• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Icon kamat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chd
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
on... ja jossain oltiin tietäwinään jotta Duelli toisi maahan
confused_orig.gif
tiedä sitten.

Mjaa, ei niiden sivuilla ainakaan mitään puhuta. Mun ymmärtääkseni noita ei täällä vielä ole.

Oon jo kauemmin katellu noita iconin vaatteita, mutta enpä oo vielä jaksanut tilata... Parhaimman näköisiä prätkäkuteita noi kyl on.

No joo noita, kun sais rapakon tälläpuolen
omg.gif

On ne kyllä hianoja. Hauskaa kun on BLING-niminen tuotesarja, löytää ittelleen heti näihin gold-frontseihin sopivat kamat...
wink.gif

itse tilasin tästä paikasta takin, siellä ei ole montaa eri mallia iconin takkeja ,mutta kannattaa kysyä emaililla, niin saattaa löytyä.takille ei tullut paljon hintaa kun pyytää että lähettää sen lahjaksi ei tartte maksaa tulleja ja veroja.:)
flying brians

Nostetaan tätä miljoona vuotta vanhaa ketjua, kun kerran tarvetta on.
Onko kellään kokemusta Iconin hanskoista? Tarvisi tietää niiden kokoluokituksista, verrattuna suomalaisiin kokoihin (8,9.10 jne.). Tämä malli kiinnostaa tällähetkellä, kun saisi Saksasta 100€:lla  hanskat

Eli kun randomilla joutuu tilaamaan, niin vastaisiko esim. XL kokoa 10?

Mulla on Heldit, jotka on L/9 eli veikkaisin et osuit oikeaan.

Onko kellään kokemusta Iconin hanskoista? Tarvisi tietää niiden kokoluokituksista, verrattuna suomalaisiin kokoihin (8,9.10 jne.). Tämä malli kiinnostaa tällähetkellä, kun saisi Saksasta 100€:lla  hanskat

Mulla on Iconin hanskat (olikohan Merc tjsp). XL on hyvä, vaikka monesti mulle riittää 9,5 tai L, joskus jopa 9. Eli ainakin tämän mallin kanssa jos on kahden vaiheilla niin kannattaa ottaa isompi.

Superbikers myy Iconin kamoja. Itse ostin sieltä viime syksynä hanskat kokoa L, suomalaisittain taidan päätyä normaalisti kokoon 9,5.

Mulla on noista se vanhempi malli. normaalisti hanska kokoa L tai 9-10. Toi L on aika stans tiukka ja peukku ihan snadisti lyhyt. XL sopis mulle paremmin. Jostain luinkin, että noissa on aika knafti mitoitus.

Kiitokset vastanneille! XL-kokoiset lähti tilaukseen fc-motolta, joten katsellaan mitä sieltä tulee ja onko ne viikon päästä ostetaan/myydään -palstalla
smile_org.gif

Back