http://v4musclebike.com/articles/ma...agna VF750C-CD - With Parts Fiche - V3[1].pdf
löytyy manuaali. (jos ei ollut linkattu vielä)
löytyy manuaali. (jos ei ollut linkattu vielä)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
talvella vaihtelin sitten levyt ja jäykistetyt jouset
Tarviikos tuossa hommassa jotain erikoistyökaluja?
Omassa 91tkm ajetussa olisi talven aikana aikomus kytkinremppa tehdä. Tuo kytkin kun on koko omistukseni ajan (54tkm) viileillä ilmoilla luistellut, vaan eipä juuri pahentunutkaan koko aikana. Öljyillä en ole juurikaan eroja saanut luistoon. Lisäksi siellä joku (laakeriko?) on alkanut kahisemaan kytkimen ollessa "kiinni".
Ei tarvi mitään erikoiskaluja, hyvin simppeli homma kaiken kaikkiaan. Se laakeri kannattaa vaihtaa samalla.
Itse kiikutin vanhan laakerin alan liikkeeseen ja etsiskelivät samanmoisen tilalle.
Delvac mx 15w-40 nyt koneessa+suodatin jos vielä jarrunesteet/letkun vaihtaisi niin kausi huollot tehty, no kevät sitten kertoo miten Delvac toimii minun Hondassa.Mistä saisi teräspunosletkun eteen kohtuu hinnalla?onko Storm ainoa mesta?
Ok... 2 laakeriahan tuolla räjäytyskuvassa näkyy olevan. Toinen on neulalaakeri ja toinen kuulalaakeri. Kuulalaakereita ainakin luulisi saavan helpolla laakerikaupastakin.

Olen vaihdattanut suuremmat suuttimet (dynossa säädetty) + Vance & Hines mökätorvet asensin.

Ok... 2 laakeriahan tuolla räjäytyskuvassa näkyy olevan. Toinen on neulalaakeri ja toinen kuulalaakeri. Kuulalaakereita ainakin luulisi saavan helpolla laakerikaupastakin.
No nyt on tuokin keksintö purettu. Kuulalaakeri selkeästi takkusi ja enkä tuota neulalaakeriakaan laittaisi takaisin.

Ja sain ne viimein myös kiinni. Tekaisin pienen vertailuvideon modifoitujen orggis putkien ja Cobrien välillä. Koitin kohtuu hyvän mikin kanssa saada audiosta semmoisen että saa jotain tolkkua. Silti, livenä toimii moninverroin paremmin![]()
takana nyt se 160/80/15 ja hyvin mahtui, vois mahtua vielä 170 rinkulakin.