• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Himokselle skimbaamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bluesman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kouvola-Himos välille mahtuu yksi minun kyytiin, kunhan ei omist a yli 165 senttisiä suksia...
smile_org.gif

Taas olis vahva aikomus lähtee omalla autolla, jos tällä kertaa se vaiks onnistuis. Kyytiin mahtuisi pari hiihtäjää kamoineen jostain pääkaupunkiseudulta ja lähtö olis varmaankin torstaina iltapäivällä. Sponsoroinnista johtuen kuluja kyytiläisille ei tule.

Taas olis vahva aikomus lähtee omalla autolla, jos tällä kertaa se vaiks onnistuis. Kyytiin mahtuisi pari hiihtäjää kamoineen jostain pääkaupunkiseudulta ja lähtö olis varmaankin torstaina iltapäivällä. Sponsoroinnista johtuen kuluja kyytiläisille ei tule.
Alustavasti voisin varata yhden paikan jos sopii. Aikataulu vaatii vielä tarkennusta, voi olla et menee perjantaille ennen kun pystyy lähtee, mut vielä epäselvää..

Tiedotusta peliin..

Eli kuten täällä on jo ilmennyt niin pääsen itse tulemaan vasta to/pe välisenä yönä suoraan tiskille...
Eli: Mökit on haettavissa torstaina klo 14 jälkeen. Mökkien numeroista ei ole tietoa, mutta ovat kyllä vierekkäiset. Ja kuka sinne ensimmäisen pääsee/eksyy/löytää, niin mökkejä voi kysellä minun nimellä, joka tietty pitää kertoa ettei mene arvailuksi? no hyvä on, eli Mika Leppänen. Mökkien lunastuspiste EI OLE Hotellilla, vaan juuri ennen hotellia on oikealla kädellä (siis ei se missä pidetään kelloa) mökkien vuokrauspiste.  Jos ollakulla on kyseltävää niin heitän elimen kutsukoodin tänne niin voi soitella (esim, jos on hirvee ikävä, tai muuta yhtä outoa...) 0400-560182

Että näin.

edit osat typoista

Dodiin, ettei olis liian helppoa niin het muutoksia...
Eli lunastus on nykyisin Himos-centerissä, Lähellä mökkejä, tien toisella puolen. Mökkien numerot on 29 ja 30. Yksi mökkirakennus on siis kokonaisuudessaan meille varattu.
Ainiin ja se kellonaika, sekin on muuttunut, eli lunastus klo 15 jälkeen...

Mahtuuks Petri sun kyytiin? Millon olet lähdössä sinne? torstaina ip?
Mahtuu kyytiin. Torstaina duunin jälkeen... joskus 16-17 aikaan lähtö. Ja vielä pari muutakin mahtuisi kyytiin.
Mä voisin hypätä kyytiin Mäntsälästä jos soppii.... Hommaan jonkun kyydin sinne asti ja tuun Bluussin kanssa pois sunnuntaina. To duunin jälkeen kävis hyvin, pe jo varattu vapaaks.
buttrock.gif

Alustavasti voisin varata yhden paikan jos sopii. Aikataulu vaatii vielä tarkennusta, voi olla et menee perjantaille ennen kun pystyy lähtee, mut vielä epäselvää..
Mjoo sopii kyllä. Tavoitelähtöaika siis torstaina duunin jälkeen johonkin aikaan, mutta riippuu nyt ketä lähdössä kyytiin voidaan kattoo ja säätää...

Perjantaina starttaan!
062802jumpie_prv.gif

Ja mun kyytiin mahtuu 6...ahdasta tosin tulee olemaan muilla paitsi mulla joka ajan  
033102bebe_1_prv.gif

Eli sunnuntai tai perjantai kyytiä kaipaaville...tilaa on! Kattotelineitä ei oo, mutta filtti väliin ja kamat katolle ja liinaa kieputtaen koko katon ympäri  
biggrin.gif
Notta sellaista!

