Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
noo,kohta ollaan taas tienpäällä toisten kiusana....
Oliskin kiva kuvata nuo vierekkäin ... 
;4808421 sanoi:Vuoden päivät ajelin -98 mallilla ja n. 14 000 km. Ei mitään vikoja tuona aikana ei edes takarengas mennyt vaihtoon. Renkailla voi varmaan ajaa sen 20 tkm surutta.
Huonoja puolia on tehoton moottori ja takajarru lukittuu lähes joka tilanteessa saapi olla varovainen sen kanssa. Huonot valot. Sopii hyvin cruisailuun yksin tai kaksin. Mutta aika äkkiä jää 750 shadow "pieneksi" ... just sen moottorin takia. 120 km/h on yhtä tuskaa sopiva vauhti on siellä 80-90 km/h.
Ketjujen rasvaukseen kannattaa varata koko päivä, jos ei ole pukkia. Hyvän näköinen varsinkin c2 malli ja tosi hyvä penkki kuskille.
Miksi pitää varata koko päivä, mulla menee ketjun rasvauksessa tasan 20 minuuttia jos huolella tekee.
Mitenkäs toi tapahtuu eikös noi tartte myös putsata tai pestä polttoöljyllä.Itse rasvaushan on nopea toimenpide
mä luulen![]()
Ketju olisi mennyt minulla lyhentämättömänä juuri ja juuri kun tiukkasi tappiinsa mutta kun otin yhden lenkkiparin pois niin on säätövaraakin.