• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ice Butt 2011

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fobba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Fobba

New member
Jotkut ne tekee näköjään mitä haluavat...

Nordkapista Lahden kautta Joroisiin = Ice Butt 2011

...tosi äijämeinikiä  
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif


Linkki tässä.
 
Jos kaikki saletisti natsaa, niin ryhmä on Napapiirillä Shellillä puoli yhdeksän maissa...Käykäähän moikkaamassa kavereita jos satutte maisemiin...
 
Kyykky äijjänä toi reissu kuulostaa kyllä aika extreemiltä mutta varmasti mahti reissu.
 
Juu,eli minä olen jonkko ja tosta vähän syy ja seuraus juttuja minkä takia nytt on 3 eikä 4 pyörää ajamassa,ja huoltoautokin on vaihtunut matkan varrella.
Tällä hetkellä matka jatkuu lahden moottoritietä,1000cc waradero tappelee ilman nastoja takasessa,sakkel ei ole ollut kytkintä moneen sataan kilometriin,ei voi ainakaan syyttää ettweikö kuskeista löytyis asenetta
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif


Copy pastea ja löytyy kirjoitusvirheitä kun sormet paksut pakkasesta ja miniläppäris pienet tangenttit,niin ja autos pimeäätä vielä.

Copy/Paste=
Morjens.
Sakken kanssa ajettiin varmaan melkëin koko matka nordkapista karigasniemeen eturenkaat tyhjänä,en tiedä kuinka kauan oma oli tyhjä,mutta ihmelliselt tuntus etunen melkein kokjo matka.
Mutkat (mitä norjas löytyy muutamia) oli pakkop ohjata takasella,eli kaasua vaan ja perä sivulle niin pyörä kääntyy nmätisti mutkan ilman et tarvii tankoa väännellä.

Suht haastava pitää vaadittu nopeus ettei aika kärsi kun ties oli pääsääntöisesti 90 km/h tietä eikä suoria löydy.
Ylhällä norjas oli ihan kiva keli mitä nytt kunnon lumimyräkät välillä ettei nähnyt mitään eteensä,sama homma kaikki turskaautot mitä tuli vastaan ja ohitettiin.
Karigasnimes oli taas taxikuskin mukaan -30.

Omaan pyörään tuli joku häikkä kun sähkösukat ja kahvalämppärit ei koko ajan toiminut,ruypes epäilyttää että pärjäänkä yö ajon jos lähentelee 30 muutamiks tunniks?
Päätin sitten et kuin sakkel oli jo siinä vaiheessa onkelmia pitää pyörä turvallisesti tiellä kovassa vauhdisa ja joutui istua tarrakan päälklä et sai painon pois etusesta ja oma kumi ei ollut ihan vielä veltostunut et jos saan täytepullolla ilman pysymään omassa etusessa niin annan sen sakkelle,kun vittumaista olis ollut jatkaa kun sakke ei olis varmaan pystynyt pitää vaadittua vauhtia ja sitten olisin yöällä joutunut luovuttaa,et vaihdetaan sakken kanssa etuvanteet niin sakke pääsee jatkaa.
Maistui niin satanan paskalle luovuttaa noin mutta olis maistunut paljon pahemmin jos sakke oli joutunut luovuttaa ja itse olisin yöllä,eli etunen sakkelle ja annetaan sakken koittaa loppuun asti.
Ilmeisesti täyttöpullo on poitänyt kun ei ole vielä tullut textivirstä et olis ongelmia?

Huoltoauto on luultavastio lunastuskunnossa kun poikkes kaiteen kautta ennen lakselv,samalla taittus kärryn aisa,mutta nytt on kärry vuyokra transportterin perässä ja mun pyörä iinä,kärryn näkee enemmän oikean puoleisesta peileistä moiträ vasemmalta puolelta.
Hinaus kuormuri toi sprintterin ja kärryn suomen puolelle,siitä jatkettiin taxilla ivaloon misä odotti vuokrawolsa,sillä ollaan nytt matkalla ja suunta rovanioemi.
Henkilövahingoilta ollaan onneksi vielä ainakin vältytty
 
buttrock.gif


Kyllä taas löytyy asennetta! Uskomaton suoritus ja nyt vaan äijät sisulla loppuun saakka
062802jumpie_prv.gif


ei olis musta vaan tollaseen
biggrin.gif
 
buttrock.gif


Kyllä taas löytyy asennetta! Uskomaton suoritus ja nyt vaan äijät sisulla loppuun saakka  
062802jumpie_prv.gif


ei olis musta vaan tollaseen  
biggrin.gif
Sisulla vaihdettiin karasjoella vanteet keskenään muutamassa minutissa huoltiksen pihassa -30 asteen pakkasessa.


