• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Himokselle skimbaamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bluesman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos mä lähtisin mukaan, niin tulisko joku mun kyydissä?
biggrin.gif

Ei mulla kyllä taida olla varaakaan ton Tahkon reissun jälkeen... mut katotaan sit ku ajankohta on lähempänä, et jos mä vaik tosi lyhyellä varotusajalla lähtisin Himokselle samaan aikaan... nukkua voi vaik autossa
smile_org.gif

Paikka edelleen vapaana!.Kuin uusi ja vähän käytetty!!Ollut vain naisen käytössä jne......ostakaa!!
biggrin.gif

Nonniin. Nyt kävi niin että työnteko häiritsee harrastuksia, eli meni viikonlopputöiksi.
veryangry.gif
Eli yksi paikka ois myynnissä. Jos nappaa niin viestiä privana.

Saaks sinne tulla kattoon ku te ryyppäätte? Mä voin köllötellä kävellä ja lukea
wink.gif
Nii joo ja ensiaputaidot mulla on hanskassa...eli voin sitte paikata mitä rikotte
confused_orig.gif
10 ilmalastaa ja 6 pakettia laastaria sekä sidostarpeita...kossua kipuihin?

Jos vaikka ton Kawan vähän käytetyn naisen lipun ostais...tai miten se menikään
tounge.gif

Voitteko MITENKÄÄN kuvitella...NYT AHISTAA! Olis PAKKO päästä pois...
veryangry.gif

Saaks sinne tulla kattoon ku te ryyppäätte? Mä voin köllötellä kävellä ja lukea  
wink.gif
Nii joo ja ensiaputaidot mulla on hanskassa...eli voin sitte paikata mitä rikotte  
confused_orig.gif
10 ilmalastaa ja 6 pakettia laastaria sekä sidostarpeita...kossua kipuihin?

Jos vaikka ton Kawan vähän käytetyn naisen lipun ostais...tai miten se menikään  
tounge.gif

Voitteko MITENKÄÄN kuvitella...NYT AHISTAA! Olis PAKKO päästä pois...
veryangry.gif
totta maar sie sinne pääset, ja onhan noita paikkojakin vapautunut. katos alkumainoksesta, ota yhteyksiä ja lunasta itsellesi paikka...

Nii mites tää aikataulu on siis loppujen lopuksi, onko mökit torstaista vai perjantaista alkaen käytettävissä? Tuo 10.3. kun taitaa olla torstai...

Kappas..oon ihan omilla reissuillani skimbaamassa lauantaina himoxella.
Jos nään örkkejä niin saatampa moikatakin.

Hauskaa reissua siitä huolimatta!
cool.gif

Ja niitä kimppakyytejäkin vois kait alkaa pikkuhiljaa järkkäilemään... mä Voisin jonkun kyytiin änkästä pienen ahterini...
blush.gif

Mä tulen täältä "idästä" jonkun kyydissä jos onnistuu, Bluesmanin kanssa pääsen pois. Tai jos ei onnaa, niin sitten täytynee pummia siltä yöllä kyyti sinnekkin päin, sekun pääsee vasta myöhään to yöna ajelee sinnepäin.
buttrock.gif

Pistäkees numeroa sellaset ihmiset joilla on perjantaina mökin avain ja muistaavat vielä iltapäivällä omistavansa sellaisen
tounge.gif

Tullaan siis vasta perjantaina iltapäivällä/illansuussa, jotta sitten sais nuo tavarat mökkiin, sittenhän sitä olikin jo afterski aika
biggrin.gif
.

Hankkikaa joku muu matoksi. Mie teen töitä kahdessa vuorossa.
nixweiss.gif
Ei oo helppoo olla köyhä

Mahtuuks Petri sun kyytiin? Millon olet lähdössä sinne? torstaina ip?

Back