• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Homosohva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veepeetee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, toden puhuen tuskin julkisesti sanon homosohvaksi mitään laitetta, Goldwingiäkään, kun oon tottunut välttämään loukkaavia lausahduksia oman nimen takaa. Homosohva-arveluksenikin olivat (toivottavasti) vain arveluita toisten tekemien nimitysten taustoista...
biggrin.gif

Goldwingi on ihan hieno ilmestys lajissaan sekin, niinkuin jokin huippukyykkykin paikassaan käyttökelpoinen. Kaikessa pitäs nähdä vähän jotakin positiivista. Jos ei muuten niin puolväkisin.

Istuin tuommoisen Rokettikolmosen päällä kylmätyypit maanantaina, ei se kovin ison tuntuinen ole, hiukan leveä tankki. Saattas silläkin ajella, mutta ehkä se on liian raskas moottoripyöräihanteekseni...

[lissäys]Doors, juu maskuliinista musiikkia juurilta. Ehkä parasta mitä sivilisaatiomme on saanut aikaan sillä rintamalla![/lissävys]

Doors on kova sana mutta matkalla mainioita elämyksia saa myös E.L.O:n levyistä eikä Hurriganesia voita mikään tuolla mutkapätkillä, mutta kun kersat alkaa olla siinä iässä että välillä pitää olla sitä teinijumputusta mukana niin ompahan tullut tuohon tuoreempaankin jytän tutustuttua sitä kautta kun siltä ei kotonakaan välty missään vaiheessa  
sad_orig.gif

Ei mutta tästähän oli omaki ketju jossain...

"Homosohva" on erittäin loukkaava nimitys vaihtoehtoisen seksuaalisen suuntauksen omaavia henkilöitä kohtaan. Ei ihme jos joku heistä vetää herneet nenäänsä elikkä siemenet sisäänsä.  
033102ass_1_prv.gif
inlove.gif

Ehdotankin, että nimitys korvataan poliittisesti korrektimmalla nimityksellä "sikavankkurit".

Siat eivät loukkaannu ja jos loukkaantuvatkin niin syödään ne suihimme.
Eikö matkasohva tai matkamopo tai joku muu on paljon parempi siltikin - nyt ne huuteloo jo siaksi  
kaboom.gif

Ei ne customit homosohvia ole. Yksi kaveri totes että ne on niitä missä mennään persreikä edellä jalat harallaan. No tällä kaverilla itsellään oli ZZR1100.
Ne missä mennään peräreikä edellä jalat harallaan on osuvasti peräreijäntuulettimia. ( Liekö sitte homosohvan alahaara :ajatus:). Kauhia paskan käry käy kun sellanen ajelee ohi :hanuria: :häähää:
Mä olen usein kuullut customeita nimitettävän mattotelineiksi, mutta tämä nimitus ei oikein täsmää mainitsemasi hajuefektin kanssa. ;-)

Make.

Jos homoeroottisista mopo/kuski-komboista puhutaan, niin kylla se sit on tuolla muoviluoti ja kirea ja varikas nahkapukulinjaa, pylly pystyssa liikennevaloissa  
biggrin.gif
Eikös noissa nahkahomopiireissä käytetyt vermeet vastaa esteettisesti aika pitkälti custom kuskien nahkahousu/liivi tyyliä.. Motoristit ei vaan kehtaa käyttää nahkalippistä
wink.gif

Tuo pyörätyyppien ja niiden kuskien "normaaliuden" asteen määrittely on turhaa hommaa, koska väestöstä tietty prosentti on aina normista poikkeavaa, ja se osa on tasaisesti kaikkien eri elämänlajien kesken sekoittunut.

Kuka tunnustaa olevansa normaali?

Entisenä pitkien kilometrien Wingi-kuskina sanoisin että sitä pyörää kuvasi parhaiten ilmaisu "kaksio kemiallisella wessalla", mutta kaikki pelkästään positiivisessa mielessä. Oli se vaan niin käsittämättömän täydellinen ja mukava matkapyörä että voi vaan kuvitella miten hyviä ne nykyiset vastaavanlaiset ovat. Mutta aikansa kutakin, nyt ajelen isolla rosvolla eikä sekään mikään pöllömpi kalu ole, hyvä vaan kun jokainen löytää mieleisensä ja kukkarolleen sopivan, vai mitä?
062802moto_prv.gif

Mun poika nimitti mun Fasua homosohvaksi, siinä kun on yhtenäinen satula eli sohva.

Nauratti. Eipä mun egoa heilauta nimittelyt, ainakaan tutuilta.

Luulen että suurinpiirtein ymmärrän mikä on homosohva. Mutta olisko homovessa parempi? homohan ei viittaa seksisuuntaan vaan herkkähipiäisyyteen, neitiin, ja vessa on mukavuuslaitos.

