Honda CBR1000r Naku

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wald0
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvin pitkälti samaa mieltä sun kanssa, mutta radan jälkeen hauskin paikka missä olen kyykkyä vienyt on semmonen kunnon kuulalaakerisoratie. Renkaina oli muuten samat kumit kuin radallakin, eli supercorsat. Oli kivan irtonaista menoo ja tekemisen meininkiä vaikka vauhti pysy pääosin tikkarin mukaisissa lukemissa. Suht tasanen tosin tarttee tie olla. Kyykkyn jousitus ei ota hirveen hyvin teräviä patteja vastaan. Ja hyppäämiseen ne on aika huonoja. Tai siis hyvin semmosella hyppää, mutta alastulo-ominaisuudet ei oo ihan parhaat mahdolliset. :grin:

Misukat power supersporteilla oon itsekin suhaillut. Kuulalaakeri on tosiaan ihan jännää. Mutta kyllä mun ehdoton suosikki on juuri lanattu hiekkatie, mielellään vielä vähän kostea. :WAZAAP:
Nyt meinasin talveksi hommata ekaa kertaa karkeampaa rengasta alle. Saa nähdä meneekö liian helpoksi, vai saako taas mopoilu uusia ulottuvuuksia.
 
Ajatte liian hiljaa. Vauhti 150+, niin alkaa se kyykky asettua, ja pahimmat citymaasturit ovat kirvonneet pusikkoon. :D

Usko tai älä, tota tuli kokeiltua aika monta vuotta ja kyllä ne puskat pöllys kaikilla eri kulkuneuvoversioilla ihan yhtä tasaseen.

:smoking:
 
Usko tai älä, tota tuli kokeiltua aika monta vuotta ja kyllä ne puskat pöllys kaikilla eri kulkuneuvoversioilla ihan yhtä tasaseen.

:smoking:

Ai kuskilla olikin merkitys.... en ois arvannut.

Manööveri "hartialukko ja taluttamalla ojaan" on hieno. Kun sen tekee ensin itse, ja katsoo myöhemmin, kun muut tekevät, alkaa joitain ajamiseen liittyviä ahaa-elämyksiä tulla. Tuossa syksyllä seurattiin turkumiitin poikien kanssa jotain vetomiestä GS:llä. Tie kostea sieltä täältä, mutta 160+ sai ajoittain tuupata, että välttyis nöyryytykseltä ja pysyis perässä (huom. nopeus ilmoitettu solmuina kolmessa tunnissa). Sen tien tuntemuksella ei mitään asiaa ohi (Skoilantie-Teijontie-1824). Hienosti veti :thumbup:

Mitä tulee aloittajan nakuun, niin pimppaa se kunnolla. Alku on lupaava.

Markon haastetta en ota vastaa, koska kun se laittaa beastin talvikuntoon, en selviä vauhdista Paronin kotipihasta konttaamatta.
 
kas tässä se puskienpöllyttämisen suurin syy tulikin. Ei siitä onko pattia tiessä, kilokyykky, soranorsu, naku tai hd alla 

Oikein.

Tässä muuten komeasti laitettu Hånda. Hienosti toteutettu maski.
Edit. Tuo pystympi perä jakaa mielipiteitä, mutta muuten herää kysymys, että saako näitä kaupasta.

large.jpg
 
Oikein.

Tässä muuten komeasti laitettu Hånda. Hienosti toteutettu maski.


http://www.motorradfreunde.com/system/photos/20196/large.jpg?1372189869[/IMG]

600 ceebrasta saa pirun helpolla tollasen etumaskin. Tuo on täysin vakio ja vain pleksia on leikattu ja valoja ympäröivät osat jätetty pois. Jotain positiivistakin siinä, että vakio katesarja on yli 20 osan palapeli.
 
.
mutta muuten herää kysymys, että saako näitä kaupasta.

saa niitä. Ehkä osina, mutta saa kuitenkin. Saa varmaan kokonaisenakin, kun soitat oikeaan kauppaan ja sanot, että haluat tuollaisen. (voivat jättää sen peränkin nostamatta, säästää myös pakarin muutostyöt samalla)

Aika vakiohan tuo on, superbike lenker sarja kiinni, ja katteista jätetään lampun kehys.

JT
 
No niin, että pysyttäisiin aiheessa hieman parannuksia


Elikkä tuon paisuntasailiön letkun vedätin uusiksi ja hieman nätimmäksi.


Näin, mielestäni paljon nätimpi.

Toinen oli että kilven vein hieman pidemmälle. ei ole enään perää rumentamassa ;)




kilven tausta piti maalata mustaksi koska se hopea oikein paistoi silmään.
 
Niin.. eipä täällä kukaan kysele :D Ja tosin jos poliisit pysäyttää niin ei siitä ilman rahaa ikinä pääse pois :)) no.. jos on valkoinen naama niin pääsee kun leikkii kielitaidotonta ja poliisilla menee hermo ;)

Täällä kun menee supermarkettiin tai ostoskeskukseen ne kuvaa pyörän kilven ja kuskin.. hieman on pojat pyöritellyt päätä kun kamera ei kilpeä onnistu kuvaan ;) kun ne kyselee missä se kilpi on niin näytän sormella että tuolla :D
 
No niin, rupesi tekeen mieli muutosta, tilailin 2012+ katesarjan kiinasta ja löin kiinni.. mutta ohjaustanko ei sopinut ja clip oneilla ajaminen oli yhtä tuskaa kaupungissa..

Sitä ennen meni pyörä osiin ja kiillotin rungon ja takahaarukan.




palasin siis hyvin pian takaisin nakuksi... mutta viime reissu (1700km) ja etulamppu hajosi joten piti palata muovi ämpäriin... ;)

tosin madalsin hieman raisereita jolloin ei ota katteisiin kiinni ohjaustanko niin pahasti.

samalla löin ledi liuskat (päivä valot ja vilkut) kiinni etuvaloihin ja tankin sivuille.


huomiovalot päällä.


Vilkku päällä.
 
Tää on aivan törkeen makee (vaikka onkin Honda:;):). Mitkä ledit noi on orkkispeilien paikal?

:thumbup:

Miks ei suomessa rakenneta enemmän tähän tyyliin, vaan kaikki vedetään sillä tylsällä mattamustalla.
 
Noi oli tuollaset Ledi pitkät. ensin meinasin että asennan taas bixenonit mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin ja ajan nyt kummatkin ajovalot "lyhyinä" ja noi 40w ledit on sitten pitkinä valoina.

Screen Shot 2016-01-16 at 20.06.23.jpg
 
Back
Ylös