Pete
New member
En haulla löytänyt kyseiselle pyörämallille omaa ketjua, joten päätin perustaa uuden... (Modet voi poistaa jos/kun joku linkittää ketjun jota en löytänyt) Tänne voi kirjotella juttua, mitä kukakin on pyörälleen tehnyt ja muitakin kokemuksia ko. mallista.
Itse hain maanantaina Tampereen Bike Worldistä pakasta revästyn -08 RR:n Hann Spree värityksellä. Tiistain ja keskiviikon aikana tuli jo sisäänajo suoritettua, huomenna tonnin huoltoon.
Täytyy sanoo että on komee peli ajaa jos verrataan edelliseen pyörään -07 Z750:een. Varsinkin nopeasti ajettavissa kurveissa ero on hirvittävä. Myös tuntuma on moninverroin tarkempi kuin Zetassa. Nam, tykkää.
Hirveästi en ajatellu alkaa pyörää ainakaan tässä vaiheessa rakentaa. Rizoman kilpitelinettä olen harkinnut ja matkatelkkarin kokoset vilkut vois vaihtaa joihinkin vähän sirompiin. Onko kukaan muuten muutellut välityksiä?
Itse hain maanantaina Tampereen Bike Worldistä pakasta revästyn -08 RR:n Hann Spree värityksellä. Tiistain ja keskiviikon aikana tuli jo sisäänajo suoritettua, huomenna tonnin huoltoon.
Hirveästi en ajatellu alkaa pyörää ainakaan tässä vaiheessa rakentaa. Rizoman kilpitelinettä olen harkinnut ja matkatelkkarin kokoset vilkut vois vaihtaa joihinkin vähän sirompiin. Onko kukaan muuten muutellut välityksiä?