• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huh hellettä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukekkone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sweep.

joku eurobikers.fi oli kai se osoite.

Mulla on sweepin hanskat 65 euroa ja oon ollu tosi tyytyväinen.. pari kuukautta ajanu nyt niillä

Jeps! Sama täällä Sweep S2R hanskat vaikuttaa tosi hyviltä. Suojaa löytyy ja ilmastointi pelaa.. hintaa on 89€, mutta tällä hetkellä -40%.

Jeps! Sama täällä Sweep S2R hanskat vaikuttaa tosi hyviltä. Suojaa löytyy ja ilmastointi pelaa.. hintaa on 89€, mutta tällä hetkellä -40%.

Myöskin itselläni on tuollaiset S2R sweepit, eikä voi kuin tyytyväinen olla, "ote" on erinomainen, ja suojia löytyy omiksi tarpeiksi. Myöskin ilmastointi pelaa hyvin. No sateella eivät ole varmaankaan omimmillaan, mutta eihän niitä sadekelin hanskoiksi ole väitettykkään. Eivätkö varmaan ihan kylmimpien säiden hanskat ole (vielä kyllä pärjää iltaisin/öisinkin loistavasti), mutta suurimmaksi osaksi omat ajelut ajoittuvat ainakin kesälle, jolloin nuo hanskat ovat omiaan. Vielä meinasin että jos kävisi eurobikerin alesta hakemassa sweepin vedenpitävät hanskat ne varmaan olisi lämpimämmätkin kylmimmillä säillä, juurikin sen takia kun ei ole tuuletusaukkoja yms.

Meninkin kehumaan niitä hanskoja, tulin äsken lenkiltä ja sillä ollessani huomasin että oikeanpuoleisen hanskan peukalon pää on ratkennut auki
033102ass_1_prv.gif
veryangry.gif
(hanskoilla ajeltu varmaan alle 200km, mut jos nää oli sit ne maanantaikappaleet?). No, takuuvaihtoon vaan ja takas baanalle
sport05.gif
, hyvät ne silti on kädessä!
smile_org.gif

Keväällä ihan ajokauden alkaessa etsiskelin kuuman kelin hanskoja... Stormista löytyi mustasta verkkomaisesta materiaalista tehdyt, kuitenkin kunnollisilla nivelsuojilla varustetut.
Myyjä kehui niitä estoitta, eikä tehnyt sitä turhaan. Ovat nimittäin osoittautuneet juuri sellaisiksi, joita olin vaille.
062802moto_prv.gif

Hyllyjä kaivellessa löytyi alkuperäismerkinnät:
Fresh Gloves (ORI-2730-12).
Niissä on kaiken maailman Shock Absorberit ja Carbon Protectionitkin.
Minulta nuo saavat täyden kympin lämpösten ilmojen hanskoina!!!

Alpinestarsin Alloy:t <-(pdf-esite) toimivat mainiosti tänä kesänä helteisessä keskieuroopassa ja italiassa. Eivätkä ole repeilleet mistään ainakaan toistaiseksi (n. 5tkm ajettu).

Toisina kesähanskoina olen käyttänyt Astarsin SP2:sia, joista tosin vasemmasta kädestä purkaantui sauma etu- ja keskisormen välistä parin kauden käytön jälkeen. Korjaaminen maksoi peräti 5€ paikallisella suutarilla, eikä vastaavanlaista ongelmaa tunnu olevan muissa saumoissa.

Mulla on MP-Asun vuorittomat nahkahanskat, joissa on päällä rei´itys, niin hengittävät kivasti. En muista mallia, mutta naisille ei ollut kuin yhtä mallia. Miehille oli sama hanska. Hinta muistaakseni n. 50-60 euroa. Hyvin on kestäneet, mutta ainoo vika on, ettei niitä voi sateella käyttää, koska päästävät vuorittomina väriä. Eli sadehanskat kannattaa siis olla ihan erikseen (eikö muutenkin).  
062802moto_prv.gif

Ihmeen helposti kalliit hanskat porukalla hajoaa..Itellä ollu pari kesää ja jotain 25tkm louisilta PROBIKER F-238 hanskat, tarjouksessa sillon alta 30€ ja näyttäis olevan nytten kanssa.
Välillä ajettu sateessa kun ei oo jaksanu hanskoja vaihtaa. Pikkasen kulumista alkaa olla kämmenissä ja sormissa mutta saumat ei oo ratkeillu vaikka kerran on lipattukin, tosin aika hiljasesta vauhdista..
Tuuletusreikiäkin löytyy eikä kesällä mitkään kuumat.

Hinta-laatu noissa ainakin kohdillaan, tosin en tiiä miten kestää kaataa kovemmasta vauhdista kun kämmenissä ei mitään suojia ole.

Kokeilin tuon miehekkeen hanskoja. Rivagista ostetut, 29e, rystyset kovetetut ja suht vedenpitävät. Minulle olivat kylmät, voisivat siis toimia teille superääreisverenkiertoisille...

Meninkin kehumaan niitä hanskoja, tulin äsken lenkiltä ja sillä ollessani huomasin että oikeanpuoleisen hanskan peukalon pää on ratkennut auki  
033102ass_1_prv.gif
veryangry.gif
(hanskoilla ajeltu varmaan alle 200km, mut jos nää oli sit ne maanantaikappaleet?). No, takuuvaihtoon vaan ja takas baanalle
sport05.gif
, hyvät ne silti on kädessä!  
smile_org.gif
Itselläni myös jotkin Sweepin tekeleet ja toista kesää menossa, nyt on molemmissa varsista ratkennut sauma. Ei hyvä koska ostin ne vuosi sitten kesäkuussa. Muutoin olleet ok hanskat ja kuivaa nopeasti vesisateen jälkeen.

Tänään kävin hakemassa Sweepin S2R-hanskat.
s2r-00p.jpg

Ihan hyviltä vaikuttavat hintaansa nähden,
maksoin niistä 53€  
eek.gif

Täytyy vaan toivoa, että eivät ole mitkään maanantaikappaleet  
tounge.gif

Back