssa pointsit himaan Helsingin Stormille.

Tänään kävin viettämässä vapaapäivää katsellen ensimmäistä kypärää ja muita kamoja. Olin kyllä liikkeellä keskellä päivää, mutta palvelua sai melkein heti, ja ennen kaikkea riittävän rauhassa. Ei ollut kiirettä myyjällä, vaikka erityisesti sanoin että tänään en muuten sitten osta mitään,vaan oon vasta kattelemassa jne. Useita eri vaihtoehtoja kokeilin, ja kaveri kanto kamaa varastosta lisää, jos ei hyllyssä ollu.

Asiallinen tarjouskin haluamastani paketista tehtiin, joten tämänpäiväisen perusteella (tosin ainoa vierailuni kyseisessä liikkeessä) jäi erittäin hyvä kuva.

Tänään 8.3.06 kävin Helsingin Stormilla. Ehdin hädintuskin vaatetelineelle kun myyjä jo kysyi voinko autaa. Siinä tuli hyvä mieli sillä olin jo käynyt 3. liikkeesä ja en ollut saanut mitään palvelua. No siinä tuli sitten ostettua gore housut ja taisipa siinä jäädä leovince slipari kauppakassiin. Lähdin hyvillä mielin vaikkakin lompakko tyhjänä. Näkkäriä seuraavat pari viikkoa
biggrin.gif

Tullut käytyä noin 10 kertaa välillä katsellen välillä ostellen, ei tosiaankaan valittamista.
Kerran satuin paikalle kun myyjä meni auttamaan uusavutonta lisäämään öljyä!

Jos ne ei halua myydä sulle velaksi?
confused_orig.gif
:peukutpystyyn:Tai jos näytät rahattomalta ja ne haluaa et lähtisit?Tai jos ne vaan pelkää sua???

Stormi hoiti tänään Dainesen selkäsuojan takuuhommat loistavasti. Koko homma kesti 5 min ja mä lähdin uuden uutukaisen dainesen waven kanssa kotio ja paskana oleva jäi sinne.

Hesan Konalan Stormin palvelussa ei kyllä ole mitään moitittavaa. Pidän siitä, että tavaroita saa rauhassa tutkia ja arvioida ja pidän myös siitä, että tarvittaessa saa asiantuntevaa apua esim. eri kokojen etsimiseen.

Stormilla saa molempia. Ja kun tilaakin riittää myymälässä niin sanoisin, että ihan hyvä kauppa.

Pitäisiköhän uskaltautua testaamaan uusi myymälä, joskos palvelutaso olisi tosiaan parantunut...
Vihdoin uskaltautunut uuteen myymälään, vaikka muutaman vuoden se vei, ja täytyy sanoa etten voi uskoa käyneeni samassa firmassa kun vuosia sitten. Palvelua sai, pyytämättä, ja erittäin hyvää sellaista. Myyjä oli erittäin ystävällinen ja pitkäjänteisesti yritti löytää minulle sopivat nahkahousut, kävi useamman kerran varastosta hakemassa malleja ja kokoja joita ei ollut esillä. Lähemmäs kaksi tuntia vierähti aikaa sovitellessa, mutta valitettavasti sopivia housuja ei vaan löytynyt.

Eli opiksi on kyseisessä firmassa otettu, saan muuttaa aiempaa negatiivista mielikuvaani Stormista radikaalisti parempaan suuntaan!

Etteks te oo huomannu ne stormin äijät on eristetty sinne tiskin taa palvelu sektorilta!!
033102ass_1_prv.gif
On tuolla stormissakin meininki muuttunut muutamassa kuukaudessa! Niistä myyjistä.. On kyllä niin kyllästyneen näköistä possea, varsinkin se yks jostain landelta. Liian kauan asiakaspalvelussa?
wink.gif

sitten kandeis miettiä, että mitä pitää hyllyssä, jotain helvetin slipareita siellä näyttää hyllyt notkuvan, mitkä taas vois olla tilauskamaa
biggrin.gif
Varastonhoitajalle nootti !

ihan ookoo mesta silti

Tänään kävin Helsingin Stormilla tarkoituksena ostaa takki.

