Hullu vaiko enkö?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jukka

MotOrg ry
Tänään tuli sitten päivitettyä Hayabusa uuteen Gessuun.
En tiiä oliko viisasta vai ei mutta...
 
otan osaa!


nappularenkailla? jos,niin gummeja saat vaihtaa 5 tonnin välein!
kuuluu mutterilingon kanssa samaan luokkaan!
biggrin.gif
 
GS tauti vaan leviää.

Nastakumeja tilaukseen ajoissa niin kausi ei pääse turhan ajoissa päättymään:

188387_10150113969077830_637757829_6483057_14750_n.jpg
 
Ihan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.
Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaan  
biggrin.gif
Heti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.
Jopa se on kivempaa hommaa kuin lirutella maailman nopeimmalla pyörällä asfalttiteitä kortin menettämisen pelossa, tai ainakin siihen asti kunnes siihen joutuu siihen suonpohjaan!
biggrin.gif


Jos vehkeet käy liian painavaksi niin jättää sen matka-liitteen siitä edestä pois niin niitä asioitakin tippuu se 220kg pois matkasta...
thumbs-up.gif
 
Ihan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.
Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaan  
biggrin.gif
Heti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.
Ei oo vielä suota tullut vastaan, sensijaan hienoja kokemuksia 4-numeroissa päällystetyillä/sorapintaisilla teillä, metsäautoteillä ja myös moottoriteillä.
Isompaa tietä ja rataa osaa ajaa vaatimattomallakin osaamisella
 
Ihan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.
Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaan  
biggrin.gif
Heti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.
Noilla sentään pääsee sinne suolle jumittelemaan...
tounge.gif
 
GS tauti vaan leviää.

Nastakumeja tilaukseen ajoissa niin kausi ei pääse turhan ajoissa päättymään:

188387_10150113969077830_637757829_6483057_14750_n.jpg
Saisiko vinkkejä mistä ja millaisia ne nastakumit olisi.

Käytetytkin varmaan riittäisi näin ekalle talvelle.

Eli onko edelleen että henkilöauton nastaa saa laittaa mp:n renkaaseen vain tiekäytössä?
 
Tervetuloa gessuttelijoiden joukkoon... Minäkin vaihdoin 3000 km sitten HD:n GS:ään.

Vielä kun oppisi niitä sorateitä kunnolla ajamaan, toki mopo jo Tourance EXPeillä menee paremmin kuin mikään entinen pyörä mutta...
 
Saisiko vinkkejä mistä ja millaisia ne nastakumit olisi.

Käytetytkin varmaan riittäisi näin ekalle talvelle.

Eli onko edelleen että henkilöauton nastaa saa laittaa mp:n renkaaseen vain tiekäytössä?
Meille on tulossa tuolta: http://www.satapiikki.fi/

Karoota, välikelin versiona.

Iso nasta ei oikein toimi gessussa, etupäästä tulee vähintäänkin huteran oloinen. Ja Karoo siksi, että on tukevampi rengas ja matalampi ja isompi nappula kuin nuo muut vaihtoehdot.

Uudet on tosiaan tilattu, jos vanhoja haluat, niin viime vuotiset on kyllä vielä iskussa. Etupää jokseenkin hyvä, takaa on kai yksi nasta jäänyt matkan varrelle ja muut tietysti kuluneet jonkin verran.

Tarkoitus laittaa nuo näille ensi lumille alle nyt alkuun.

Ai niin, näissä asteissa ei gessun originaali akku enää toimi:

180442_10150094249357830_637757829_6298071_8161834_n.jpg


Nyt pitäisi olla akku millä starttaa vielä -20 asteessa eli Odysseyn akku.
 
Ihan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.
Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaan  
biggrin.gif
Heti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.
Näitä malmikasa kommentteja lukiessani olen entistä vakuuttuneempi että kakkospyörä tulee olemaan aivan ehdottomasti iso enska.

Edullisessa hintaluokassa, eli alle 4000- eur. olevia enskaehdotuksia, malliltaan ja hyvien käyttökokemuksien perusteella kakkospyöräksi, mielummin yli 500 cm ja 4-tahtisia, otetaan ilomielin vastaan? Hakusessa reissuun enskaa, syys- , talvi-, ja kevät-iltojen iloksi, koska minun käyttötarkoitukseen optimaalinen keskikesän 2-pyöräinen ajoneuvo on jo hankittu.

Nyk.perusnaku + tuleva nappulavetomiäs.

nou repslol, ant nou nothing else logo
033102ass_1_prv.gif
 
Voithan sie hullu olla mutta et tuon vaihdoksen perusteella ainakaan tyhmä ole!
 
Ihan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.
Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaan  
biggrin.gif
Heti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.
Näitä malmikasa kommentteja lukiessani olen entistä vakuuttuneempi että kakkospyörä tulee olemaan aivan ehdottomasti iso enska.

Edullisessa hintaluokassa, eli alle 4000- eur.  olevia enskaehdotuksia, malliltaan ja hyvien käyttökokemuksien perusteella kakkospyöräksi, mielummin yli 500 cm ja 4-tahtisia, otetaan ilomielin vastaan? Hakusessa reissuun enskaa, syys- , talvi-, ja kevät-iltojen iloksi, koska minun käyttötarkoitukseen optimaalinen keskikesän 2-pyöräinen ajoneuvo on jo hankittu.

Nyk.perusnaku  + tuleva nappulavetomiäs.

nou repslol, ant nou nothing else logo  
033102ass_1_prv.gif
Jammun supertenere eli xtz tai Hondan africatwin eli xrv
 
Ihan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.
Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaan  
biggrin.gif
Heti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.
Sellaista se on linnunjalkaisen kynäniskan elämä, että ei kannata hankkia miehille tehtyjä pyöriä.
 
Back
Ylös