• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda VT750 Shadow

Heh, tulinpa tänne katseleen mitä Hondakuskit rupattelee ja olipa hyvä että tulin...Pääsin kehaseen Kawasakia, sillä 600 zl:ssäni on 54 KW....kjiäh....
Noh, noh, pojat ei saa heitellä kivillä....
smile.gif
smile.gif

Sori vaan, hondistit kun me kawat häröillään täällä teidän palstalla... mutta onpa tossa 600 ZL:ssä kovat tehot!! Mean Streakissäkin on vähemmän... vain 53KW
cool.gif

BTW: Noi C2 kuvat on kyllä mahtavat! Aivan upean näköinen pyörä!!
062802jumpie_prv.gif
Putki on komea kuin mikä!

Saahan täällä häröillä kuka tahansa
smile.gif
mutta muistakaa että kaikki custom kuskit ehkeivät aja juuri niitten tehojen takia... Ei ne tehot vaan väännöt...
tounge.gif
(vaikka ei tossa 750:ssä niin ylenpalttisesti olekkaan sitä mutta riittävästi minulle). Ite olen ajannut viikon ja 800 km eikä kaasuhanaa oo tullut avattua edes yli puoltakaan vielä... Joten kai sitä väännöillä pelataan vielä...tällä hetkellä...
smile.gif

Ja pitääpä vielä lisätä vettä kiukaaseen tuosta Shadowista. Kokkolassa oli MP-näyttely pääsiäisviikonloppuna ja mentiikin sitten kaverin kanssa pärrillä paikan päälle. Työkaverilla on Hondan hervottoman isokokoinen F6 joka viimenäkemälläni oli tosiaan ISO. Noh, silloin mulla tosiaan oli 535 Virago ja tiiättehän te kuinka nololta se näyttää siinä rinnalla. Sunnuntaina pääsin sitten kunnolla vertaamaan pyöriä ja yllättäen se F6 oli "pienentynyt" minun silmissä. Akseliväli oli silmämitalla melkein sama kuin shadowissa, renkaat vain leveämmät ja tietenkin se moottori  
wink.gif
. Mutta tällä kertaa ei kyllä tarvinnu hävetä alkuunkaan vierellä, eikä viereinen pyörä keränny katseita pois minunkaan pyörästä. Joten olen vain entistä vakuuttuneempi että en olis yksinkertaisesti voinut valita paremman keskiluokan pyörän.

Joten Shadow kuskit, älkää välittäkö muista. Teitte oikean valinnan  
biggrin.gif
 ainakin minä tein...

Terveisiä vaan sinne Kawasakin puolelle, jotta kyllä se 750 VT aina yhden 600 zl:län kumoon nauraa! Viimekesänä olin mp:llä käymässä anoppi kokelaan luona, no seuraavana päivänä oli naapuri kysynyt, että kenenkäs Harley Davidson  pihalla oli ollut.

baaa.gif
Katellaan....

höh, enhän mä nyt haluaiskaan tulla verratuksi harrikkaan, vaikka ne mua tienpäällä vahingossa aina moikkaaki..
Ei sentäs, kunhan kävin aikani kuluksi ilkeilemässä
tounge.gif
tounge.gif

Mopoilu jos mikään on mielipideasia...vähän kuin vaimonhaku (josta en naisena mitään ymmärrä tietenkään)
Onneksi jokaiselle löytyy se "oikea".Pääasia että moppoilu on MUKAVAA,enkä mä enää ilkeile...menen ohi vaan...?? Moikataan..Jookos???Kjiäh
033102beer_1_prv.gif

Näinpä...onhan minullekin käynny noin "hassusti" että väärään pyörään on sotkettu. Yleensä vain siihen yhteen
tounge.gif
. Mutta tosin en kyllä haekkaan sitä näköä omasta pyörästä joten en tiedä ollako ylpeä vai ei... Joo, moikataan..jos sattuu kukaan täällä päin edes ajella
tounge.gif

Ei kawa- ja honda-kuskeilla mitään ongelmia ole keskenään
062802moto_prv.gif

Jokainen aamu viereiseltä tyynyltä nousee pörröpäinen kawamimmi
pftroest.gif

ja me moikataankin vaikka kypärät ei ole päässä ja eikä mopottimet alla
cool.gif

Heh, no olette sitten keksineet muutakin mukavaa puhaa kuin mopoilun,wirn
Ei niitä ongelmia tosiaan ole, kunhan ei niitä itse tehdä.
Häivyn nyt häröilemästä ja vaihdan Suska sivuille..on vähän hampaankolossa, wirn...olkaa tervetulleita tänne pohjoiseen Kontioralliin, toivottavati siellä tavataan...moi, moi
biggrin.gif
biggrin.gif

Näin on! Leikkimielistä kisaahan tämä on... sitäpaitsi tämän päivän kawa kuski voi olla huomisen hondisti... ainakin minun kohdalla
wink.gif
cool.gif

Se Honda Rune jotenkin karulla tavalla kiehtoo... ehkä sit 15 vuoden päästä... ellei VTX tartu hihaan jo aiemmin
062802moto_prv.gif

Nii-in, mistähän sitä puhuttiinkaan alunperin
tounge.gif
tounge.gif
... huomaa että alkaa aiheet tästä aiheesta loppumaan..noh, katsotaan mitä seuraavaks tulee mieleen
biggrin.gif

Kerroppas Strictly missä kohtaan ne kaasarin soosisäätöruuvit sijaitsee?? yritin tossa niitä etsiskellä mutta ei osunut silmään( on kaasarit meinaan senverran ahtaasti sinne tyrkätty), jouduitko purkamaan jotain osia irti että pääsit niihin käsiksi? Jos pystyt jonkinmoista kaaviokuvaa tänne tyrkätä ni olis tosi hjyvä..
withstupid.gif

No niin, kotona onnellisesti  
tounge.gif
..Elikkäs, tuossa kuvassa on se minun piirtämä nuoli (ohuempi) joka kuvastaa sitä suurinpiirteistä paikkaa seossäätöruuville moottorin vasemmalla puolella. Tuo kuva on valitettavasti vt600 kaasuttimesta mutta on kyllä aika lailla samanlainen vt750 kanssa. Ruuvit muistuttaa ainakin minulla identtisesti niitä kaasuttimien tyhjennysruuveja (tiedätkö?) mutta sijaitsevat lähempänä imukurkkuja. Toivottavasti auttaa nämä tiedot. Näilläkin avuilla pitäis löytää toisenkin puolen seossäätöruuvin (etummaiselle sylinterille) joka on ilmansuodatinkotelon takana.

Vasemmalla puolella ruuvi on kyllä siinä ihan nenän edessä mutta todennäköisesti et vain tunnista sitä.

Ääh, kato samalla tästä parempi kuva. Meillä euroopassa on siis sen pienen reiän sijaan samanlainen ruuvi kuin se tyhjennysruuvi.

062802moto_prv.gif
Kiittää ja kumartaa  
wink.gif

Ps. olisitte vaan jäänet maistelemaan boolia, olisi takuulla ollut uudesta kypärästä väljät pois seuraavana aamuna - mulla oli ainakin oma kuuppa aivan turvoksissa
biggrin.gif

crazy.gif

Back