Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vakuutusko siihen auttaa?? Itelle käy ihan samalla tavalla oli pyörässä kasko tai ei, mutta jos itelle ei käy pahasti niin tuleepa pyörä kuntoon!Niin että pelkästään pyörän korjaamisen kustannukset mielessä . Mulla on aina joskus käyny mielessä toi itte ehjänä pysyminen !![]()
Onhan se totta, että jos on pyörän pätkällä hankkinut, niin ei ole kiva maksella jos velka kestää pidempään kuin volga.Ja vakuutusko siihen auttaa?? Itelle käy ihan samalla tavalla oli pyörässä kasko tai ei, mutta jos itelle ei käy pahasti niin tuleepa pyörä kuntoon!Niin että pelkästään pyörän korjaamisen kustannukset mielessä . Mulla on aina joskus käyny mielessä toi itte ehjänä pysyminen !![]()
Niin että isokaskolla ei oo paskankaan väliä pysyykö tiellä vai ei ja ajaako ittensä hengiltä . Osakaskolla täytyy olla vähän tarkempi , että ainakin pyörä säästyy .Minäkin välillä ihmettelen, että miten se vakuutus tekee ajamisesta turvallisempaa?Niin että pelkästään pyörän korjaamisen kustannukset mielessä . Mulla on aina joskus käyny mielessä toi itte ehjänä pysyminen !Oon sen verran varma että pannutan jossain vaiheessa ni ei uskalla pois ottaa!Mutta sen verran kysyn vielä että kannattaako enää -97 bläkärissä pitää täyskaskoa? itsellä kans -97 ja ihan osakaskolla mennään, tosin täytyy tiedostaa tämä kun tuolla paahtaa menemään
Vaikka pyörä onkin vanha ni sen korjaaminen on silti kallista!![]()
![]()
![]()
![]()
Sama huomio. Huvittaa on, että melkein "joka mopossa" alkaa olla tuo 100 hv.Edelleenkin nyrkkisääntönä: jos ajat Moottoripyörällä pohjola lienee edullisin, jos taas moottoripyörällä tapiola,turva ym..![]()
Edit: siis jos laitteessa on yli sata heppaa, alkaa monessa yhtiössä riskikellot soimaan ja näkymään hinnassa..
Kaikki on suhteellista.. Pohjolassa tuo koko kauden liikenne olisi noilla bonuksilla n. 250e/v. Kaskossa tuskin isoa eroa olennaisesti ifiin.. Eli noilla bonuksilla kannattaakin katsoa vakuutusturvan sisältöä ja yhtiön palvelua.Omat vakuutukset Iffissä.
Ducati SS1000ff, paikkakunta Kerava.
Liikenne 65% bonuksilla 658,57€/v
Kasko 70% bonuksilla 814,96/ v
Eli yhteensä 1473,53 vuodessa ja 5kk ajokausi maksaa 614€.
Ei paha omasta mielestä. Vaihtoa en harkitse kuin korkeintaan Turvaan, muissa on niin huonot ehdot rata-ajon korvaavuudessa. Eikä tuolla ympärivuotisella vakuutuksella oikein mitään tee kun ei räntäsateessa huvita ajella.
Jep.Kaikki on suhteellista.. Pohjolassa tuo koko kauden liikenne olisi noilla bonuksilla n. 250e/v. Kaskossa tuskin isoa eroa olennaisesti ifiin.. Eli noilla bonuksilla kannattaakin katsoa vakuutusturvan sisältöä ja yhtiön palvelua.