Siinä kävelin, katselin, ihmettelin ja kokeilin mutta ei minkäänlaista reaktiota 2 myyjältä, jotka istuivat tiskin takana ja räpläsivät vehkeitään/koneitaan... Noin 30 min itsenäistä takkien kokeilua ja kikkailua riitti ja menin Vantaan BW:stä hakemaan takin missä palvelu on ensiluokkaista!

Minä en enää häiritse Stormin "työntekijöitä" omilla ostoksillani.
033102ass_1_prv.gif

Liikkeessä muuten ei ollut kuin minä ja 2 muuta asiakasta, jotka omatoimisesti kokeilivat kamoja, eli kiirettä EI ollut myyjillä.
mad.gif

Konalan Storm on hyvä paikka. Aina saa tingittyä hyvät alennukset ja palvelua saa kun kysyy. Itte en ainekaan jaksa pälyillä että koska myyjä tulee, vaan avaan suuni kun on kysyttävää - ja aina on ainakin hinnasta
biggrin.gif

Stormin koira on ehkä vähiten palvelualtis kaikista
tounge.gif

Mulle aina tarjottu asiallista palvelua Stormista, Allrightista ja Helsingin Bike Worldista... en tiedä onko sukupuolella mitään tekemistä sen kanssa, mutta aina on ollut joku auttamassa kun oon kysynyt, ja muuten olen rauhassa saanut katsella.

Ja Tuusmotorin palvelu ylitti odotukset tänään. Kytkinkahvaa menin vaihtamaan kun eilen ostettu ei sopinutkaan. Nytkään ei ollut oikeaa hyllyssä, mutta heppu löysi Kawasakin lähes vastaavan kahvan, veti rälläkällä sopivan paksuiseksi ja laittoi paikalleen (vaikken siis sitä pyytänyt tai siitä maksanut). Ja rahaakin sain takaisin kun kawan osat tietty suitzan osia halvempia...
biggrin.gif

Iloisella mielellä sai päivää jatkaa... ja extrahyvä palvelu jatkui pienessä peltifirmassa missä puoltoistatuntia väännettiin sopivaa rautaa kilvelle ja nätti tuli kuin mikä!!!

Tuli taas joku aika sitten käytyä Konalan Stormissa hakemassa uusia takavilkunlaseja.
Menin tiskille mallin kanssa kun eivät ainakaan kataloogin mukaan myy alkuperäisiä eikä tarvikeosia mun pyörään.
Kaveri nappas mallin kouraan, paineli hyllyjen väliin ja hetken päästä tupsahti paketin kanssa jossa olikin pari vilkunlaseja ja lamput. Hinta oli kohtuullinen, palvelu pelas ja osat vielä kävi paikalleen.

Ehkä kannatais avata äänijänteitä hiukan eikä jupista itsekseen
veryangry.gif
, aina on alkanut tapahtuun kun sanoo mitä tarvii
talktohand.gif
- joka liikkeessä, jopa "klaukkalassa". Jos puheaika on loppu sitä saa R:stä.

jospa mäkin avaisin sanaisen arkkuni tähän...
itse olen sekä nuori että asiakaspalveluammatissa, ja huomio jonka olen tehnyt, on se että asiakkaat jotka haluavat palvelua joko pyytävät sitä tai hakevat katsekontaktin, kun kiertelijät vastaavasti välttävät sitä.

Nähtävästi joidenkin käyttäjiemme osalta mp-liikkeen arvostus määräytyy kyseisen lafkan myyjien taitoon huomata tämä ajoissa.

Isukki aina sano että pitää saada ajoissa suu auki nii voi saadakki sitä mitä haluaa.

Back