Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten se lepattaa ajaessa? ei ollu liikkeessä sellasta ku oisin halunnu kokeilla.Mulla on Richan kaksosainen sadeasu ja hyvin on pelittänyt. Viime kesänä tuli useampaankin kertaa testattua ja aina vesi pysyi ulkopuolella. Toi on huomattavasti helpompi pukea kuin sellainen haalarimallinen sadeasu...
Olen vetänyt Dainesen nahkojen päälle Dainesen sadeasun ja hyvin on toiminut.Mitä vetää Dainesen päälle kun pukkaa vettä taivaalta (on sitä joskus ajettava sateellakin![]()
Ei se kovinkaan paljon lepata ei ainakaan itseäni häiritsevästi. Pitää varmaan olla kuitenkin oikean kokoinen, liian suurena voi kyllä lepattaakin.miten se lepattaa ajaessa? ei ollu liikkeessä sellasta ku oisin halunnu kokeilla.Mulla on Richan kaksosainen sadeasu ja hyvin on pelittänyt. Viime kesänä tuli useampaankin kertaa testattua ja aina vesi pysyi ulkopuolella. Toi on huomattavasti helpompi pukea kuin sellainen haalarimallinen sadeasu...