Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin,no,niin,no,niin....
Mitäpä tohon sanois...Katotaan nyt mitä sanovat,ku huomen soitan ja selvitän eka missä pyörä on jne.
Voipi olla et menee vaihtoon joo...Olis se nyt silti ollu kivempi ajella ekalla pyörällä enemmän,ku kolme viikkoa
Ajo kokemuksesta on aina hyötyä,mut en tiedä olisinko osannu varautua äkki jarrutukseen mun edellä rampissa yhtään sen paremmin vuodenkaan päästä![]()
Syytä olis perkele! En mä kato vielä koko kikottimella ole ehtinyt kuin about 300km ajaa, nyt tuli vasta katottua paineet kun piti tuo etunen paikata.
Olisit. Sulla on se poisopettelu kotilon turvasta vielä vaiheessa.

Juu. Oisko pitänyt kuitenkin maksaa se ~100€ enempi kalvollisista kengistä? Ainoa paikka joka kastui oli jalat!
No oli niissä sukissa kuitenkin selkeästi jossain kohtaa kuivaa![]()

Niin,no taidat kyllä olla oikeessa
Varovaisuutta ei ainakaan vois olla enempää,ku muuten ajaisin niin hiljaa et olisin sen takia riski liikenteessä.
Vai mitä sanoo Bolt ja muut?![]()
Ai saatana, tuli heti oletettua että mies kyseessä, sori![]()
Ite kävin pienen 50km lenkin äsken kokeilemassa, oli kuivaa ja muutenkin mitä mainioin ajokeli! Löytyi tämän eturengasepisodin jälkeen syy sillekin miksi takanen oli kostealla niin pirun liukas: painetta oli 1.2 bar![]()

Niin,no,niin,no,niin....
Mitäpä tohon sanois...Katotaan nyt mitä sanovat,ku huomen soitan ja selvitän eka missä pyörä on jne.
Voipi olla et menee vaihtoon joo...Olis se nyt silti ollu kivempi ajella ekalla pyörällä enemmän,ku kolme viikkoa
Ajo kokemuksesta on aina hyötyä,mut en tiedä olisinko osannu varautua äkki jarrutukseen mun edellä rampissa yhtään sen paremmin vuodenkaan päästä
Siis ja sitä edeltävä tyhmä ohituksen yritys ja paluu takas samalle kaistalle.Veikkaan et jos joku tekis PK:ssa noin ni se grillattais elävältä
Tosin mä en unissakaan osaa uskoa,et kukaan motoristi liikenteestä lähtis ohittaa noin järjettömässä paikassa![]()

Syytä olis perkele! En mä kato vielä koko kikottimella ole ehtinyt kuin about 300km ajaa, nyt tuli vasta katottua paineet kun piti tuo etunen paikata.
pistä hyvissä ajoin kun kaipaat ajoseuraaoli muuten miehen teko, kävästä sanoo ajo seuran pyytäjänä ettet pääse lähtee,ei tarvinu turhaan venailla
noin se pitäis mennäkin,jotkut hakee ajoseuraa sit ne ei edes saavu paikalle,ilmottaa myöhenmmin "en kerenny"
pojot kotiin.pistä hyvissä ajoin kun kaipaat ajoseuraa
Mun italialainen leipo kolme kertaa siis tosiaan kolme kertaa samana kesänä "tehokas ,mutta kallis pitää"
Elä pelottele!

Niinku joku täällä onki sanonut ja varmaan moni muukin, ajattele aina niin, että jokainen autoilija yrittäis tappaa sut ja varot niitä senmukaan. Kyllä noi autoilijat monesti keksii ja tekee kaikkea yllättävää jekkua/tahallista kiusaakin vaikket olisi tehnyt mitään tai provonnut edes. Noita idiootteja riittää kyllä. Esimerkkinä nyt vaikka ne autoilijat, jotka kiihdyttää kun niistä yrittää päästä ohi. Ei tosin tuota yleensä ongelmaa pyöränselässä ollessa. Vältä ajamasta lähellä autoja. Jos oot takana, pidä sopiva turvaväli, jos oot edellä niin aja senverta kauemmas ettei ne jyrää jos vaikka sattuisit kaatumaan. Expect the unexpected.
ja pitänyt väliä se mukaan.

Haistoin tilaisuuden iskeä rintapanssarin alle
![]()
hyvä et noin vähällä selvesit,ens viikolla jo mopon päälläps.röökille pääsee siitä kanttinin kohdalta...paranemisia

Kyllä mäkin jotain hattuilua olin haistavinani,mut ajattelin et samapa tuo![]()
Se oli piristystä sulle ja hattuilua meidän rakkaalle teiniveturi Karkoville![]()

Huomenna, tiistaina 23.7 klo 18:00 Järvenpään St1 (urheilukatu). 100 kilsaa. Säävarauksella. Lähtövarmistusta joskus 16.00 tienoilla. Ilta-ajeluista tuttua settiä ja vauhtia (sama asia kun noi mun vetämät äkkilähdöt). En letka-ajotopikkia kehdannu sadan kilsan takia tehdä. Parintunnin homma varmaan, lähes täysin puhdasta mutkaa koko reitti. Ilmotelkaa jos ootte tulossa niin ei tuu mentyy yksin seisoskeleen jäken st1:lle.