Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oletko kokeillu isoa lehmäämulla on samantapainen olo zx12r kawan kanssa. mikään muu vastaava ei tuntuisi tuovan mitään lisäarvoa tai veisi huonompaan suuntaan ja maksaisi hirveän paljon enemmän.
ainakin 6-6 tyhjillä putkilla.... liiankin kovat...Sopivilla putkilla siitä lähtisi varmaan ylimakeet soundit!
Jenkki versio, muista pyytää varustelemaan se Suomessa hyväksytyksi malliksi... Miksiköhän puuttuu tankin merkit?http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=648638&PN[0]=your_favorite&PL[0]=listFavoriteVehicle.php
Minulla ois tollainen tiedossa. Olen alkanut jo kosiskelemaan noita myyjiä vaikka aion melko varmasti ostaakkin sen lähempänä ensi kesää. Tiedossa on jo ollut että kardaanissa öljyt laitetaan sinne itseensä missä on se "tanko". Joku sano et vaihdattaa kardaanissa öljyt 6000 km välein. Itse olen 186 pitkä vaikka lähempänä oon pentua kuin aikuista![]()
Kuten Lassekin totesi, niin kardaanin perän voi rasvata vaikkapa renkaan vaihdon yhteydessä.kuis monesti sit teidän ammattilaisten mielestä tarvittaisiin öljytä se kardaani?
Määräaikaishuollossa tehdään tarkastukset. Se on helpointa.kuis tämä tarkastus sitten tehdään?
Ja kuis paljon ks. pyörä kuluttaa satasella?
olisin eri mieltä kulutuksestaOman kulutus 5-16 litraa sadalle, siihen väliin saa mahtumaan montaa tyyliä ja vauhtia ajoa. Kaiken se vie, mitä tankkiin laittaa... Iso kone, 6 kaasutinta, kulutus nousee kaasukäden ukaan helposti.