Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sisulla vaihdettiin karasjoella vanteet keskenään muutamassa minutissa huoltiksen pihassa -30 asteen pakkasessa.![]()
Kyllä taas löytyy asennetta! Uskomaton suoritus ja nyt vaan äijät sisulla loppuun saakka![]()
ei olis musta vaan tollaseen![]()
Repesin ja pahastiToistaiseksi rikottuja esineitä tän ajon aikana.
1. Sprintteri,99% varmuudella lunastukseen kun kaikki renkaat sojottaa eri suuntiin ja takaaxeli ei oikein näytä toimivalta.
4. Sakken kottaranen ampus silmän pihalle kun huohotin oli ummessa,löydettiin se monookkeli piiiiitkän ettimisen jälkeen lumihangesta jottain 13 metriä pyörästä,poski auki ja pistettiin takas käyttäen vähän tiivistremassa.Koeajossa nbordkapin puomille ja takas huomattiin et öljyt sakken kottaraisessa vaahtos silleen kivasti,no ei vaahtoaa enää,ainakaan näkyvästi kun kurkkaussilmä on jäätynyt umpeen sisäpuolelta.
6. Mun kahvalämppärit ja klanin lämpösukat jotka toimivat vähän milloin itse halusivat,eli harvoin.Vahva epäily että mulla on kaikki mittariston takana jäätynyt klimpiksi,ainakin ajon aikana oli komiat jääpatsaat mitkä sojotti tankin reijist polvien yli.
7. Mun uudet tupplalinssilasit,toimivat edelleenkin hyvin jos haluaa upottaa grogilasiin et saa grogin kylmäks,jäätä 4,ssä sivussa/puolessa.
8. Kun otin kameran taskusta niin oli metalli kuori vaihtanut värinsä valkoiseksi ja jäätys kiinni sormiin,kuvia olen räppsinnyt sen jälkeenkin (kunhan skrapasin jäät irti ensin) mutta vielä en tiedä tuliko niistä mitään?
Välitähän onnittelut minunkin puolesta!SAKKE,JAAKKO JA HAMPE VETIVÄT AJON KUNNIALLA LÄPI!!!
SAKKE,JAAKKO JA HAMPE VETIVÄT AJON KUNNIALLA LÄPI!!!
SAKKE,JAAKKO JA HAMPE VETIVÄT AJON KUNNIALLA LÄPI!!!