• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hyvä sadeasu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PitkäJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PitkäJ

New member
Mitä vetää Dainesen päälle kun pukkaa vettä taivaalta (on sitä joskus ajettava sateellakin
smile_org.gif

Vain takki vai koko asu?

Hyvää ja laadukasta etsitään
buttrock.gif

Mulla on Richan kaksosainen sadeasu ja hyvin on pelittänyt. Viime kesänä tuli useampaankin kertaa testattua ja aina vesi pysyi ulkopuolella. Toi on huomattavasti helpompi pukea kuin sellainen haalarimallinen sadeasu...

Mulla on Richan kaksosainen sadeasu ja hyvin on pelittänyt. Viime kesänä tuli useampaankin kertaa testattua ja aina vesi pysyi ulkopuolella. Toi on huomattavasti helpompi pukea kuin sellainen haalarimallinen sadeasu...
miten se lepattaa ajaessa? ei ollu liikkeessä sellasta ku oisin halunnu kokeilla.

Mä oon käyttänyt sadepukua nahkojen päällä, mutta olen miettinyt josko investois kaksi osaisen sadeasun. Sadepuku kun täytyy vetää kokonaan päälle, ja joskus ois vaan tarvetta esim. sadehousuille, kun vetää Gore takin päälle. Suosituksia?

Pidemmille 'touring' matkoille on 2-os sadepuku ja lyhyemmille Louisilta 7egellä hommattu keltanen kokopuku joka menee näppärästi penkin alle ja kulkee siten aina mukana. Vanhemmiten on vaan tullu minimoitua varustusta tourailussa ja ei viitti enää 2-os pukua aina edes pakata messiin ..  
biggrin.gif

Mulla ollu se louisin vähän kalliimpi puku ja kengä ja sadehanskat. Tulee kyllä mieleen kun repusta nitä sadekamoja kaivaa, että mites ois Goret yms....

miten se lepattaa ajaessa? ei ollu liikkeessä sellasta ku oisin halunnu kokeilla.
Ei se kovinkaan paljon lepata ei ainakaan itseäni häiritsevästi. Pitää varmaan olla kuitenkin oikean kokoinen, liian suurena voi kyllä lepattaakin.

Back