Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep! Siitä mä olen lukenutkin foorumilla, muuten tuntuu olevan hiljaista vikojen saralla kyseisellä pyörällä.Onnea pöytään![]()
VFR:n harvoja, jollei ainoita, murheenkryynejähän on se jännitteensäädin (regulator-rectifier), mutta senhän varmaan jo tiesitkin.
Jostain olen lukenut myös että ohjauksen laakeroinnissa on n. sadassa tonnissa ollut jotain huomautettavaa. Paljonko sun uudella on päästelty?Jep! Siitä mä olen lukenutkin foorumilla, muuten tuntuu olevan hiljaista vikojen saralla kyseisellä pyörällä.Onnea pöytään![]()
VFR:n harvoja, jollei ainoita, murheenkryynejähän on se jännitteensäädin (regulator-rectifier), mutta senhän varmaan jo tiesitkin.
Hajoileeko tuo jännitteensäädin myös -02 ja uudemmissa?Onnea pöytään![]()
Muistan siitä olleen ennenkin puhetta. Koitappa haulla täältä foorumilta. Itse työkalu on sellainen sirpin mallinen peltilätkä. Tosimiehet ovat myös ruuvvarilla/tuurnalla naputelleet navasta ketjuja kireämmälle työkalun puuttuessa. Siis naputelleet tietenkin vasta sitten kun se iso pultti on avattu.Voisiko joku kertoa, että millainen ketjujen kiristystyökalu on VFR:ssä? Omasta pyörästä kun oli näköjään hukkunut kaikki työkalut ja siihen pitäisi olla oma työkalu. Onko se joku erikoinen vai ajaako joku muu avain saman asian?
Haka-avain.....Muistan siitä olleen ennenkin puhetta. Koitappa haulla täältä foorumilta. Itse työkalu on sellainen sirpin mallinen peltilätkä. Tosimiehet ™ ovat myös ruuvvarilla/tuurnalla naputelleet navasta ketjuja kireämmälle työkalun puuttuessa. Siis naputelleet tietenkin vasta sitten kun se iso pultti on avattu.Voisiko joku kertoa, että millainen ketjujen kiristystyökalu on VFR:ssä? Omasta pyörästä kun oli näköjään hukkunut kaikki työkalut ja siihen pitäisi olla oma työkalu. Onko se joku erikoinen vai ajaako joku muu avain saman asian?
-Mikko
Omaan (-99) laitoin uudemman (-02->) jännittensäätimen, on nyt pelannut aika monta kilsaa. Erona vanhaan on ohjausvirran lisäjohto, jonka laitoin valokatkaisijan taakse.
Plussana paksummat piuhat ja liittimet.
Mahtaiskohan löytyä kokoa haka-avaimelle vielä ,niin voisi pyörähtää töissä työkalukaapilla "lainaamassa"?Haka-avain.....Muistan siitä olleen ennenkin puhetta. Koitappa haulla täältä foorumilta. Itse työkalu on sellainen sirpin mallinen peltilätkä. Tosimiehet ™ ovat myös ruuvvarilla/tuurnalla naputelleet navasta ketjuja kireämmälle työkalun puuttuessa. Siis naputelleet tietenkin vasta sitten kun se iso pultti on avattu.Voisiko joku kertoa, että millainen ketjujen kiristystyökalu on VFR:ssä? Omasta pyörästä kun oli näköjään hukkunut kaikki työkalut ja siihen pitäisi olla oma työkalu. Onko se joku erikoinen vai ajaako joku muu avain saman asian?
-Mikko![]()
Jepp.Omaan (-99) laitoin uudemman (-02->) jännittensäätimen, on nyt pelannut aika monta kilsaa. Erona vanhaan on ohjausvirran lisäjohto, jonka laitoin valokatkaisijan taakse.
Plussana paksummat piuhat ja liittimet.
Omaan laitoin pc-tuuletin jäähdyttämään säädintä ja ainakin toistaiseksi vakiosäädin on kestänyt yli 70tkm (-vm.99) eli kannattaa laittaa ennenkuin säädin palaa ja jäät tielle![]()
Vaatimustenmukaisuustodistus täältä TUVMittarissa on 55000 km ja nykäyksestä en tiedä kun ei ole vielä päässyt kunnolla koittamaan. Onko muuten kellään tietoa(ei jaksa selata) saako sitä ECE-paperia(vaatimuksenmukaisuustodistus), tai mikä se nyt oli nimeltään, niin maahantuojalta? Pyörä on tuotu Italiasta ja se lappunen puuttuu, minkä katsastus vaatii.