Uusi asfaltti olisi paras...Parempi tollanen paikkaus, kun yllättävä kuoppa johon saat juuri eturenkaan sohastua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi asfaltti olisi paras...Parempi tollanen paikkaus, kun yllättävä kuoppa johon saat juuri eturenkaan sohastua.
Paitsi sateella...Uusi asfaltti olisi paras...Parempi tollanen paikkaus, kun yllättävä kuoppa johon saat juuri eturenkaan sohastua.
kyllä tuota pikeä lotrataan ihan liikaa.vanhat ja huonokuntoiset tiet "korjataan" piki paikoilla ja niitä on tiessä joka suuntaan ristiinrastiin.Olen analysoinut nuo pikipaikat:
Jos asfaltti on muuten hyvässä kunnossa, mutta talven jälkeen saumakohdat ovat raollaan, estetään tällä noin 20 cm:n levyisellä pikipaikkauksella sauman edelleenleviäminen. Tai jopa kulutuksessa rikkoutuminen ja ylösnouseminen.
ja höpö höpö sanon minä. vai ei huomaa voplaamista / pikipaikan ylittämistä.....taisin nähdä unta töistä tullessa kehä II:lla. takapää irtosi juuri kaistan vaihdossa....ja toden totta..sen todella huomasi...melkeinpä kalsareissa asti.Olen analysoinut nuo pikipaikat:
Jos asfaltti on muuten hyvässä kunnossa, mutta talven jälkeen saumakohdat ovat raollaan, estetään tällä noin 20 cm:n levyisellä pikipaikkauksella sauman edelleenleviäminen. Tai jopa kulutuksessa rikkoutuminen ja ylösnouseminen.
Näillä pikikransseilla ei ole mitään vaikutusta moottoripyöräilyyn.
Jos ajat yli keskikaistan tai kiihdytyskaistan pikikranssin, tuskin edes huomaat sitä. Ylityksesi on niin nopea, että vaikka sekunnin murto-osan ajan takapyörä olisi paikan päällä kiihdytyksessä ( jarrutuksessa ehkä 2 murto-osasekunnin ajan ), et edes huomaa kiihdytys- tai jarrutushetken voplaamista.
Oletan, että tieinsinöörit ovat hommansa hoitaneet niin, ettei näistä mitään onnettomuusriskiä tule.
Toiset vaan vetää enemmän ja vähemmän kun mick doohan ja eihän se sillon miltään tunnu jos perä pikkusen irtoaaja höpö höpö sanon minä. vai ei huomaa voplaamista / pikipaikan ylittämistä.....taisin nähdä unta töistä tullessa kehä II:lla. takapää irtosi juuri kaistan vaihdossa....ja toden totta..sen todella huomasi...melkeinpä kalsareissa asti.
< eli siis tuolla..![]()
Olen analysoinut nuo pikipaikat:
Näillä pikikransseilla ei ole mitään vaikutusta moottoripyöräilyyn.
Jos ajat yli keskikaistan tai kiihdytyskaistan pikikranssin, tuskin edes huomaat sitä. Ylityksesi on niin nopea, että vaikka sekunnin murto-osan ajan takapyörä olisi paikan päällä kiihdytyksessä ( jarrutuksessa ehkä 2 murto-osasekunnin ajan ), et edes huomaa kiihdytys- tai jarrutushetken voplaamista.
Oletan, että tieinsinöörit ovat hommansa hoitaneet niin, ettei näistä mitään onnettomuusriskiä tule.