Kustomit ei kai ole mitään mukavuuslaitoksia tai neitipyöriä, eikös niissä ole ikävä istua? Mitäpä ei pärinän eteen tekisi.

Tämä on yks tärkeimpiä tredejä taas tälle päiväille.

Toi nakujuttu ei oo fakta.

Esim. GSX1100G on yllättävän monien mielestä homosohva: katteilla tai ilman. Fillari kysyy sen verran kuskia, etten menis ihan heti homottelemaan.

Mä voin hyvin kuvitella ku jartsa sanoo markolle: "vedetääs nahkahousut jalkaan ja lähdetään radalle"
wink.gif
tounge.gif

Itse otsikonmukaisen "nimityksen" käyttäminen on huonoa huumoria...

Luulen että suurinpiirtein ymmärrän mikä on homosohva. Mutta olisko homovessa parempi? homohan ei viittaa seksisuuntaan vaan herkkähipiäisyyteen, neitiin, ja vessa on mukavuuslaitos.
Sanan alkuperää ajatellen 'homo' voisi tässä tapauksessa tarkoittaa yksipuolisuutta: 600:n äärikyykky voisi hienosti kuvata yksipuolista pyörää.

Tai ehkä se tarkoittaakin yhdenlaatuista ja tasapaksua esiintymää: eli Hondaa?

Eli summasummaarum: CBR600RR kaapista ulos
tounge.gif

Homosohva on käsite. Monesta moposta tulee homosohva kun siihen lisätään esim. sivulaukut
biggrin.gif
(huom. mun mielipide asiasta)
Mut matkatyyppiset mopot kai yleisimmin tätä kyseistä arvonimeä saa kantaa...
tounge.gif

Nimim. omistan homosohvan... Pysty ajoasento ja luuska muutenki
biggrin.gif
Homosohva on sellan pyörä, minkä penkki on niin pitkä että siihen menee 3 tai jopa 4 henkeä peräkkäin.
biggrin.gif

Homosohva on käsite. Monesta moposta tulee homosohva kun siihen lisätään esim. sivulaukut
biggrin.gif
(huom. mun mielipide asiasta)
Mut matkatyyppiset mopot kai yleisimmin tätä kyseistä arvonimeä saa kantaa...
tounge.gif

Nimim. omistan homosohvan... Pysty ajoasento ja luuska muutenki
biggrin.gif
Homosohva on sellan pyörä, minkä penkki on niin pitkä että siihen menee 3 tai jopa 4 henkeä peräkkäin.
biggrin.gif
Reps
biggrin.gif
:D:D Sehän se olikin
biggrin.gif
:D:D Niinku junaan vai?
biggrin.gif

Sohvassa pitää saada kroppa oikoseksi, ei taida ihan kaikissa pyörissä onnistua. Mutta jospa se tarkoittaa sivuvaunua ??
biggrin.gif

Edesmenneen Tom of Finlandin piirustuksissa vasureilla oli aina nahkaa, niittiä, hapsua, tummaa aurinkolasia, bootsia...

Niiden kuvien sanotaan esittävän Gay-kulttuuria. Motoristien joukosta ei löydy montaakaan alalahkoa jotka pukeutuvat liki samoin, tarkemmin en arvaa osoitella...
cool.gif

Mä perustan uuden ala-lajin, peltiluoti. Pistän ZXR:ään peltiset katteet niin sitten on hyvä. Ja ajan sitä pelkät assles chapsit jalassa. Eli homo-pelti-luoti
idea3.gif

Oon miettinyt ihmeissäni tuota homosohva-nimitystä. Jos homoiluun jotenkin jokin liittyy niin eikös sitä oo just nämä muoviluodit. Missä muussa mopottimessa on sen homomaisempaa ajoasentoa?

Tuota homosohva-nimitystä käyttävät juuri muoviluotikuskit. Joten ilmeisesti tuossa ryhmässä on kohtalaisen paljon kaappihomoja, jotka kieltävät itsensä julkisesti ja yrittävät olla miehisiä edes ulkokuoreltaan.

Joo-o... niin sen täytyy olla
cool.gif
Eikös kyykkyilijät aja nenä tankissa ja pylly pystyssä ihan kuin se olisi asianharrastajille tarjolla.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif

Tuo pyörätyyppien ja niiden kuskien "normaaliuden" asteen määrittely on turhaa hommaa, koska väestöstä tietty prosentti on aina normista poikkeavaa, ja se osa on tasaisesti kaikkien eri elämänlajien kesken sekoittunut.

Kuka tunnustaa olevansa normaali?
Suomen ja kait maailman eniten myyty merkki on Honda. Honda kuskeissa on siis tietty prosentti homoja ?
Brandtin ensi vuoden mainos "Yhä useampi homo valitsee Hondan, mikset sinäkin ?"

tounge.gif

Back