Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi kuin suositella tuota reissua, jos suinkin mahdollisuus tulee...Jäällä ollaan hyvinkin, käytiin jäätietä pitkin Ahvenanmaalla keväällä!
Juu, aihioiksi tuli Trelleborg:in ARMY SPECIAL:t mutta ei suinkaan maximimäärillä nastoi. Ihan vaan "kevyesti" niin että 4 nastaa rivissää (a´/ per nappula), juu ja nimenomaan tuo pikitiejutailun takia koska olen ajanut enduronastalla paljaalla ja se "syö" miestä vaikka olisi vaan lyhytkin taival.....olo kuin humalaisella ja varsinkin kun olen absolutistiMikä rengas aihioksi?Mieki ensin meinasin että jotain katulaillista jne. "päivänvalon kestävää" mutta kun kuulin ja näin muutamat jutut + sepostukset siellä tallissa niin päädin ottamaan enskanastaa + rus-icea laidoille, eli tulee sellaiset sekamalliset mutta niin oli tarkoituskin.
Tuollasilla renkailla jos ajelee niin täytyy toivoa runsaslumista talvea.Juu, aihioiksi tuli Trelleborg:in ARMY SPECIAL:t mutta ei suinkaan maximimäärillä nastoi. Ihan vaan "kevyesti" niin että 4 nastaa rivissää (a´/ per nappula), juu ja nimenomaan tuo pikitiejutailun takia koska olen ajanut enduronastalla paljaalla ja se "syö" miestä vaikka olisi vaan lyhytkin taival.....olo kuin humalaisella ja varsinkin kun olen absolutistiMikä rengas aihioksi?Mieki ensin meinasin että jotain katulaillista jne. "päivänvalon kestävää" mutta kun kuulin ja näin muutamat jutut + sepostukset siellä tallissa niin päädin ottamaan enskanastaa + rus-icea laidoille, eli tulee sellaiset sekamalliset mutta niin oli tarkoituskin.![]()
![]()
Meitä on moneksi. Otan osaa...Tänään tuli sitten päivitettyä Hayabusa uuteen Gessuun.
En tiiä oliko viisasta vai ei mutta...
No eihän tässä hopsu ou ku sulana koko tienoo.....MCHUURRE, joko olet saanut uudet renkaat?
Laita kuvia ja kerro kommentteja miten toimii.
Itselläni mietityttää, että pitäsikö laittaa F650GS:ään (vm.2000) nastarenkaat.
"Vetomiehen" paras veto, tähänastisistaHeti keksisin 320 kg asioita, jotka puhuvat matkaenskoja vastaan, mutta suomalainenhan ei usko, ennen kuin vääntää yksin suon pohjasta maantielle tuollaisen malmikasan.Jep, matkaneskojen puolesta puhuu moni muukin seikka. Eikä yhtään ole vastaanIhan viisas teko. Suomikin avautuu ihan erilailla kun siiryt sorateille.![]()
Kohta laitettava tuollainen tarakkaan kiinni .voisikohan niihin kehitellä jonkunlaisen vinssin, vaikka kardaanin yhteyteen![]()