• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda CBR600RR 07->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli jos on jotai ideoita hyvistä laukuista yms. jotka toimii tollasessa yläputkellisessa pyörässä missä änkkäri periaatteessa suojaamaton modauksen jälkee, niin ideoita otetaan vastaan.

Teltan kuljetus nyt lähinnä ongelma... tietty mökkeillä voi sen homman kuitata mut toisaalta telttailukin ois aika tunnelmallista.
Laukut 600räärää hontaan, oletko nyt ihan tosissasi??
Jos laukut ja teltan haluat kyytiin, niin miten olisi pan european, samaa merkkiäkin ;)

No joo, tankkalaukku sopii vielä tuollaiseenkin, mutta ilmeisesti et kysellyt moista.

Ps. luottokortti mahtuu oikein hyvin sinne satulan alle.

Eli jos on jotai ideoita hyvistä laukuista yms. jotka toimii tollasessa yläputkellisessa pyörässä missä änkkäri periaatteessa suojaamaton modauksen jälkee, niin ideoita otetaan vastaan.

Teltan kuljetus nyt lähinnä ongelma... tietty mökkeillä voi sen homman kuitata mut toisaalta telttailukin ois aika tunnelmallista.
Jos laukut ja teltan haluat kyytiin, niin miten olisi pan european, samaa merkkiäkin ;)

No joo, tankkalaukku sopii vielä tuollaiseenkin, mutta ilmeisesti et kysellyt moista.

No miksei?
biggrin.gif
Mä en millää pannarilla ala ajeleen. Kyllä tuohon yhen hengen kamat pitäs mahtua. Mut tarvii varmaan siirtyä tohon takapenkin päälle oleviin malleihin.

Kyllähän toi vähä hullu laite on matkailuun mutta asenne ratkasee. Ei se pyörästä oo kii vaa miehestä. :P

Olen koittanut paikantaa rätinää joka tulee edestä, mittariston seuduilta. Kuuluu kun kiekkoja 3-4 tuussenia, kuin ruuvi helisis jossain kotelossa...ei löyvy ei..

Ideoita?

No miksei?
biggrin.gif
Mä en millää pannarilla ala ajeleen. Kyllä tuohon yhen hengen kamat pitäs mahtua. Mut tarvii varmaan siirtyä tohon takapenkin päälle oleviin malleihin.

Kyllähän toi vähä hullu laite on matkailuun mutta asenne ratkasee. Ei se pyörästä oo kii vaa miehestä. :P
Ja kyllähä tällä nopeemmin suomen kiertää kun jollai matkalehmällä
tounge.gif

Spämmätäänpäs tännekin uusi RR-jäsen muutamalla fotolla varustettuna  
033102beer_1_prv.gif

Elikkäs 2009 Limited Edition RTG- paketilla varustettuna kyseessä, nyt 1400 kilsaa ajettu. Fotoja tässä (oho tulipa monta  
blush.gif
)

sivu.jpg

etu.jpg

taka.jpg

On se heeno, liikkeessä vilkuilin livenä tota väritystä hetki sitten.
thumbs-up.gif

Tuli viriteltyä tomne R&G kilpiteline kii omaa mopoon, melkonen homma oli ja nyt näyttäis siltä et tarttis minivlkut laittaa kaveriks ku paistaaa ne originellit läpi aika komeesti..

Olen koittanut paikantaa rätinää joka tulee edestä, mittariston seuduilta. Kuuluu kun kiekkoja 3-4 tuussenia, kuin ruuvi helisis jossain kotelossa...ei löyvy ei..

Ideoita?
Mulla oli tasan sama. Ajoin Meturaan ja sanoin, että tee äkkiä jotain - ei Honda voi rämistä! Metura teki taas taikojaan ja räminä loppui. Vika diagnosoitui pleksin ruuveihin.

Ideoita?
Mulla oli tasan sama. Ajoin Meturaan ja sanoin, että tee äkkiä jotain - ei Honda voi rämistä! Metura teki taas taikojaan ja räminä loppui. Vika diagnosoitui pleksin ruuveihin.
Sama tauti, mutta eri syy. Vasemman sivukatteen muoviklipsit olivat huonosti paikallaan huollon jälkeen. Etenkin etummainen niistä kahdesta, jotka ovat aivan valojen alla. Helisi kierroksilla alle 4000, tyhjäkäyntiä lukuunottamatta.

Olkaa muuten varovaisia sivukatteiden irrottamisessa. Niistä saa etupäässä olevan tartuntakynnen erittäin helposti katkipoikki. Pitää antaa "tippua" irti melkein itsellään, voimaa ei saa käyttää. Helposti se tulee lopulta...

Pyörä vaihtoi omistajaa, saa nähdä eksyykö uusi omistaja tänne mitään kirjoittamaan.

tässä viiminen ulkoasu ennen myyntiä:

5492_1202576904177_1221212242_584525_4069830_n.jpg

Kävinpä aikani kuluksi potkimassa renkaita BikeWorldissa ja katseltua uutta RR:ää kadonneen tilalle. Eipä siinä suuria muutoksia ole sitten -07, mutta alasivukatteet pisti silmään. Kone on peitetty tyystin mölön näköisellä muovihärpäkkeellä. Näyttää paljon painavammalta, mitä ei tietysti ole, mutta tuon -07:n ilmavuus ja keveys ulkonäössä on kadonnut. Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?

...Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?...
No ulkonäköasiat tietysti aina mielipiteitä, itse pidän noista "mölöistä"  
biggrin.gif

Kuulemma aerodynaaminen updeitti kyseessä (mainostekstissä)
No katos, olin aikasemmin ihmetellytkin mitä ne aerodynaamiset muutokset oli kun en huomannu tota moottorin peittävää katetta. Kyllähän se vanha on parempi.  
wink.gif

...Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?...
No ulkonäköasiat tietysti aina mielipiteitä, itse pidän noista "mölöistä"  
biggrin.gif

Kuulemma aerodynaaminen updeitti kyseessä (mainostekstissä)
Juu, ei voi ulkonäköasioista kiistellä.

Yksi hyvä puoli noissa sivukoteloissa on. Lipan sattuessa ne suojaavat ainakin hetken koneen poskia ihottumalta.

Oliks kellään mitään kokemuksia tuplakuplasta?

Ois kiva saada vähän korkeampi ostettua ja noihin -07 -08 -09 pitäisi käydä samat, joten luulis löytyvän porukalta täältä - ja ennenkaikkea ois kiva saada suosituksia!
- onko häiritseviä pyörteitä
- istuuko saumat jne
- mistä ostit, paljonko maksoi?

Kiitos etukäteen!
033102beer_1_prv.gif

Voisin kuvitella että ainakin joku pystymallinen tuplakupla voisi sopia hyvin koska alkuperäinen on aikas matala, puiq oli ittellä ajatuksena laittaa. Hyviä kokemuksia kyseisestä merkistä vanhassa äffä hondassa.

Onkos muilla ollut ongelmaa takaiskarin säädön kanssa? Itellä se portaikko säätö jota haka avaimella säädetään, on jumissa. On vissiin pakko purkaa perää sen verran, että pääsee irrottamaan iskarin ja tutkimaan asiaa. Varmaan ruostunut kiinni

Back