Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuulemma duell tuo maahan, eikä ole aloittamassakaan... No jospa joku ymmärtäis alkaa tuomaan noita suomeen. Vois olla ihan hyvin kysyntää??on... ja jossain oltiin tietäwinään jotta Duelli toisi maahantiedä sitten.![]()
Niinhän tässä oli ajatus, paitsi että kun otin ICONiin yhteyttä niin ilmoittivat että eivät kaipaa edustajia täältä.Ei kuulemma duell tuo maahan, eikä ole aloittamassakaan... No jospa joku ymmärtäis alkaa tuomaan noita suomeen. Vois olla ihan hyvin kysyntää??on... ja jossain oltiin tietäwinään jotta Duelli toisi maahantiedä sitten.![]()
Mulla on Iconin hanskat (olikohan Merc tjsp). XL on hyvä, vaikka monesti mulle riittää 9,5 tai L, joskus jopa 9. Eli ainakin tämän mallin kanssa jos on kahden vaiheilla niin kannattaa ottaa isompi.Nostetaan tätä miljoona vuotta vanhaa ketjua, kun kerran tarvetta on.
Onko kellään kokemusta Iconin hanskoista? Tarvisi tietää niiden kokoluokituksista, verrattuna suomalaisiin kokoihin (8,9.10 jne.). Tämä malli kiinnostaa tällähetkellä, kun saisi Saksasta 100€:lla hanskat
Eli kun randomilla joutuu tilaamaan, niin vastaisiko esim. XL kokoa 10?
Mulla on noista se vanhempi malli. normaalisti hanska kokoa L tai 9-10. Toi L on aika stans tiukka ja peukku ihan snadisti lyhyt. XL sopis mulle paremmin. Jostain luinkin, että noissa on aika knafti mitoitus.Nostetaan tätä miljoona vuotta vanhaa ketjua, kun kerran tarvetta on.
Onko kellään kokemusta Iconin hanskoista? Tarvisi tietää niiden kokoluokituksista, verrattuna suomalaisiin kokoihin (8,9.10 jne.). Tämä malli kiinnostaa tällähetkellä, kun saisi Saksasta 100€:lla hanskat
Eli kun randomilla joutuu tilaamaan, niin vastaisiko esim. XL kokoa 10?