Ja Sumppa...jos kyydilläni tulet ni hellurei...samat säännöt ku ennenkin...AUTOON EI OKSENNETA  
biggrin.gif
Vaikkakin viimeksi ehdit ulos ni silti sinne oksennettiin  
crazy.gif
Mun tarttis sillä kuitenkin lapsiakin kuskata  
thumbs-up.gif

Ja paluumatka voidaan heittää sitten kyytiläisten rahatilanteen mukaan vaikka Rovaniemen kautta! Eli kaikki tulee pääsemään kotiinsa  
buttrock.gif

edit: Siis kaikki halukkaat toimitan kotiin jos auto kestää
bowdown.gif
Käyn teettää 4:t avaimet jottei perheauton kirous hävinneistä avaimista toteutuisi ja toistaisi itseään...
buttrock.gif

Mä voisin suosiolla olla sen perjantain töissä ja tulla Liinun kyydillä sit.

Uskokaa tai älkää! Mutta nyt on maksukin maksettu ÖSTERI STRÖTTELSONILLE

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Hiukka oli pientä kiusimisen halua mua kohtaan Kawalla ja hieman minäkin pastella laitoin enkä lukenut yhtään...eli tulos tämä, tili sentään oikein  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Moka tajuttiin vasta kun laitoin Kawalle kuittikopion maksusta  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Hyvä minä ja hyvä me  
buttrock.gif

edit:TYPO! Ai niin....JA SAANKO ESITELLÄ!---> Kawa-600 eli tuttavallisesti tätä nykyä... ÖSSI
033102bebe_1_prv.gif

Uskokaa tai älkää! Mutta nyt on maksukin maksettu ÖSTERI STRÖTTELSONILLE

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Hiukka oli pientä kiusimisen halua mua kohtaan Kawalla ja hieman minäkin pastella laitoin enkä lukenut yhtään...eli tulos tämä, tili sentään oikein
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Moka tajuttiin vasta kun laitoin Kawalle kuittikopion maksusta
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Hivä minä ja hyvä me
buttrock.gif
*reps*
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
toivotaan ny tosiaan et ne kattoo vaan sitä til. nroa!!!
tounge.gif

"Toivossa on hyvä elää.."

T: "Össi"

Tarjoaako joku mökki kahvit vieraileville perjantai iltana?
Ajamme Guntterin kanssa Himoksen ohi silloin.
Mennään Konnevedelle jääratakisatouhuihin. Mutta matka kun on pitkä niin olis kiva tulla kattoo minkälaisen menon ootte saanneet aikaseks.
Kauheen myöhään ei voi jäädä (mukamas) koska meillä pitäs olla mökki siellä jossain perilläkin. Eikä sinne voi kuulema mennä mihkä aikaa tahansa.

Mennään Konnevedelle jääratakisatouhuihin. Mutta matka kun on pitkä niin olis kiva tulla kattoo minkälaisen menon ootte saanneet aikaseks.
Kauheen myöhään ei voi jäädä (mukamas) koska meillä pitäs olla mökki siellä jossain perilläkin. Eikä sinne voi kuulema mennä mihkä aikaa tahansa.
Toki, jos vain mökillä ollaan, eikä rinteessä. Sinne vain, ei meitä huimaa
tounge.gif
tounge.gif

Tokihan kahvit pojillle laitetaan
smile_org.gif

Tokihan kahvit pojillle laitetaan
smile_org.gif
Ja konjakit.

Jyrkkä ehkä asetettu lähtemiselle, johtuen lähinnä duunitilanteesta. Tai sitten pääsisin lähtemään vasta pe illalla, mut ei hirveesti napostele ajella sinne yksinään.. Jos joku on megainnokas lähtemään niin voin myydä paikan, tai sitten jää vaan nähtäväksi mikä on tilanne loppuvkosta..
sad_orig.gif

Back