Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se taitaa mennä.jospa mäkin avaisin sanaisen arkkuni tähän...
itse olen sekä nuori että asiakaspalveluammatissa, ja huomio jonka olen tehnyt, on se että asiakkaat jotka haluavat palvelua joko pyytävät sitä tai hakevat katsekontaktin, kun kiertelijät vastaavasti välttävät sitä.
Saman huomion olen itsekin tehnyt.Hesan Stormissa aika paljon asioineena olen huomannut seuraavan seikan...eli tosiaan kaverit sieltä tiskiltä eivät hyökkää automatic sun kimppuun, vaan kun käy sanomassa, että haluaisi sitä tai tätä, niin palvelu on ollut tähän asti erinomaista.
Olen samaa mieltä. Kerrankin paikka, jossa voi katsella rauhassa ja apua saa, kun teputtaa tiskille ja avaa suunsa.Musta on mukava katsella itse rauhassa kamoja ja sitten hakea myyjä paikalle. Olen ollut oikein tyytyväinen Helsingin Stormin palveluun. Asiallinen liike.
+1Olen samaa mieltä. Kerrankin paikka, jossa voi katsella rauhassa ja apua saa, kun teputtaa tiskille ja avaa suunsa.Musta on mukava katsella itse rauhassa kamoja ja sitten hakea myyjä paikalle. Olen ollut oikein tyytyväinen Helsingin Stormin palveluun. Asiallinen liike.
Ennen oli vaikeuksia saada mm. tilausinfoa netin kautta, saati sitten puhelinpalvelua. Nyt nämäkin asiat on saatu kuntoon.
Eli; ei valittamista, päinvastoin.![]()