lario
New member
Silti, osaisiko joku pysyä aiheessa ja ottaa kantaa tuohon alkuperäiseen kysymykseeni Schuberthien malleista?
Aika kova vaatimus...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silti, osaisiko joku pysyä aiheessa ja ottaa kantaa tuohon alkuperäiseen kysymykseeni Schuberthien malleista?

Itse kokeilemalla selviää parhaiten, toisten on huono selvittää juuri sinun päällesi parhaiten sopiva malli.Kauheasti vastauksia, kiitos niistä. Ei tosin liity kysymykseeni vaan siihen kuka tykkää käyttää kypäräänsä mitenkin lasien kanssa. Itse olen kokenut mukavimmaksi huppu päähän, lasit päähän ja avattava kypärä sitten päähän ja luukku kiinni. Nopeaa ja helppoa. Umpikypärien kanssa lasien ujuttaminen päähän potan jo siinä ollessa on ollut minulle hankalaa.
Itse kokeilemalla selviää parhaiten, toisten on huono selvittää juuri sinun päällesi parhaiten sopiva malli.
Olikos kokemuksia Shoei Neotec 2 + integroidusta Sena SRL2:sta?
Etsiskelen täälläkin uutta kypärää ensi kesäksi. Käyttö tulisi matkailutarkoituksiin. Tän hetkisinä vaihtoehtoina lähinnä Schubertit /C4Pro ja E1) ja Shoei Neotec 2. Ehkä myös Arai Tour X4. Avattavuus ja aurinkovisiiri olisi gut. Lipallinen mietityttää, kun ei ole koskaan ollut, eli onko siitä hyötyä. Kyllähän matala vasta-aurinko joskus potuttaa...
lbsealcoatingmn.com ?

Sattui olemaan kypärät tarjouksessa niin kävin sovittelemassa. Schubertheissa ei millään löytynyt sopivaa niin Neotec2 lähti mukaan. Loppusuoralla Shoei ja HJC, joista valitsin ensimmäisen. Jännä miten nuo C4 on niin erilaisia malliltaan mitä C3. Meikäläisen jämerä leukaperä ei vaan niihin mahtunut. Katsotaan miten elämä etenee Shoein kanssa ja lyödään tänne myyntiin jos ei.![]()
Sattui olemaan kypärät tarjouksessa niin kävin sovittelemassa.
Missä?