Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Final statement: minusta kaasarikone käy tyhjäkäyntiä vajailla sylintereillä ja se on mielestäni normaalia. Ja jos pyörä kaasua avattaessa ei oirehdi, niin koneessa/kaasarissa ei ole mitään ronkittavaa.
Ja mitenkäs noi ruiskukoneet poikkeavat hienomekaanisesti kaasarikoneesta? Ei kait se sylinteri tiedä, tuleeko se gaso kaasarista vai ruiskusta?
Ruiskun tärkein etu kaasariin nähden on se että polttoainetta saadaan annosteltua sekä määrällisesti että ajallisesti tarkemmin jolloin moottorista saadaan taloudellisempi ja vähäpäästöisempi.
Ja tehokkaampi. Tietokoneohjatulla polttoaineensuihkutuksella voidaan konetta ajaa korkeammalla puristussuhteella ja lähempänä nakurajaa vs. kaasutinmoottori, jossa seossäätö ja sytkä pitää olla enempi turvarajalla.
Neljä kaasarisuzukia ollut itsellä huollettavana vajaan 40:vuoden aikana. Gs750, gs1100g, gr650 ja kaks 1200 bandittia. Kaikki on kyllä käyneet tyhjäkäyntinsä kaikilla pytyillä. Banditeista on myös mitattu lämmöt käyristä tyhjäkäynnillä, ei juuri heittoa. Edellyttää toki toimivat kaasarit ja synkan kohdalleen.Final statement: minusta kaasarikone käy tyhjäkäyntiä vajailla sylintereillä ja se on mielestäni normaalia. Ja jos pyörä kaasua avattaessa ei oirehdi, niin koneessa/kaasarissa ei ole mitään ronkittavaa.
Caddyssä ? Eli Cadillacissa ? Vai volkkarissa ? Ei.Nyt on hyvä hetki kaivaa popcornit esille.
On tosiaan sen verran sakeaa legendaa, että parempi siirtyä katsomoon.
Joskus jobbarit myi autoja ja muita härveleitä muka sylinterien lepuutustoiminnolla varustettuna, jos kävi vajailla. Meni kai joihinkin täysillä, kuin häkä. Tuommoinenhan oli oikeasti jo varhaisessa Caddyssä.
Caddyssä ? Eli Cadillacissa ? Vai volkkarissa ? Ei.