Sanoisin että vaati vähän enemmän kuin sisua mitä nämä 3 kuskia on nytt tekemässä
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
 
Toistaiseksi rikottuja esineitä tän ajon aikana.

1. Sprintteri,99% varmuudella lunastukseen kun kaikki renkaat sojottaa eri suuntiin ja takaaxeli ei oikein näytä toimivalta.
2.Lainattu peräkärry,aisa vääntys samassa rytäkässä kuin sprintteri,nykyään vetää oikealle ja selvästi isomp oikealla puolella kuin vasemmalla kuin peileistä kattoo,samalla jäi töppseli väliin ja tusan nuuskaksi,jpostain kumman syystä niin valot onb toiminut koko matkan karigasniemestä kun työnnettiin vähän osia sinne reikään,eli pistokkeeseen.
3. 2kappaletta trelleborgin etusta kahdessa eri pyörässä.
4. Sakken kottaranen ampus silmän pihalle kun huohotin oli ummessa,löydettiin se monookkeli piiiiitkän ettimisen jälkeen lumihangesta jottain 13 metriä pyörästä,poski auki ja pistettiin takas käyttäen vähän tiivistremassa.Koeajossa nbordkapin puomille ja takas huomattiin et öljyt sakken kottaraisessa vaahtos silleen kivasti,no ei vaahtoaa enää,ainakaan näkyvästi kun kurkkaussilmä on jäätynyt umpeen sisäpuolelta.
5. Samaisesta kottaraisesta häipys nestekytkin varmaan täsä vaiheessa abaut 600 kilsaa sitten?
Still moowing ja kuka epäili lc4,osen kestävyyttä?
6. Mun kahvalämppärit ja klanin lämpösukat jotka toimivat vähän milloin itse halusivat,eli harvoin.Vahva epäily että mulla on kaikki mittariston takana jäätynyt klimpiksi,ainakin ajon aikana oli komiat jääpatsaat mitkä sojotti tankin reijist polvien yli.
7. Mun uudet tupplalinssilasit,toimivat edelleenkin hyvin jos haluaa upottaa grogilasiin et saa grogin kylmäks,jäätä 4,ssä sivussa/puolessa.
8. Kun otin kameran taskusta niin oli metalli kuori vaihtanut värinsä valkoiseksi ja jäätys kiinni sormiin,kuvia olen räppsinnyt sen jälkeenkin (kunhan skrapasin jäät irti ensin) mutta vielä en tiedä tuliko niistä mitään?
9. Sakken sähkölämpövermeet toimivat pikkasen paremmin kun mun.
10. Hampen takakumi näyttää ihan krossirenkaalt misä on jotain ihme ilmastointireikiä ja jottain pientä metallin tynkää muutamassa reijässä.
11. Päivitys jatkuu myöhemmin.
 
Toistaiseksi rikottuja esineitä tän ajon aikana.

1. Sprintteri,99% varmuudella lunastukseen kun kaikki renkaat sojottaa eri suuntiin ja takaaxeli ei oikein näytä toimivalta.


4. Sakken kottaranen ampus silmän pihalle kun huohotin oli ummessa,löydettiin se monookkeli piiiiitkän ettimisen jälkeen lumihangesta jottain 13 metriä pyörästä,poski auki ja pistettiin takas käyttäen vähän tiivistremassa.Koeajossa nbordkapin puomille ja takas huomattiin et öljyt sakken kottaraisessa vaahtos silleen kivasti,no ei vaahtoaa enää,ainakaan näkyvästi kun kurkkaussilmä on jäätynyt umpeen sisäpuolelta.

6. Mun kahvalämppärit ja klanin lämpösukat jotka toimivat vähän milloin itse halusivat,eli harvoin.Vahva epäily että mulla on kaikki mittariston takana jäätynyt klimpiksi,ainakin ajon aikana oli komiat jääpatsaat mitkä sojotti tankin reijist polvien yli.

7. Mun uudet tupplalinssilasit,toimivat edelleenkin hyvin jos haluaa upottaa grogilasiin et saa grogin kylmäks,jäätä 4,ssä sivussa/puolessa.

8. Kun otin kameran taskusta niin oli metalli kuori vaihtanut värinsä valkoiseksi ja jäätys kiinni sormiin,kuvia olen räppsinnyt sen jälkeenkin (kunhan skrapasin jäät irti ensin) mutta vielä en tiedä tuliko niistä mitään?
Repesin ja pahasti
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Alle 30 kilsaa jäljellä!
Välillä juosten pyörän vieressä ettei totaalisesti jäädy,vittu millaisia ÄIJIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Ylös